MuscleMeat

Bulkpowders.co.uk of myprotein.co.uk

Bezoekers in dit topic

jbathletic

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2007
Berichten
188
Waardering
1
He jongens

Ik bestel mijn producten altijd bij bulkpowders. Is helemaal niks mee. Ben tevreden over de kwaliteit en prijs. Nu kwam ik bij toeval terecht bij Myprotein. Heeft iemand ervaringen met deze leverancier? Is met de meeste dingen net iets goedkoper als bulkpowders

wat zeggen jullie Bulkpowders? of Myprotein?
 
MyProtein.co.uk als je toegang tot een creditcard hebt anders BulkPowders.
Vind zelf MP beter dan BP. MP code voor 5% korting: MP179726
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
BP is goed voor erg grote hoeveelheden en als je plastic bakken wilt. De levertijd is gewoonlijk lang (1-2 weken) en de service als er wat scheelt is bagger. MP is qua levertijd veel sneller (4-5 dagen), kwaliteit ligt hoger, alles zit in zakken ipv bakken, iets duurder afhankelijk van wat en welke hoeveelheid.

Best dat je eens vergelijkt qua prijs en hoeveelheid voor de producten die je wilt en wat je andere eisen zijn.
 
BP is goed voor erg grote hoeveelheden en als je plastic bakken wilt. De levertijd is gewoonlijk lang (1-2 weken) en de service als er wat scheelt is bagger.

Mijn ervaring met BP is dan anders, vragen worden altijd binnen een dag beantwoord en normaal gesproken wordt mijn bestelling binnen een week geleverd.
 
Misschien is het ondertussen al beter. Ik was zeker niet de enige, was een hele thread hier met identieke ervaringen.
 
Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met BP bestel er ook altijd in grote hoeveelheden, maar zach dat MP in de meeste dingen toch net iets goedkoper is
 
Bij myprotein.co.uk :

Probleem met registreren, postcode pakt ie niet. Stel 4132XP in dat format in elk geval en dan krijg ik:

There has been the following errors, please correct them all and then press register again:

* Please enter a valid FIRST part of your postcode. (i.e M11)
* Please enter a valid SECOND part of your postcode. (i.e 4BL)

Het staat op EU postcode, iemand tips?

----> had eerst moeten zoeken, antwoord staat in dit topic :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/myprotein-co-uk-help-226941/
 
Laatst bewerkt:
Toevallig laatst op dezelfde dag een order bij beiden geplaatst. De snelheid van verzenden door MP is hoger dan bij BP. Ik heb in het verleden eerder bij beiden besteld en het is nooit anders geweest. BP kan er soms wel tergend lang over doen (2 weken).

Veel voor goedkoop vind je bij BP. MP is soms *iets* duurder of het is dezelfde prijs. Ik bestel zelf voornamelijk alles bij MP omdat ik daar de MP Max Whey zo lekker vind (toffee fudge en choc. orange zijn aanraders!).
 
Bij myprotein.co.uk :

Probleem met registreren, postcode pakt ie niet. Stel 4132XP in dat format in elk geval en dan krijg ik:

There has been the following errors, please correct them all and then press register again:

* Please enter a valid FIRST part of your postcode. (i.e M11)
* Please enter a valid SECOND part of your postcode. (i.e 4BL)

Het staat op EU postcode, iemand tips?

----> had eerst moeten zoeken, antwoord staat in dit topic :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/myprotein-co-uk-help-226941/

Thanks! Dat probleem had ik ook net.
MP komt bij mij trouwens bijna 25 pond goedkoper uit dan BP met hetgeen ik wil bestellen, wordt dus MP. :thumbs:
 
Ik denk dat ik ook maar afscheid neem van mn smaakjes whey :D scheelt dik 120 euro.
 
Ik denk dat ik ook maar afscheid neem van mn smaakjes whey :D scheelt dik 120 euro.

Juist. Vandaag mijn bestelling geplaatst bij MyProtein, 5 kilo whey en 5 kilo casein voor 85 euro. :thumbs:
 
Juist. Vandaag mijn bestelling geplaatst bij MyProtein, 5 kilo whey en 5 kilo casein voor 85 euro. :thumbs:

incl verzenden?
Ik kreeg een gratis reep bij myprotein btw. Wel aardig, maar niet te vreten :o
 
incl verzenden?
Ik kreeg een gratis reep bij myprotein btw. Wel aardig, maar niet te vreten :o

Inclusief. Heb wel nog samen met 3 andere maten besteld, dan krijg je meer korting. Maar prijzen daar zijn echt super!
 
Inclusief. Heb wel nog samen met 3 andere maten besteld, dan krijg je meer korting. Maar prijzen daar zijn echt super!

Ik ga ook maar voortaan meer bestellen daar dan.
 
Welke van de wheys van MP is de isolaat of de concentraat?
 
Ik ben tevreden van BP.

Mijn ervaring met BP is dan anders, vragen worden altijd binnen een dag beantwoord en normaal gesproken wordt mijn bestelling binnen een week geleverd.

+1
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven