XXL Nutrition

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
We hadden vroeger al een thread maar die werd gesloten omdat het té specifiek over Bulkpowders/MyProtein ging (?). Aangezien het reeds een "Het bestel-in-Amerika ervaringen topic" is, nu een "Het bestel-in-UK-ervaringen topic" aangezien niet iedereen direct de grote plas wil oversteken om te bestellen en omdat er in de UK ook goeie koopjes te doen zijn:cool:

Natuurlijk geen thread zonder reden, bij deze:
000027CW.gif


Met andere woorden: het is terug de moment om supps te gaan bestellen!:D De Pond is terug serieus aan het zakken:
1.00 GBP = 1.07010 EUR

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Heb de vorige keer met de zwakke Pond een bestelling gedaan bij MyProtein en was daar tevreden over. Snelle levering, vlotte betaling, etc. Toch denk ik dat het goedkoper kan ergens anders, heb indertijd 2,5kg Vanille Whey besteld voor 27,99£. Nu staat hetzelfde product voor iets meer dan 31£.

Dus bij deze ben ik op zoek naar "goedkopere" Whey, heb al gekeken op cheapsupplements (of iets in die aard) maar daar verkopen ze geen vanille.

Iemand?
 
Ik heb onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij bulkpowders en ik ben er heel tevreden van. Betaling met Visa ging snel en 4 dagen later had ik mijn pakketje.
De whey is idd zonder toevoeging van een smaken maar ik voeg dan gwn een lepeltje mager cacoapoeder toe wanneer ik ze in de blender kap samen met melk.
 
Ik heb onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij bulkpowders en ik ben er heel tevreden van. Betaling met Visa ging snel en 4 dagen later had ik mijn pakketje.
De whey is idd zonder toevoeging van een smaken maar ik voeg dan gwn een lepeltje mager cacoapoeder toe wanneer ik ze in de blender kap samen met melk.

+1
maar ook smaakloos is het heel goed te doen
 
Ik bestel altijd bij Cheapuksupplements, de dymatize whey is daar zwaar goedkoop ik bestel meestal 8 potten ofzo...verzendkosten blijven 5 euro ongeacht wat je besteld!
 
Heb een maandje geleden ook besteld op BP. Weekje later had ik alles binnen. Spijtig dat er geen smaken zijn maar daar valt een mouw aan te passan he
 
Nergens Whey Isolate te verkrijgen met vanille smaak aan een gunstige prijs?:(
 
Jawel, ga eens zien bij superfit.co.uk
Daar vind je waarschijnlijk wat je nodig hebt, ik ga vandaag mijn bestelling plaatsen. Dit gaat de eerste keer worden, dus nog geen ervaringen ermee
 
Weet iemand wat de verzendkosten zijn bij de verschillende sites?
 
Ik heb tijd terug bij BP 20 kg whey besteld en moet zeggen dat het goed te drinken is met wat cacao er in. Maar nu is me cacao op dus dan maar ff zo naar binnen werken:D
 
Tot nu toe eenmaal besteld bij BulkPowders. Geen whey overigens maar losse amino's en een aantal nootropics. Verzendkosten waren rond de 10 pond. Heel tevreden over de prijzen daar. Helaas duurde het 10 dagen voordat de bankoverschrijving pas binnen was. Maar toen die eenmaal binnen was lag het pakketje na twee dagen al op de deurmat.
 
iemand ervaring met die LiquiFlav van Bulkpowders of een andere flavouringsysteem.
Wil wat smaak geven aan m'n naturel whey :D
 
Ik bestel altijd bij Cheapuksupplements, de dymatize whey is daar zwaar goedkoop ik bestel meestal 8 potten ofzo...verzendkosten blijven 5 euro ongeacht wat je besteld!

of www.discount-supplements.co.uk

4 potten voor 25,50 st (was laatst een aanbieding)maar zonder aanbieding zijn ze nog super voordelig verzendkosten 5 euro max 7.50
hier betaal je 49,00 voor dymatize Elite whey toch wel een van de beste eiwitten die er zijn

VOOR POTTEN VAN 2275GR wel te verstaan!!!!!!!!!!
 
Poosje geleden besteld bij extremesupplements.co.uk had het binnen 3 werkdagen in huis in mooi discrete envelop.
 
of www.discount-supplements.co.uk

4 potten voor 25,50 st (was laatst een aanbieding)maar zonder aanbieding zijn ze nog super voordelig verzendkosten 5 euro max 7.50
hier betaal je 49,00 voor dymatize Elite whey toch wel een van de beste eiwitten die er zijn

VOOR POTTEN VAN 2275GR wel te verstaan!!!!!!!!!!

Even op de site gekeken, nu maken ze reclame voor hun 5lb eiwit potten.
Maar als ik vergelijk met XXL Nutrition zijn ze toch niet zo voordelig.
vb:
ON whey gold standard: €48.09 bij XXL vind je die aan €49.95, bij Sportfood ook trouwens
(met de verzendkosten erbij zal je uiteindelijk bij een XXL/Sportfood wel goedkoper uitkomen)
Interactive Nutrition Whey Pro XL: €35.09 bij XXL vind je die aan €34.90

Denk voor whey als je dan toch in de UK wil bestellen het beste bent met een Bulkpowders of Myprotein.
 
+1
maar ook smaakloos is het heel goed te doen

goed te doen:s na zoveel maandend at ik daar koop krijg ik het og steeds amper binnen:s

Nergens Whey Isolate te verkrijgen met vanille smaak aan een gunstige prijs?:(

bij bulkpowders hebben ze isolaat

Weet iemand wat de verzendkosten zijn bij de verschillende sites?

bij bulkpowders betaal ik altijd 9% en ik koop altijd 10 kg in eens. denk dat die 9* tot 30 kg is.
 
ook wel relaxed dat je bij bp met paypal kan betalen.
 
Veel mensen ervaring met MyProtein? Hoe veilig is die site.
Heb iemand gevonden met een credit card maar die zeikt weer over internet onveiligheid enz.
 
Veel mensen ervaring met MyProtein? Hoe veilig is die site.
Heb iemand gevonden met een credit card maar die zeikt weer over internet onveiligheid enz.

Dat is echt wel veilig heb er zelf al 2 keer besteld. Zo'n betalingen gaan altijd via een beveiligde verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven