Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hier kan je dus jouw ervaringen met winkels in Amerika delen voor degenen die dat willen of er zich toe genoodzaakt voelen.

yes indeed, you must read

Bij de webshop van bodybuilding.com kan je het hele jaar door een korting krijgen van 10 % op de al veel lagere prijzen dan hier, vraag ernaar in dit topic voor je een bestelling plaatst of google op coupon codes voor bodybuilding.com.
Sinds kort is er bovenop de 10 % korting ook nog een extra bulkkorting verkrijgbaar. Als je voor 250 dollar besteld krijg je nog eens 5 % extra korting en boven de 500 dollar 10 % korting. Haal dus het maximale uit je bestelling en bestel voor 500 dollar zodat je een tijdje voort kan. Want 20 % korting op de al lagere prijzen is toch wel lekker in de sjakosj. Ik weet niet of de bulkkortingen automatisch toegekend worden dus vraag er zeker naar door een extra mailtje te sturen. Veel liefs en karmahugs el smurfo
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf heb nog maar 1 keer supplementen besteld en dus meteen voor Amerika gegaan. Nadeel van in Amerika bestellen is dat je een kredietkaart nodig hebt. Eerst dus een VISA aangevraagd en dan kon ik mijn bestelling eindelijk plaatsen met als verbotingskeuze International Postal Service
Gisterenavond rond 23 uur savonds.
Het ging om volgende bestelling:

- 2 x Controlled Labs Green Magnitude1.83 lbs Sour Green Apple ||2 x $39.99 = $79.98
- 3 x Now Adam multi vits, 120 tablets || 3 x $16.99 = $50.97
- 1 x Optimum 100% Whey Protein, 10 lbs Gold Standard chocolate || $55.99
- 2 x Optimum 100% Whey Protein, 5 lbs Gold Standard chocolate mint & rocky road || 2 x $28.99 = $57.98

Subtotal: $244.92
Shipping: $99.99
____________________
TOTAL: $344.91 = €266

The service is enorm snel. Meteen kreeg ik al een mail. Niet dat ik blij was na het lezen van de mail maarjah helaas pindakaas:

Onderwerp: Bodybuilding.com - Order Verification Needed!

Hello! Your order #2699xxx (ze zitten dus bijna aan 2 700 000 orders) has been placed on hold because we need to verify some information with you before it can ship. This is most likely because of the size of the order and because the address we are shipping to does not match the address that is on file with your credit card company, but it could have been flagged for other similar reasons. In order to immediately ship out your order, we simply need you to e-mail or fax us a copy of your credit card statement or a copy of the front and back of your credit card, along with your government issued picture ID (like your driver's license). Please include your order number on the cover page, and send the fax to our USA number at xxx-xxx-xxxx. We will then verify this information with your credit card company. We know this is an extra hassle, but we need to do this to protect our awesome customers like you from fraud. We prosecute fraud every time. Once this is done, you will be on our list of verified customers! We look forward to hearing from you. Let me know if you have any questions! Thanks!

naam van een van de bodybuilding.com werknemers
Bodybuilding.com

Lekkere mail zeg. Kheb een mail teruggestuurd met zever over pricacy schending en van die toestanden omdat ik zeker voorzichting genoeg wou zijn met zomaar ff mijn VISA kaart in te scannen en door te sturen maar ik heb dat dus toch maar gedaan omdat ik de winkel vertrouw. Nog geen 2 minuten later kreeg ik een mail terug dat ze ook de achterkant van mijn visa kaart nodig hadden. Ik had dus 2 keer de voorkant doorgestuurd en mijn identiteitskaart :p Foutje van mij dus ik stuur de achterkant nu wel juist door en vraag terwijl of ik geen 2 free gifts kan krijgen uit de $75 range omdat mijn bestelling wel ruim boven de $75 dollar is. Terwijl ik dus daarnet nog zei dat ik het niet vertrouw om zomaar die dingen in te scannen dacht ik wel dat ik zeker geen 2 free gifts zou krijgen ... 5 minuutjes later krijg ik een mail terug dat alles in orde is en ik dus nog een tweede free gift krijg ook *lekker*:

Hello,

Thank you for verifying the required information on your Bodybuilding.com order! I will update the information in our system and get your order shipped today! I have also added the two free gifts of the shaker bottle and the mixer to your order. The addition of the two free gifts will not change the shipping costs for your order. If you have any questions, please respond directly to this email or call our toll-free customer service line at x-xxx-xxx-xxxx. Thank you for being a great customer. Have a great day!

Thank you,
Naam werknemer van bodybuilding.com
Bodybuilding.com


Een half uurtje later krijg ik terug mail dat ze dus niet alles in stock hebben. Wel raar voor zo een grote winkel met zo goede service en toch populaire producten die ik koop maarjah. Jammer Leerdammer

Hello!

Thank you for ordering from Bodybuilding.com! Unfortunately, one or more of the items you ordered on order number 2699xxx are on temporary backorder from the manufacturer. This should only delay your order for a short time. We apologize for the inconvenience.

As soon as your products come in, we promise to ship them out to you immediately! We just wanted to let you know about this short term delay. We know how important these products are to you and we will work hard to make sure you get your order quickly. If you have any questions or if you would like to change or cancel your order, feel free to reply to this e-mail or call our customer service department at x-xxx-xxx-xxxx.

You can also check your order status at Bodybuilding.com - View Your Order Status! anytime.

Thanks!
Bodybuilding.com


Wel jammer dat deze mail niet ondertekend is door iemand van de werknemers. Hier gaat de persoonlijke touch van de winkel dus verloren. Niet dat het uitmaakt hoor :D


12.15 uur later krijg ik terug een mail waar ze uitleggen dat mijn order succesvol verscheept is uit een van hun 2 vestigingen:

Thank you for ordering from Bodybuilding.com! We appreciate your business, mijn voornaam (persoonlijke toch /me like it :p). Your order number is 2699xxx. Your order shipped today! You should have it at your door very soon. USA Orders: For Priority Mail orders, It takes 2- 3 days to arrive on average, NOT counting Sunday. It may take a day or two extra on rare occasions. For FedEx orders, you will get a tracking number by e-mail within 24 hours. It will take 2 - 6 days to arrive on average, NOT counting weekends. =========================================================(2) Controlled Labs Green MAGnitude, 1.83 Lbs., Sour Green Apple Shipped From: ID(1) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Chocolate Shipped From: ID(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Rocky RoadShipped From: ID(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Chocolate Mint Shipped From: ID(3) NOW ADAM, 120 Tablets Shipped From: ID(1) FREE GIFT: F.I.T. Mobile Mixer, 1-Mixer Shipped From: ID(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 20 oz. Shipped From: ID========================================================= NOTE: We ship orders from both of our Idaho and Florida warehouses. The summary of your order above shows where your items were shipped from.Sometimes, we ship part of your order from one warehouse and the rest from the other to get your order to you quicker. On rare occasions, part of your order may still be on backorder. If it says that the item is on backorder above, it will be shipped VERY soon. Normally,it only takes an extra 1 - 3 days at the most for backordered items. We apologize for the short delay. You can view your order status at Bodybuilding.com - View Your Order Status! online. This system is updated every 12 hours! Please visit Bodybuilding.com again soon! We have just added a ton ofamazing articles on building muscle and burning fat! Be sure to check it out. Bodybuilding.com x-xxx-xxx-xxxx Toll Free webmaster@bodybuilding.com


Hier nog een screenshot van mijn bestelling die geupdate wordt om de 12 uur:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alles is netjes gelinkt. Zelfs een landkaartje van waar Idaho ligt en de profielpagina van de inpakker van de bestelling.
Ook de free gifts staan er alletwee bij.

7 dagen na mijn bestelling krijg ik nog een persoonlijke mail van de manager van bodybuilding.com:

alsof de service van bodybuilding.com nog niet genoeg was kreeg ik vandaag nog een lekkere persoonlijke mail:

Hello mijnenaam!

Seven days ago we shipped your order #2699xxx from our warehouse as quickly as we could. You deserve the best possible service and our goal is to give it to you! The order should arrive any day now if it hasn't already.

I noticed you ordered a creatine product. Good idea! Creatine is pretty much guaranteed to give you amazing muscle and strength building results. Just be sure to follow the label directions and don't miss a dose. Controlled Labs Green MAGnitude, 1.83 Lbs., Sour Green Apple is awesome.

Have you read this article about creatine that will help you?

Skinny Guy's Guide To Creatine. Bodybuilding.com - Vince DelMonte - Skinny Guy's Guide To Creatine.
It was written by Vince DelMonte.

Don't forget that taking an NO2 (Nitric Oxide) product with creatine can give you even better results.

Good luck with the order and let me know if there is anything we can do for you!

Sincerely,
manager bodybuilding.com
Customer Service Manager
Bodybuilding.com
adres

Na 8 dagen:
*update* wat ongelooflijk zeg Na 8 dagen heb ik mijn volledige bestelling binnen. Netjes verpakt over 2 dozen. Netjes afgeleverd en jawel u leest het goed, zonder enige extra douanekosten terwijl ik voor 266 euro besteld had en het gewicht is in totaal 13.46 kg, staat mooi op de dozen + de inhoud van de dozen, de prijs, factuur en al in een zakje op de doos. Echt netjes. Ik snap echt niet waarom ik geen douanekosten heb moeten betalen. Misschien is het als je maar 1 iets per jaar koopt uit amerika dat je nix moet betalen maar vanaf de tweede bestelling wel. Kheb het niet gevraagd, stel dat ze het vergeten zijn en mij plots wel willen aanrekenen ... maar wel superblij Mijn allereerste supplementbestelling en alles is gewoon perfect

Opening van de doos: Er bevind zich wat reclame in waaronder 7 dezelfde krantjes die ik wrs moet uitdelen in de straat ofzo. Kweet niet wat de bedoeling ervan is maja nu heb ik weer wat kranten om het haardvuur mee te omsteken
Plots zie ik zo dat er een 10 lbs zak inzit van mijn optimum whey met smaak rocky road. Eerst dacht ik dat ze het verprutst hadden en de verkeerde smaak geleverd hadden. Maar toen ik de 2de doos opende werd mijn vreugde alleen maar groter Ze hebben mij gratis en voor nix ipv een 5 lbs doos een 10 lbs zak gegeven van rocky road

Mijn vreugde kan niet meer stuk vandaag, wat een service, wat een snelheid, wat een lage kostprijs en wat een extra's I love you bodybuilding.com !!!!!!!

voordelen Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site.
- zeer snelle en vriendelijke service via email
- betrouwbaarheid
- goedkoop
- 2 free gifts wooooot :D
- zelfs als ze nog producten moeten bestellen bij de leverancier gebeurd dit zeer snel (12.15 uur bij mij)
- snelle levering

nadelen:
-de eerste keer dat je er besteld is er een kans dat je uw kredietkaart moet inscannen en identiteitskaart uit veiligheidsvoorzorgen.

levertijd van de bestelde goederen: slechts 8 dagen !!!!!
keer-je-tevreden-terug-gehalte: ja, ik bestel zeker nog eens als alles op is :D
 
levertijd van de bestelde goederen: nog niet bekend. Ik hoop over 10 dagen maar aangezien Idaho midden in de bergen ligt aan de verkeerde kant van de USA lijkt het mij eerder 14 dagen te zijn.


Eerder 14 dagen tot 3 weken en als je ongeluk hebt nog veel langer. Ik heb vroeger ook nog besteld bij BB.com maar ben er van afgestapt omdat de transportkosten veel te hoog zijn. Blijkbaar is hun service ook niet meer wat het geweest was voor de overname.
 
hun service is wel zeeeeeeeeeeeeeer goed hoor en veel lagere transportkosten dan andere amerikaanse shops.
 
UK is daarentegen toch weer een pak voordeliger qua verzendkosten.
Heb even een bestellingske opgezocht en je kan zelf oordelen of het veel of weinig is hetgeen erbij komt.
Laatste bestelling bij mij was gewoon in NL



Whey Protein Concentrate 80% *Instantised* 20kg (44lb)

£94.99

137 euro.

15 euro verzendkosten
 
Bij het bestellen bij BodyBuilding dot com heb ik problemen gehad
met de douane hier in België ... ook al ging het gewoon om whey, of
zelfs natuurlijke vitamines ... dus geen fatburners zelfs.

Goederen kwamen dan gewoon niet aan en ik had er het raden naar.
Telkens opnieuw mailen met BodyBuilding dot com en uiteindelijk
shirts, cremes enzo besteld voor heel de familie.

Dus ja, de Belgische douane laat niet zomaar alles door blijkbaar.

Qua services van de site: perfect welliswaar ... nooit iets extra
aangerekend voor het verzenden etc
 
Ja, heb laatst ook veel invoertax moeten bijbetalen en de transportkosten zijn nu zelfs duurder dan enkele maanden geleden.
Reeds meerdere Europese Klanten hebben hierover hun beklag gedaan op het forum van bodybuilding.:mad:
 
Ik heb er ook een aantal keer iets besteld, alles zonder problemen aangekomen.

Maar van wat ik gelezen heb kijken ze bij de douane niet eens of het om verboden middelen gaat. Ze zien een pot poeder, en ze raken in paniek, en jij bent je spul kwijt. Gelukkig is dat bij mij nog niet gebeurd...
 
Ik heb er ook een aantal keer iets besteld, alles zonder problemen aangekomen.

Maar van wat ik gelezen heb kijken ze bij de douane niet eens of het om verboden middelen gaat. Ze zien een pot poeder, en ze raken in paniek, en jij bent je spul kwijt. Gelukkig is dat bij mij nog niet gebeurd...

Ik weet niet waar je die info vandaan haalt maar het word gewoon netjes bekeken allemaal en als ze iets vinden wat niet legaal is wordt hele pakket vastgehouden tot er duidelijkheid is over het illegale spul wat er in zit of als het al meteen duidelijk is worden de spullen eruit gehaald die niet kloppen en word alles gewoon doorgestuurd.Dus als je het alleen bij whey etc houd kan er niets gebeuren zoals inbeslagname.
 
Ik weet niet waar je die info vandaan haalt maar het word gewoon netjes bekeken allemaal en als ze iets vinden wat niet legaal is wordt hele pakket vastgehouden tot er duidelijkheid is over het illegale spul wat er in zit of als het al meteen duidelijk is worden de spullen eruit gehaald die niet kloppen en word alles gewoon doorgestuurd.Dus als je het alleen bij whey etc houd kan er niets gebeuren zoals inbeslagname.

exkwiez me?

In mijn doos zat enkel Animal Pak, Animal Max ...
En dan nog wat dingen die hier los in de winkel ook te krijgen zijn ...
Tot 2 maal toe hebben ze dat tegen gehouden tot ik uiteindelijk
uit miserie gewoon shirts etc heb besteld
 
exkwiez me?

In mijn doos zat enkel Animal Pak, Animal Max ...
En dan nog wat dingen die hier los in de winkel ook te krijgen zijn ...
Tot 2 maal toe hebben ze dat tegen gehouden tot ik uiteindelijk
uit miserie gewoon shirts etc heb besteld

In belgie misschien zo maar ik heb het over nederland.Daar zit wel een verschil tussen.
 
Ik bestel voortaan in engeland, had mijn bestelling binnen in 3 dagen met verzendkosten van 6 euro, wel netjes dacht ik zo
 
Ik bestel voortaan in engeland, had mijn bestelling binnen in 3 dagen met verzendkosten van 6 euro, wel netjes dacht ik zo

dan mag je niet klagen nee, en wat scheelt het qua prijs voor de produkten?
 
Ik weet niet waar je die info vandaan haalt maar het word gewoon netjes bekeken allemaal en als ze iets vinden wat niet legaal is wordt hele pakket vastgehouden tot er duidelijkheid is over het illegale spul wat er in zit of als het al meteen duidelijk is worden de spullen eruit gehaald die niet kloppen en word alles gewoon doorgestuurd.Dus als je het alleen bij whey etc houd kan er niets gebeuren zoals inbeslagname.

+1

Ik heb al 3x bij bodybuilding.com besteld (Optimum Whey, Jungle Warfare, Alri B.A.M. , T-Bomb II, straps, Optimum ZMA). Nog geen probleem mee gehad, via USPS laten verzenden, alles binnen 2 weken steeds ontvangen. De enige kosten die ik al gehad heb waren 10 euro voor aan de koerrier te geven.

En Animal pak kun je hier in België rechtstreeks in een supplementen winkel kopen, waarom zouden de douane het dan verbieden van invoer ?!?
 
Even over Jungle Warfare : op muscle2muscle kost 1 potje 74,90 Euro (+1,50 Euro verzendkosten). Bij BB.com betaalde ik 73 Euro voor 2 potjes (met verzendkosten).
 
dan mag je niet klagen nee, en wat scheelt het qua prijs voor de produkten?


Kwa prijs verschillen met nederland valt dat nog wel mee, maar het assortiment is vele malen groter.....
 
alsof de service van bodybuilding.com nog niet genoeg was kreeg ik vandaag nog een lekkere persoonlijke mail:

Hello mijnenaam!

Seven days ago we shipped your order #2699xxx from our warehouse as quickly as we could. You deserve the best possible service and our goal is to give it to you! The order should arrive any day now if it hasn't already.

I noticed you ordered a creatine product. Good idea! Creatine is pretty much guaranteed to give you amazing muscle and strength building results. Just be sure to follow the label directions and don't miss a dose. Controlled Labs Green MAGnitude, 1.83 Lbs., Sour Green Apple is awesome.

Have you read this article about creatine that will help you?

Skinny Guy's Guide To Creatine. Bodybuilding.com - Vince DelMonte - Skinny Guy's Guide To Creatine.
It was written by Vince DelMonte.

Don't forget that taking an NO2 (Nitric Oxide) product with creatine can give you even better results.

Good luck with the order and let me know if there is anything we can do for you!

Sincerely,
manager bodybuilding.com
Customer Service Manager
Bodybuilding.com
adres
 
Yep, over hun service valt niet te klagen. Volgende week ga ik ook weer een bestelling plaatsen. Ne dipbelt, ne gripper en nog wa supplementen.
 
heb daar ook laatst een bestelling gedaan, verwacht hem een dezer dagen. tot nu toe zer goeie service.:D
 
El-smurfo is nog nooit zo goed behandelt in zijn leven.
:D
 
Back
Naar boven