AndroidHealthClinic

bestellen prohormonen

Bezoekers in dit topic

rookie2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
3 mrt 2005
Berichten
56
Waardering
0
Hallo,

Ik heb eens een tijd rond lopen sneuffelen naar PH. en daar is uitgekomen dat ik wel 1 ad en 4 ad wil gebruiken met als nakuur clomid of 6 oxo.
Op de site van bodytemple.de hebben ze verschillende producten staan waaronder:

-Androbolic van Kaizen ( dezelfde als 4 ad?)
-Norandrodiol van Kaizen ( dezelfde als 1 ad?)

en verder zag ik nog :

-Testexx van Pharm. Tec (iemand ervaring mee)??


En zijn deze producten te bestellen voor Nederland?

wie kan me een beetje verder op weg helpen.

mvg. jorg
 
- In de Androbolic zit onder andere 4AD ja, maar ook andere prohormonen.
- Die Norandrodiol is volgens mij niet hetzelfde als 1AD
- Ik denk dat ze wel naar NL verzenden, prohormonen zijn hier in NL wel verboden maar vanuit Duitsland zal er niet zo snel gecontroleerd worden.
 
Ik heb geen ervaring met het bestellen van de bovenstaande produkten.
Maar als je een goeie leverancier vind via het internet komt alles aan.
Maat van mij heeft M1T besteld en het kwam zonder problemem aan....
 
Is er ook een optie voor korting op een nieuwe lever bij die M1T???
 
M@rsel zei:
Is er ook een optie voor korting op een nieuwe lever bij die M1T???

doe niet zo overdreven, dat valt best wel mee.
 
effect

wat was het effect van die m1t en hoeveel kilo erbij binnen hoeveel tijd.
neven effecten. etc. kortom meer info om snel vet te worden. (= geen geintje)
 
celeste zei:
wat was het effect van die m1t en hoeveel kilo erbij binnen hoeveel tijd.
neven effecten. etc. kortom meer info om snel vet te worden. (= geen geintje)

Hij kwam in 6 week 8 kg aan. ( 2 weeks on/off )
20 mg per dag.

Maar er is niet nakuurd helaas...
Hij heeft nu 5 kg overgehouden maar start volgende week de volgende kuur.
En nu word er wel nagekuurd!!
 
zal wel veel vocht zijn wat hij heeft overgehouden..
 
jeremia zei:
zal wel veel vocht zijn wat hij heeft overgehouden..