| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: ZWOLLE Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Cee
nou heb ik daar nog een aantal potten van staan. 5x 100gr van 1fast4000. aangezien dat wegknallen niet zo snel gaat, was mijn vraag hoe lang kan ik die shit nog bewaren? heb ze al meer als een jaar. wel goed droog en afgesloten weg gezet. |
| | |
| | #2 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Cee
je bedoelt: Creatine Ethyl Ester ?? moet ergens op staan, is verplicht, kijk es of het onder op de pot staat. ik denk dat het voorlopig nog wel houdbaar is, zeker als je ze nog niet open hebt gehad.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: ZWOLLE Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Cee
nee op die potjes staat dat niet op. van 1fast400 je kent ze wel. alleen een sticker op met dosering.
|
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Cee
Plusminus 2 jaar houdbaar meestal. je weet alleen niet hoe lang de pot daar al gestaan heeft...
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |