XXL Nutrition

Train je tussen kerst en oud en nieuw? (1 bezoeker)

Train je tussen kerst en oud&nieuw

  • mijn sportschool gaat dicht en ik train niet

    Stemmen: 9 19,6%
  • mijn sportschool gaat dicht, maar ik heb een alternatief (leg uit!)

    Stemmen: 5 10,9%
  • mijn sportschool blijft open, maar ik neem vrij

    Stemmen: 5 10,9%
  • mijn sportschool blijft open, dus ik blijf lekker trainen

    Stemmen: 18 39,1%
  • ik train thuis maar doe dan ff niets meer

    Stemmen: 1 2,2%
  • ik train thuis en blijf doortrainen

    Stemmen: 8 17,4%

  • Totaal stemmers
    46

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Blijven jullie doortrainen volgende week? Of moet je gedwongen rust houden omdat je sportschool dicht gaat?

Zelf ben ik 2 weken weg en ga dan a.s. maandag (en evt. dinsdag ook) in Boxmeer in een sportschool daar sporten en hoop in Borken (waar ik een weekje naar toe ga) een sportschool te vinden die open blijft.

Zijn jullie ook al naar alternatieven aan het zoeken om aan je trekken te komen?
 
Laatst bewerkt:
De sportschool is wel open tussen bepaalde uren geloof ik, maar ik ga niet... Ik werk namelijk als barman in een discotheek en tussen kerst en nieuw moet ik best wat werken en daarbovenop nog leren ook want 13/1 beginnen mijn partieels!
 
De sportschool is wel open (niet op 1e en 2e kerstdag), maar ik ga lekker op lage intensiteit trimmen. Eens zien of ik de overtollige vetrandjes een beetje kan bijschaven. En misschien dat ik toch stiekum wel 1 of 2 keer ga kijken (ahum). Het is nogal moeilijk om niet te gaan ...
 
Ik ga ergens tussen kerst en oudejaar eenmalig trainen in een andere sportschool (die van mezelf zit dicht), en dan een full body training met voor alle grote spiergroepen (borst, rug, bovenbenen) een zware compoundoefening. De kleintjes (buik, schouders, kuiten, armen) doe ik wel een keer thuis.
 
Mijn sportschool blijft gelukkig open tussen kerst en nieuwjaar, kan dus lekker trainen.
 
noppes ik neem een weekje rust...

beetje relaxen etc ...

:D

en daarna kom ik terug en ga ik harder groeien als ooit !
 
En wateen, doe je dan alleen de compoundoefeningen als squat-legpress-deadlift en bankdrukken? Ik weet niet of ze in Boxmeer een assisted chin/dip machine hebben. Zo ja, dan doe ik die dan ook.
Waarschijnlijk ga ik ook maar 1x (zo goedkoop is het niet) en doe dan alle grote oefeningen eerst.. en dan ga ik eens kijken of ik nog puf heb voor het kleine grut.
Ze deden er ook aan spinning dus ik denk ongeveer 1,5 uur voor die les aan te komen en dan mee te doen ;).
Lijkt me leuk om eens te vergelijken....
 
Ik train gewoon door, heb ik tenminste geen last met het aantal uur dat ff gaan werken me op een dag kost en kan me beter op mijn voeding concentreren. Dus vakantietijd is (1.5 week) is enkel goed voor de training.
 
Sport school is gesloten, maar ik ga thuis wel door met wat losse dumbbells. Eerst zou ik met een kennis op de kazerne gaan trainen, maar die sporthal is helaas ook gesloten in die periode. :(
 
Ga naar Zeeland, maar ik smokkel wel 2 dumbbells mee :D
 
Voor zover mogelijk train ik gewoon door maar is een beetje afhankelijk of de sportschool geopend is.
 
Originally posted by Esperantisto
En wateen, doe je dan alleen de compoundoefeningen als squat-legpress-deadlift en bankdrukken?
Jup, alleen de grote oefeningen. Sumo deadlift, misschien supersets met barbell shrugs (als ik dat ding dan toch vastheb .. :)), optrekken (wel ff iemand daar zien te vinden die me wil helpen .. Zal wel lukken denk ik), één of andere roeioefening om rug af te maken en dan dumbbell benchpress en misschien nog flyes of incline d.b. benchpress, dan is die drie kwartier weer wel vol. Langer train ik nooit i.v.m. cortisolaanmaak, en bovendien heb ik thuis voldoende faciliteiten voor de kleine spiergroepen. Jezus, wat ga ik een spierpijn hebben! :O
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by f*cking ecto
Ga naar Zeeland, maar ik smokkel wel 2 dumbbells mee :D
Smokkelen noemt ie dat .. Ik zie je al in de trein, leuren met een nogal platte, maar overduidelijk loeizware rugzak :D
 
Wij trainen lekker door, gaat alleen 1e en 2e kerstdag dicht en nieuwjaarsdag, verder niet.

Greetz
 
Ik ben net herstelt van een blessure en ga na dit weekend weer beginnen met trainen :cool:
Hoop dat ik na 5 weken gedwongen rust niet te veel heb moeten prijs geven van wat ik er voor heb opgebouwt .
Dus als het goed gaat ben ik weer op volle toeren na nieuwjaar :D
 
Mijn sportschool is dicht. Dat is best klote want ik heb de laatste 2 weken niet meer kunnen trainen door mijn werk (kerstpaketten maken/verkopen/bezorgen), en nu heb ik weer tijd is de sportschool dicht:mad: .

Dus ik wacht tot januari en ga er dan met 200% tegenaan, allereerst om de schade weg te werken en ten tweede om mijn doelstelling voor de zomer te halen, dat is door een blessure en mijn werk wel een hele grote opgave geworden.

Doel is om voor de zomer 8 kilo spier te winnen en de zomer ingaan met een bf van 10%. Is nu 16% (and rising) door gebrek aan training en teveel eten, ik eet nog alsof ik vol aan het trainen ben.:D
 
de sportschool waar ik train blijf gewoon open alleen 1e kerstdag en nieuwjaars dag dicht.

dus 2e kerstdag gewoon ff trainen.

groeten bigboy25.
 
Na ja.. ik heb wat halve dingetjes gedaan. Normaal doe ik op vrijdag borst, biceps en pols.
Ik heb me 2x 8 keer opgedrukt (vervangt bench press) en de biceps curl gedaan door 2 setjes van 25 en 20 reps te doen met 2 emmertjes water (3 kg) en 2 setjes met 15 en 12 reps met 4 kg. .
Toen nog eens 2 setjes van 25 reps reverse wrist curls met 1 kg en nog eens een setje van 15 reps met 2 kg. Tja, ik had geen zin voor die paar oefeningetjes zoveel geld neer te tellen bij een andere sportschool. OK, normaal doe ik meer ook flyes bijv. en ook ga ik meestal op de hometrainer dan en uiteraard hoefde ik geen 30 km te fietsen om naar de sportschool te gaan.
Enne, mijn broer heeft ook een hometrainer in huis staan, dus dadelijk maar eens 25 min of zo wat calorietjes wegtrappen.
Morgen hoop ik de fut te hebben zo'n km of 80 te gaan fietsen met 4 fietstassen naar mijn weekje Borken (feesten met zo'n 100 andere Esperantisten in een kasteel). Ze hebben nl. regen voorspeld :(. Maar ja, in 1996 kreeg iemand me zo gek 150 km bij -20°C te fietsen, dan moet ik me toch niet door een beetje regen laten afschrikken, toch ???

Espi, die een luxebeest is geworden en zich evt. laat verleiden door het aanbod zich weg te laten brengen..
 
ik heb al weken geen reet uitgevoerd !
ben net deze week weer begonnen heb al 3 trainingen achter de rug en voel meteen alles weer wat een lekker gevoel he
 
Ik laat mijn dumbbelltjes maar thuis, neem een weekie vrij :D En na jannuari er weer keihard tegenaan! :thumb:
 
Back
Naar boven