XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is bekend dat geen enkele labtest voldoet om jezelf te laten naaien door het stel malloten van B&F.

Ralf zou je met plezier naaien wel.

Chantal, where you at?
 
wanneer komt Bodyenfit op trosradar?

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Ben benieuwd of ik eindelijk compensatie krijg:

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst op wijzen dat wij je graag willen helpen om te kijken wat voor compensatie we je kunnen bieden, maar met het taalgebruik dat jij gebruikt wordt mijn enthousiasme om dit voor je te doen een heel stuk minder.
Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen zou ik graag je adresgegevens en/of een ordernummer willen ontvangen m.b.t. een bestelling met Whey Perfection. Ik zou graag zien dat de volgende e-mail wat netter van toon is, dan zal ik ook gaan kijken wat ik voor je kan doen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
+31 (0)513 683 068 | www.bodyenfitshop.nl



-------------------------------------------------------------------------------------

Op 21-01-2015 stuurde je ons het volgende bericht:



Hey Homo,s,

Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection????

Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen

Bij deze

Met Hatelijke groet,

Peter Burgers
hahahahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is de overeenkomst tussen B&F en Pamela Anderson's tits??
 
Ze zijn allebei fake?:o
jackpot-win.jpg
 
Kletsargument. Ik gebruik ruim 10 jaar whey shakes en die waren 10 jaar geleden al niet te zuipen en/of suikerbommen. Maar alsof dat een argument is als ik zeg dat ik die van XXL ronduit teleurstellend vind smaken en die van de concurrentie niet (ik doel op MP, PS, Bodylab en Sportfood). Die laten juist zien dat die combinatie tegenwoordig wel heel goed kan: een lekkere maar kwalitatief goede shake. Ik neem aan dat je toch ook niet alleen droge kipfilet eet zonder kruiden oid, door het te kruiden maak je het lekkerder maar is het kwalitatief nog steeds hetzelfde.

Los daarvan: de speculoos smaakt nergens naar, dat vind ik het ergste. Ik verwacht geen snoepgoed, maar er is geen smaak aanwezig :o. Ik ben het met SynQ eens, de XXL smaken komen totaal maar dan ook to-taal niet uit de verf, met uitzondering van de peach-mango, capucchino en dutch applepie. Dan kun je wel hard blijven roepen kwaliteit!, maar dezelfde kwaliteit is verkrijgbaar met veel betere smaken. Waarom in godsnaam dan nog voor het niet lekkere product kiezen. Maar ach, de B&F fanboys zijn weliswaar weg/stil na de wheygate, maar de XXL boys zijn uiteraard nog aanwezig. Dit soort discussies blijf je houden. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten :thumbs:

Heb me eens een samplepack van bodylab whey aangeschaft en inderdaad hun smaken zijn een stuk beter dan die van xxl. Bedankt ;)
 
Ik vraag me af of zij die (gewonnen) ''Thuiswinkel Award'' die zij in 2014 (en 2013) hebben gewonnen nog wel kunnen/mogen gebruiken op hun website?
Tevens de titel ''Website van het jaar''...

Weet iemand dat?
 
Ik vraag me af of zij die (gewonnen) ''Thuiswinkel Award'' die zij in 2014 (en 2013) hebben gewonnen nog wel kunnen/mogen gebruiken op hun website?
Tevens de titel ''Website van het jaar''...

Weet iemand dat?
Dat mag, het is een publieksprijs en het publiek heeft er dus voor gekozen
 
Ik ben erg benieuwd naar de Smart-protein "chocolate cookie" maar wil geen 2kg pot bestellen. Als ik vandaag nog een bestelling plaats voor een smart protein en wat supps. kan ik dan een proefzakje chocolate cookie/smart-protein krijgen. of hebben jullie deze niet?
 
Ik ben erg benieuwd naar de Smart-protein "chocolate cookie" maar wil geen 2kg pot bestellen. Als ik vandaag nog een bestelling plaats voor een smart protein en wat supps. kan ik dan een proefzakje chocolate cookie/smart-protein krijgen. of hebben jullie deze niet?

sensationeel
 
Ik ben erg benieuwd naar de Smart-protein "chocolate cookie" maar wil geen 2kg pot bestellen. Als ik vandaag nog een bestelling plaats voor een smart protein en wat supps. kan ik dan een proefzakje chocolate cookie/smart-protein krijgen. of hebben jullie deze niet?

lansverrader :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven