| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: wat beter voor tijdens en na de training? bcaa's of hydrolisaat?
Citaat:
hydrolaat niet (vanwege de peptide) mij ooit eens vertelt ik weet niet hoe met eaa zit? zijn ook vertakt(los) neem ik aan? ik heb nooit van eaa gehoord trouwens tot nu | |
| | |
| | #42 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: wat beter voor tijdens en na de training? bcaa's of hydrolisaat?
|
| | |
| | #43 | |
| Massive Warrior | Re: wat beter voor tijdens en na de training? bcaa's of hydrolisaat?
Citaat:
Hydrolisaat whey is voorverteerde whey en neemt dus veel sneller op dan ander eiwit. Amino's hoeven niet meer verteert te worden en gaan direct door de wand van de dunne darm naar de lever en het bloed. Amino's neem je alleen als je heel snel amino's in je bloed wil hebben, deze ook direct gaat gebruiken, en dit aan een hoge piek. Dit is belangrijk, want als je amino's niet onmiddellijk nodig hebt dan worden ze weer afgebroken door het lichaam, en dat is natuurlijk zonde.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #44 | |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Citaat:
maar stel dat we in de cut zitten? met dus een laag kh dieet, je neemt ook geen snelle kh's na de training, dan worden de amino's opgenomen als energie en niet als eiwitbron? | |
| | |
| | #45 |
| Massive Warrior | Re: wat beter voor tijdens en na de training? bcaa's of hydrolisaat?
Cut of niet ik zou altijd suikers rond de KT training voorzien, die gaan toch naar de spieren... Zonder suikers zal het lichaam inderdaad andere bronnen zoeken. Dat kan lichaamsvet zijn, of eiwit (uit spieren of bloed/lever). Dus dan 'verlies' je een deel van je ingenomen amino's.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #46 | |
Citaat:
nog ff een vraagje over whey, zegmaar je neemt 25 gram whey shake en na anderhalf uur passeert het je maag en dan krijg je een aminopiek. Nu vraag ik me eigenlijk af, hoelang duurt zo'n piek? hoemeer whey, hoe langer de piek neem ik aan, maar kun je bijv zeggen van, 5 gram eiwit zorgt voor een piek van 10 min? of is dat zo niet uit te bepalen? | |
| | |
| | #47 | |
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Op dit moment neem ik whey voor de training ongeveer 30 minuten ervoor en whey na de training ongeveer 30 minuten na de training, dit gaat best goed, sinds ik het zo doe heb ik wel een paar kilo aan spiermassa gewonnen. Het probleem is dat ik altijd s avonds train na het eten dus als ik thuis kom van me training rond een uur of 10 neem ik ook altijd een whey shake. De shake die in na me training neem wil ik eigenlijk mee stoppen omdat ik er tijdens het slapen best veel last van heb, veel slijmvorming in me bek, droge bek en een verstopte neus. Nu ben ik naar iets opzoek wat me na de training en dus voor het slapen van voldoende aminozuren voorziet. Denken jullie dat een 10 gram EEA mix hieraan voldoet? en heeft het zin om meer dan 10 gram EEA na de training in te nemen? jammer dat EEA s zo duur zijn, maar als er geen andere optie is dan moet t maar want ik merk wel degelijk verschil in aminozuur/eiwitrijke voeding rondom me training. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bcaa's, beter, hydrolisaat?, tijdens, training?, voor |
| Topic opties | |
| |