Fitness Seller

bulk powders eiwit

Bezoekers in dit topic

Ik heb hun whey met banaansmaak wel eens gehad, en was hier best tevreden over...

Als ik jou was zou ik whey met smaak nemen, zonder smaak is echt ranzig...

Verzendkosten weet ik niet meer 100%, ik dacht zo'n €10...
 
ooh oke, dat kan ook ja het is toch heel goedkoop allemaal.
dat valt nog wel mee, als je 5kg neemt.
hoelang duurt het voordat hij binnen is?(ongeveer)
 
Gast, zijn al -tig topics over.Zoekfunctie wel eens van gehoord?

[Link niet meer beschikbaar]

Alsjeblieft.
 
oke bedankt, zal ik even zoeken
 
MyProtein, alles wat ze hebben is vrijwel het topje van de ijsberg.
Zoek anders op google voor VS. topics, zijn er genoeg van.
De verzendkosten zijn 3x poep, 6 euro tot 20kg lading volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hun whey met banaansmaak wel eens gehad, en was hier best tevreden over...

Als ik jou was zou ik whey met smaak nemen, zonder smaak is echt ranzig...

Verzendkosten weet ik niet meer 100%, ik dacht zo'n €10...

zonder smaak is de beste die ze hebben...
 
MP191134 code voor myprotein scheelt toch wel weer 5% op je eerste aankoop.

Ik koop trouwens smaakloze whey en meng het 30 gram whey : 70 gram gemalen havermout. Daar doe ik een halve liter chocomelk bij (en mijn supps als creatine, beta alanine, taurine) en dat mix ik door elkaar. Dat is mijn ontbijt.
 
Laatst bewerkt:
MP191134 code voor myprotein scheelt toch wel weer 5% op je eerste aankoop.

Ik koop trouwens smaakloze whey en meng het 30 gram whey : 70 gram gemalen havermout. Daar doe ik een halve liter chocomelk bij (en mijn supps als creatine, beta alanine, taurine) en dat mix ik door elkaar. Dat is mijn ontbijt.

bedankt! ja door de chocomel heb je geen smaakje meer nodig. dat is een goed ontbijt, heb je gelijk alles binnen.
 
Gemalen havermout is van bulknutrition overigens veel fijner gemalen dan bij myprotein heb ik nu al 3x gemerkt dus voor havermout ga ik naar bulknutrition.
 
  • Like
Waarderingen: ohmt
Gemalen havermout is van bulknutrition overigens veel fijner gemalen dan bij myprotein heb ik nu al 3x gemerkt dus voor havermout ga ik naar bulknutrition.

bedankt voor het goede en bruibare advies! hier kan ik echt wat mee.
oke ik zal even kijken.
 
Gemalen havermout is van bulknutrition overigens veel fijner gemalen dan bij myprotein heb ik nu al 3x gemerkt dus voor havermout ga ik naar bulknutrition.
Hoe kan dat nou man :roflol:
Die van MyProtein is gewoon net meel, fijner kan echt niet meer. Ik weet niet waar jij het hebt gehaald maar het is niet bij MP.
 
zonder smaak is de beste die ze hebben...
Wat bedoel je met de beste? De goedkoopste is het wel ja.

Ik heb al verschillende keren eiwitten gehad zonder smaak ("neutraal), ook van bulk powders. Dat smaakt gewoon ranzig, doe ik nooit meer, ik betaal liever een paar € meer voor een lekkere shake.
 
Wat bedoel je met de beste? De goedkoopste is het wel ja.

Ik heb al verschillende keren eiwitten gehad zonder smaak ("neutraal), ook van bulk powders. Dat smaakt gewoon ranzig, doe ik nooit meer, ik betaal liever een paar € meer voor een lekkere shake.

je kan toch door iets anders heen doen zoals chocomel of door de brinta, vruchtensap. genoeg mogelijkheden.
 
Gemalen havermout is van bulknutrition overigens veel fijner gemalen dan bij myprotein heb ik nu al 3x gemerkt dus voor havermout ga ik naar bulknutrition.

Dit is dus precies andersom: bij BP zijn de oats (in de emmers) minder vermalen dan bij MP (in de zakken).

MP for the winner (wat dit betreft)
 
je kan toch door iets anders heen doen zoals chocomel of door de brinta, vruchtensap. genoeg mogelijkheden.
Dat kan inderdaad, maar ik maak mijn shakes met water, dat geeft niet veel smaak natuurlijk:mad:.
 
deze sites zijn wel lekker goedkoop!
 
Back
Naar boven