| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m76 76kg 12% Karma: ![]() | Wat is de beste manier van creatine innamen??
Wat is nu echt de beste manier van innamen kwa hoeveelheden en duur? Hoor graag jullie mening hierover. Lees hierover verschillende manieren op het internet. Zouden jullie mij een duidelijk beschrijving kunnen geven. Ik doe het zelf met een oplaadfase: 4 keer 5 gram per dag dat 7 dagen lang. 3 keer daarvan is over de dag verdeeld (vast tijdstip) en 1 keer na de fitness. Daarna tot 6 weken 1 keer per dag 5 gram, na de fitness. Neem het in met 100 cl extran: geeft een goede opnamen. In welke hoeveel heden nemen jullie het en waarom op die manier? Alvast bedankt Laatst aangepast door 88ja : do 11 mrt 2010 om 09:59 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m86 79kg 8% Karma: ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
http://www.ergogenics.org/crea19.html Volgens ergo is dit de beste manier. |
| | |
| | #3 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
Citaat:
Als je haast hebt is laden nog steeds een protocol dat goed werkt.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 2m 103kg 7% Karma: ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
oraal, spuiten vond ik niet zo n succes
|
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: Limburggg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m93 81kg 8% Karma: ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
__________________ ShakeSpier Was hier |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m86 79kg 8% Karma: ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
|
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m76 76kg 12% Karma: ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
Ik vind de manier met de oplaad fase goed werken. Maar welke manieren zijn er nog meer? Want die zou ik wel eens willen proberen. |
| | |
| | #8 |
Zonder oplaadfase dan.
|
| | |
| | #9 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: Wat is de beste manier van creatine innamen??
Citaat:
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| beste, creatine, innamen??, manier |
| Topic opties | |
| |