MuscleMeat

Cissus RX

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Ik heb een potje Cissus RX gekocht bij bodystore.nl. Nu lees ik op het potje zelf 'niet gebruiken onder 18 jaar' , terwijl ik dat op internet nergens vermeld ziet??? Ik zelf ben 17 en ik begin nu dus te twijfelen of het wel verstandig is om te gebruiken.
 
Is een product voor de versterking van pezen en aanhechtingen en voor de genezing/voorkomen van blesurres. dus lijkt me sterk dat het erg schadelijk kan zijn voor onder de 18 jaar. kun je als je wilt hierzo over een tijdje posten wat je ervan vond omdat ik er ook aan zit te denken dit aan te schaffen. ik heb namelijk behoorlijk last van mn rechterschouder bij druk oefeningen.
 
Als ik het gebruik zal ik mijn ervaring zeker posten. Maar ik twijfel op het moment nog of ik het ga gebruiken. Dus eerst nog even iemand hebben die mijn twijfels weg neemt..
 
Als ik het gebruik zal ik mijn ervaring zeker posten. Maar ik twijfel op het moment nog of ik het ga gebruiken. Dus eerst nog even iemand hebben die mijn twijfels weg neemt..

ik weet niet of het wat helpt maar dit staat er bij de beschrijving ervan:
V) Is Cissus anabolica en is het schadelijk?

A) Cissus is een 100% natuurlijk en veilig voedingssupplement. Veilig voor mannen, vrouwen en ouderen. Het wordt al duizenden jaren in India veilig gebruikt. Door moderne productie methoden is het pas in 2006 mogelijk geworden om een echt 100% werkzaam Cissus product te produceren.
 
Ja maar op het potje zelf wordt er wel gesproken over anabolische werking en wordt het afgeraden voor minderjarige??? Daarom ben ik zo in de war.
 
Ja maar op het potje zelf wordt er wel gesproken over anabolische werking en wordt het afgeraden voor minderjarige??? Daarom ben ik zo in de war.

ooh ok dan zou ik ook raar kijken.
 
Toch wel he:jk: Maja als er nou even iemand komt die wat meer verstand er van heeft (lees 3XL ofzo:P).
 
help, iemand?
 
Gewoon nemen. Als je niet durft kan je het gewoon door verkopen.
 
Als je jarig bent zal er in je lichaam niets veranderen waardoor je dat supp nu wel opeens mag gebruiken :p
 
je bent al 17, denk niet dat het kwaad kan, het zijn trnslotte ook geen hormonen hé
 
+18 staat bijna bij elk supplement, en dit is gwoon om blessures te voorkomen. Ik zie dat je een powerlifter bent dus komt goed van pas. Gwoon innemen
 
Er wordt ook een aardig heftige dosis aangeraden (5 pillen per dag:eek: en het zijn grote jongens!). Ik denk dat ik gewoon iets minder neem en kijk of ik er dan al baat bij heb. Bedankt allemaal:).
 
1 Ding is zeker: Het werkt! Gisteren 2 een uur voor de training en 1 direct na en vandaag vanochtend 2 en vanmiddag 2 (ze raden aan er ongeveer 6 p/d te nemen, ik neem dus 4). Gisteren avond merkte ik al dat het werkte. Mijn pols waar ik al lang last van heb deed pijna geen pijn meer! En dat zo snel. Dit spul is echt zijn geld waard.
 
1 Ding is zeker: Het werkt! Gisteren 2 een uur voor de training en 1 direct na en vandaag vanochtend 2 en vanmiddag 2 (ze raden aan er ongeveer 6 p/d te nemen, ik neem dus 4). Gisteren avond merkte ik al dat het werkte. Mijn pols waar ik al lang last van heb deed pijna geen pijn meer! En dat zo snel. Dit spul is echt zijn geld waard.

dit zal wel komen door de pijnstillende werking ervan.
uitkijken met trainen dus, anders vererger je juist je blessures. (omdat je minder voelt).

De helende werking komt later pas
 
Ja daar dacht ik dus net ook aan (las nog even wat op de achterkant), dat het waarschijnlijk wel aan de pijnstillende werking zou liggen. Desalniettemin ben ik er wel blij mee:rolleyes:
 
met pijnstillers gaan trainen ??????????????
erg slim jongen.
zo heb je niet in de gaten dat je naar een blesure toewerkt.
alleen als die pijnstillende werking uitgewerkt is , dan wordt het janken met of zonder pet op.
gooi die troep waar het hoort , in de vuilnisbak.
 
heb ook maar even gezocht naar het bestanddeel in cissus-rx: Cissus Quadrangularis. hier kreeg ik een aardig zootje links en heb deze doorgenomen: FreeTrainers Forums - Cissus for healing...quality stuff! hier kon ik aardig goede informatie over het product vinden.
Om het in het kort uit te leggen (ben niet erg goed in Engels): onderzoek gedaan naar de anabole effecten, waarna ze hebben onderzocht wat het effect is bij botbreuken. hierna hebben ze verondersteld dat het ook goed zou KUNNEN werken bij ander letsel. en hebben het zonder al te veel onderzoek op de markt gebracht. van de markt (gebruikers van cAMPHIBOLIC of cissus-rx) geeft een deel aan dat het inderdaad werkt. van dit deel is niet bekend hoe groot deze is, zowel absoluut als relatief. om de simpele reden dat niet bekend is hoeveel mensen het gebruikt hebben en wie er goed op reageerd en wie er slecht op reageert.

de persoon uit de link heeft het zelf ook genomen en is er erg positief over (zie post 2 op pagina). denk dat ik het binnenkort ook maar eens probeer. steeds last van de knieen en weet zeker dat er geen ligamenten, banden, pezen of menisci zijn aangedaan.

Gillian ik hoop binnenkort nog een korte revieuw van je te zien.

succes,
Arjan
 
met pijnstillers gaan trainen ??????????????
erg slim jongen.
zo heb je niet in de gaten dat je naar een blesure toewerkt.
alleen als die pijnstillende werking uitgewerkt is , dan wordt het janken met of zonder pet op.
gooi die troep waar het hoort , in de vuilnisbak.

Het is geen pijnstiller. Als je nou eerst wat leest over het product en dit topic dan zou je dat weten. Het heeft een pijnstillend effect, maar dat is slechts van korte duur. Daarnaast merk ik dat als ik ga trainen ik daadwerkelijk voel of ik de pees te veel belast of niet.

heb ook maar even gezocht naar het bestanddeel in cissus-rx: Cissus Quadrangularis. hier kreeg ik een aardig zootje links en heb deze doorgenomen: FreeTrainers Forums - Cissus for healing...quality stuff! hier kon ik aardig goede informatie over het product vinden.
Om het in het kort uit te leggen (ben niet erg goed in Engels): onderzoek gedaan naar de anabole effecten, waarna ze hebben onderzocht wat het effect is bij botbreuken. hierna hebben ze verondersteld dat het ook goed zou KUNNEN werken bij ander letsel. en hebben het zonder al te veel onderzoek op de markt gebracht. van de markt (gebruikers van cAMPHIBOLIC of cissus-rx) geeft een deel aan dat het inderdaad werkt. van dit deel is niet bekend hoe groot deze is, zowel absoluut als relatief. om de simpele reden dat niet bekend is hoeveel mensen het gebruikt hebben en wie er goed op reageerd en wie er slecht op reageert.

de persoon uit de link heeft het zelf ook genomen en is er erg positief over (zie post 2 op pagina). denk dat ik het binnenkort ook maar eens probeer. steeds last van de knieen en weet zeker dat er geen ligamenten, banden, pezen of menisci zijn aangedaan.

Gillian ik hoop binnenkort nog een korte revieuw van je te zien.

succes,
Arjan

Tot nu toe ben ik aardig tevreden, maar tijd moet uitwijzen of het daadwerkelijk zo goed is. Het is niet zo dat ik nu opeens helemaal geen last meer heb (was het maar zo). Met een paar daagjes update ik hier wel weer:). In ieder geval bedankt voor je interesse.
 
graag gedaan en jij alvast bedankt voor de updates
 
Back
Naar boven