| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice |
Hallo daar! Ik heb net en van de week meerdere uurtjes het forum doorgelezen en met name het aanbod aan de verschillende supplementen. Ik zie, zoals ook in de sticky topics wordt gezegd, door de bomen het bos niet meer! Zelf gebruik ik Betagen (dat is een langwerpige blauw/paarse pot creatine met HMB, glutamine en taurine) en eiwitshakes van M Double You (Promax). 1> Hoe denken jullie over Betagen? Ervaringen misschien? 2> Wat is naast creatine en eiwitshakes nou een goed extra supplement? Of wat is een goede combinatie? 3> Ik heb veel negatieve dingen gelezen over prohormonen.. aangezien ik niet aan de 'echte' shit wil beginnen is mijn vraag: is er een prohormoon wat er positief uitschiet qua werking en resultaat? Thanks! |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder = visolie |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
Zma Pro hormoon is illegaal in NL en nu dus ook in de US. |
| | |
| | #4 |
zma is onzin jo
|
| | |
| | #5 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
ik zou zeggen multivit, visolie en daarna als fatburner cafeïne en groene thee.
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." |
| | |
| | #7 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
Onderbouw deze staving eens? Naar mijn weten is het nog altijd een goed suplement
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #8 |
je moet toch altijd onderbouwen of iets WEL werkt..?? of zitte we in de omgekeerde wereld |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
|
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
1> Hoe denken jullie over Betagen? nooit van gehoord 2> Wat is naast creatine en eiwitshakes: als je tog iest hips wil kun je een NO product halen die werken bijna allemaal, naja werken is een groot woord. ze geven je in iedergeval een leuke training. zorgen voor een snellere eiwit synthese zullen ze bijna niet doen 3> prohormoon is een verkapt anabool een prohormoon is een stof die in je lichaam omgezet word tot een echt anabool. dat is de manier warop ze het kunnen verkopen echter zijn allen prohormonen oraal en dus zeer schadelijk. er zijn ook nooit onderzoeken naar gedaan, de gebruikers zijn de proefpersonen of het haasje. dus begin niet met de echte sjit, als je het doet doe dan wel de beste echte sjit als je hem snapt het meest anabool wat er is is eten. dit is mijn mening groete en succes ps geloof nooit de verkopers van wonder sups
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
NO is een waste of money 1. EFA = bvb omega-3 2. Eiwitten = whey, caseine, egg.. 3. Creatine = monohydraat, kre-alkyn, .. 4. EAA/BCAA's = Xtend, purple wraath, core abc, .. Daarbij zou ik het laten als BASIS, mss een fatburner als je aan het cutten gaat of als pre-workout stim. Voedsel is idd het meest anabole, samen met rust en training ga je wel groeien. Maar wat echt zijn geld waard is zijn gewoon aas, daar kom je niet onderuit. Ik heb al duizenden euro's aan supps gespendeerd om uiteindelijk nog niet ver te staan, alles hangt dus af van voeding, training en rust! Als dat niet inorde is zijn die extra supps weg gegooid geld. Grtz
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #12 |
Bcaa is ook waste of money als je niet cut |
| | |
| | #13 |
Mja oké, maar als lowcarber of de gewone diëter is het wel aan te raden. Ik ben zo'n skinny fat persoon, dus degene die met het slechtste profiel voor bodybuilding. Als ik bulk word ik in no time een michelin manneke..dus voor mij niet echt een optie. Ik gebruik die eaa's als pre, -during -en postworkout voeding + ze helpen met de uithouding. En uiteindelijk zit er in 1 pot Purple Wraath 90servings, kom je wel een eind mee.. Grtz
| | |
| | #14 |
ja dan cut je toch?? dat zeg ik toch? dat het alleen handig is als je cut |
| | |
| | #15 |
True
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Beste supplementen naast creatine/eiwitpoeder e.d.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| beste, creatine/eiwitpoeder, e.d., naast, supplementen |
| Topic opties | |
| |