| | |||||||
Get Diesel NOS ETHER nu exclusief door XXL Nutrition naar Nederland gehaald. NOS ETHER is 1 van de sterkste Creatine / NO supplementen! Lees de USA fora er maar op na, iedereen is er daar zeer tevreden over. NOS ETHER is een 5-1 supplement, alles wat je nodig hebt om het maximale rendement uit je training te halen. We hebben de allernieuwste versie binnen met 1070gram per pot.
You want to go hardcore? Go NOS ETHER!
![]() |
| | LinkBack | Topic Opties | Zoek in Topic | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | BSN Mass Stack & Hydroxycut Hardcore?
Heb een vraagje: Is het verstandig om de BSN Mass Stack in combinatie te gebruiken met Hydroxycut Hardcore? Graag antwoord + motivatie van ervaren mannen...
__________________ We don't have the same stats, but we have the same passion!!! <Download de KIKILATOR om je voedingsbehoefte te bepalen en je vorderingen i.v.m. stats bij te houden> |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: BSN Mass Stack & Hydroxycut Hardcore?
Ik zou niet weten waarom niet, ik zou echter wel een paar uur laten tussen de iname van Hydroxycut Hardcore en No-XPlode, omdat anders de hoeveelheid caffeine wel eens te veel van het goede kan zijn. Ik weet niet hoe laat je traint? Maar als je in de avond traint, Hydroxycut Hardcore : je eerste serving voor je ontbijt, en je tweede serving in de late middag (rond 15:00-16:00uur). Nitrix : zou ik persoonlijk voor maaltijd 2 nemen of voor de lunch en de tweede serving ergens laat in de avond, bv voor het slapen gaan voor je laatste maaltijd No-Xplode : 30min voor de training. Cellmass : Na je training.
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: BSN Mass Stack & Hydroxycut Hardcore?
Ik zou inderdaad wel uitkijken dat je niet teveel caffeïne binnenkrijgt. Is niet echt een prettige ervaring namelijk.
__________________ Leeftijd: 24 Lengte 1,85 m "All your base are belong to us" 8-9-2007: 91,0 kg 3-12-2007: 94,5 kg 31-12-2007: 95,6kg 28-01-2008: 96,2kg |
| | |