| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | bulkpowders.co.uk vraagje
Hoi allemaal, Ik zag enkele interessante producten op deze site. Nu heb ik enkele vragen over een paar zaken. 1: Heeft iemand ervaringen met deze site? Hoe zit het met de leveringen enzo? Altijd alles in orde? 2: als je kijkt op http://www.bulkpowders.co.uk/section...9f6489fc5bb5e3 dan zie je een product met de naam "Waxy Maize Starch" Is dit hetzelfde als vitargo/vextrago? 3: is het volgende product gelijk aan pro80? http://www.bulkpowders.co.uk/product...e__instantised_ 4: Zijn al deze producten smaakloos? Want dat is de bedoeling Alvast bedankt, verdere vragen komen mss nog wel Greets |
| |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
Bestel er al 2 jaar lang. Nu zijn de prijzen absurd laag doordat ze pond zo laag staat, heb net nog 10kg whey en 5kg dextrose besteld. Whey smaakt prima, beetje naar melk dus niet geheel smakeloos maar dat kan ook niet.. Je hebt het binnen 5 dagen binnen.
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| |
| | #3 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
Ze hebben op het moment een aanbieding voor whey. 5 kg voor 30 pond. Ongekend!
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Behind the corner, waiting to steal your protein.. Geslacht: M
Heb vandaag mijn bestelling binnnegehad.. Een heleboel! En op 4 werkdagen was het hier... prima dus! En lage verzendkosten! |
| |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
En hoe betalen jullie dat? Creditcard ofzo? |
| |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
|
| |
| | #7 |
Creditcard, PayPal, Buitenlandse betaling via de bank. Ken allemaal.
__________________ ''Overrated is Underrated''. |
| |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: De Glasbak Leeftijd: 23 Geslacht: M
je kan daar niet met paypal betalen voor zo ver ik het weet.
|
| |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
http://www.myprotein.co.uk/?inCode=7662-195 zelfde prijzen maar meer produkten.
__________________ 100% life-time NATURAL TN Bodybuilding = Spoiler: Toon Zie mijn voedingsschema excel sheet. Straf hé. |
| |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| |
| | #12 |
PayPal is geen probleem.
__________________ ''Overrated is Underrated''. |
| |
| | #13 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Behind the corner, waiting to steal your protein.. Geslacht: M
Citaat:
ZO hoog... | |
| |
| | #14 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: De Glasbak Leeftijd: 23 Geslacht: M
11.49 om te verzenden vind ik weinig voor 15Kg @Mr.Mike waar kan je dan de paypal gegevens vinden ik zie het echt nergens :S ik wil zo snel mogelijk hun impact whey isolate kopen, damn cheap als je 10Kg besteld *EDIT* heb het over Myprotein niet over bulkpowders |
| |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
Volgens mij gebruiken ze dezelfde verzendingsdienst en verzendingsprijzen als bij bulkpowders. Iets van 10 pond voor een pakket tot 30 kg als ik me goed herinner.
__________________ 100% life-time NATURAL TN Bodybuilding = Spoiler: Toon Zie mijn voedingsschema excel sheet. Straf hé. |
| |
| | #16 | |
Citaat:
| |
| |
| | #17 |
Hoi Allemaal, bedankt voor de reacties; hoe zit het met mijn overige 3 vragen? iemand ervaring met de producten? |
| |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | Re: bulkpowders.co.uk vraagje
Moet je toch nog es goed kijken, want ik heb het al 2 keer gedaan en bij het formulier kan ik het toch echt aanvinken Overige vragen: dat mais spul: als het werkelijk waar is wat er staat dan moet je toch wel enigszins opletten met dit product ivm te hoge suikerpiek, dus geen enorme hoeveelheden nemen. Gewoon 30-40 gram max na een training. Alle casseïne of whey producten zijn prima daar.
__________________ 67 jarige Heinz: We zijn hier toch niet van de mietjeschool?! |
| |
| | #19 |
Ik heb 10kg oatmeal binnen gehad van hen & 5kg maltodextrine... Allebei prima producten! Ook hun BCAA's & EAA's zijn super.. Gewoon BULKvoordelen daar, perfect dus! |
| |
| | #20 |
Wat bedoel je precies met een te hoge suikerpiek? Ik zoek eigenlijk een complexe carb zoals vitargo die ik enkele keren per dag kan nemen. Dus bv 3 keer 50gr. Ik neem nu brinta, maar daar wil ik wat in minderen of afwisselen met iets anders. |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bulkpowders.co.uk, vraagje |
| Topic opties | |
| |