AndroidHealthClinic

bestellen prohormonen

Bezoekers in dit topic

rookie2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
3 mrt 2005
Berichten
56
Waardering
0
Hallo,

Ik heb eens een tijd rond lopen sneuffelen naar PH. en daar is uitgekomen dat ik wel 1 ad en 4 ad wil gebruiken met als nakuur clomid of 6 oxo.
Op de site van bodytemple.de hebben ze verschillende producten staan waaronder:

-Androbolic van Kaizen ( dezelfde als 4 ad?)
-Norandrodiol van Kaizen ( dezelfde als 1 ad?)

en verder zag ik nog :

-Testexx van Pharm. Tec (iemand ervaring mee)??


En zijn deze producten te bestellen voor Nederland?

wie kan me een beetje verder op weg helpen.

mvg. jorg
 
- In de Androbolic zit onder andere 4AD ja, maar ook andere prohormonen.
- Die Norandrodiol is volgens mij niet hetzelfde als 1AD
- Ik denk dat ze wel naar NL verzenden, prohormonen zijn hier in NL wel verboden maar vanuit Duitsland zal er niet zo snel gecontroleerd worden.
 
Ik heb geen ervaring met het bestellen van de bovenstaande produkten.
Maar als je een goeie leverancier vind via het internet komt alles aan.
Maat van mij heeft M1T besteld en het kwam zonder problemem aan....
 
Is er ook een optie voor korting op een nieuwe lever bij die M1T???
 
M@rsel zei:
Is er ook een optie voor korting op een nieuwe lever bij die M1T???

doe niet zo overdreven, dat valt best wel mee.
 
effect

wat was het effect van die m1t en hoeveel kilo erbij binnen hoeveel tijd.
neven effecten. etc. kortom meer info om snel vet te worden. (= geen geintje)
 
celeste zei:
wat was het effect van die m1t en hoeveel kilo erbij binnen hoeveel tijd.
neven effecten. etc. kortom meer info om snel vet te worden. (= geen geintje)

Hij kwam in 6 week 8 kg aan. ( 2 weeks on/off )
20 mg per dag.

Maar er is niet nakuurd helaas...
Hij heeft nu 5 kg overgehouden maar start volgende week de volgende kuur.
En nu word er wel nagekuurd!!
 
zal wel veel vocht zijn wat hij heeft overgehouden..
 
jeremia zei:
zal wel veel vocht zijn wat hij heeft overgehouden..

Weet het bijna wel zeker ja, ging ontzettend snel!
Maar ondanks dat toch wel een lekker resultaat....
 
bedankt.

Bedankt mad men voor je reactie.
Ik zag op een ander gedeelte van dit forum dat je met die nakuur bezig was.
Ook veranderde je de dosis. Imzou grag meer willen weten (ervaring) voor dat ik ga beginnen. desnoods kun je reageren via www.vanhattemhoreca.nl
wat gebeurde of voelde je zonder die nakuur en waar haal je die nakuur. nam je een speciaal dieet erbij tijdens de kuur. had je bij effecten. trainde je en zag je resulstaat. etc. groeten en je snel te horen.
 
celeste zei:
Bedankt mad men voor je reactie.
Ik zag op een ander gedeelte van dit forum dat je met die nakuur bezig was.
Ook veranderde je de dosis. Imzou grag meer willen weten (ervaring) voor dat ik ga beginnen. desnoods kun je reageren via www.vanhattemhoreca.nl
wat gebeurde of voelde je zonder die nakuur en waar haal je die nakuur. nam je een speciaal dieet erbij tijdens de kuur. had je bij effecten. trainde je en zag je resulstaat. etc. groeten en je snel te horen.

Voor info over kuren/voeding enzo zou ik deze site nogmaals goed bekijken, er staan genoeg topics over...

Nakuur kan je bestellen via internet ( buy Nolvadex ) of je kan eens een kijkje nemen op de volgende site...

http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=472&pr_id=1334

Succes met alles...;)
 
Laatst bewerkt:
bedankt

als je iets meer kwijt wil bel me dan eens. thanks.
 
Bedankt mad men voor je reactie.
Ik zag op een ander gedeelte van dit forum dat je met die nakuur bezig was.
Ook veranderde je de dosis. Imzou grag meer willen weten (ervaring) voor dat ik ga beginnen. desnoods kun je reageren via Van Hattem Horeca Apparatuur - Nieuw - Gebruikt
wat gebeurde of voelde je zonder die nakuur en waar haal je die nakuur. nam je een speciaal dieet erbij tijdens de kuur. had je bij effecten. trainde je en zag je resulstaat. etc. groeten en je snel te horen.

en wat dom om al je gegevens gelijk op internet te zetten.. zoek eens op 1Fast400 - Nutritional supplements for health, athletics, diet, and bodybuilding, with free fitness information and articles dan bij forum voor info. Daar staat nog meer info over ph's
 
Voor mensen die nog interesse hebben in Ergopharm 1-ad, heb nog 4 potjes staan. I.v.m. ongeluk op werk kom ik daar voorlopig niet meer aan toe.

Interesse laat even weten via pm.

dit mag geloof ik niet.. zou wel handig zijn om het te changen voordat een modje het leest
 
tja prohormonen.... was vroeger goed spul... voor mijn portemonnee :D :D

(werkte op zich wel ok hoor verder, geen knallers maar deed wel wat voor groentje)
 
je kunt er redelijk wat massa mee pakken zonder al te veel vocht...als je het goed doet natuurlijk qua voeding, rust en dergelijke..
 
prohormonen bestellen

ik zou graag prohormonen bestellen meer bepaald 1-ad maar ik zoek website waar ik kan bestellen , ik woon in Belgie graag een zinnige en eerlijke reactie hierop aub, ik weet dat er website's bestaal als 1 fast ... enz maar waar kan ik het best bestellen enzovoort
 
ik zou graag prohormonen bestellen meer bepaald 1-ad maar ik zoek website waar ik kan bestellen , ik woon in Belgie graag een zinnige en eerlijke reactie hierop aub, ik weet dat er website's bestaal als 1 fast ... enz maar waar kan ik het best bestellen enzovoort

slotje;) , dit is weer vragen naar en om....:nope: .
 
Back
Naar boven