Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 24 April 2007, 14:07   #101
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Gaat om de fat burning effecten.
Ja dat begijp ik maar het verdwijnen van een complete eetlust is ook niet gewenst en een beetje eetlust is toch wel gewenst.

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 16:28   #102
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
vandaag toch maar hyperdrive besteld
ben benieuwd!!
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 21:09   #103
Ripped Bodybuilder

Enjee's Avatar

Karma Power: 19
Enjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realmEnjee is herboren in de God realm
Zit nu al tijdje op 16% (kom vanaf 21%) en wil iets om door de grens te gaan, zat zelf zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk tabs te zoeken om mee te beginnen (arme student!)

Iemand tips? dacht zelf aan Lipotrex Booster

Graag advies

oja, ben 20 jaar oud

Laatst aangepast door Enjee : 25 April 2007 om 16:33.
Enjee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2007, 11:58   #104
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
je hoort vaak dat je lichaam aan vetverbrandende supplementen went (bijv. ephedra) en dat het dan niet/nauwelijks meer werkt...
wat nou als je 2 fatburners door elkaar gebruikt, om je lichaam niet aan ene bepaalde stof te laten wennen? zou dit werken, of zou je lichaam weinig verschil merken omdat toch alle fatburners op elkaar lijken?
Oud 26 April 2007, 12:12   #105
Cool Novice

kast88's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 kast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (2 foto's)
Misschien raden ze het daarom aan om het niet langer als een maand te gebruiken
kast88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2007, 12:45   #106
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door kast88 Bekijk Post
Misschien raden ze het daarom aan om het niet langer als een maand te gebruiken
wie raadt dat aan?
Oud 26 April 2007, 23:25   #107
Cool Novice

s0lar's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 2 s0lar is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (1 foto's)
Ik denk dat je best gewoon wat kopjes koffie/groene thee kan drinken ipv fatburners te slikken. Er gaat natuurlijk wel gewenning optreden dan.
s0lar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2007, 08:13   #108
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door s0lar Bekijk Post
Ik denk dat je best gewoon wat kopjes koffie/groene thee kan drinken ipv fatburners te slikken. Er gaat natuurlijk wel gewenning optreden dan.
ja dat zal wel werken denk ik
Oud 27 April 2007, 08:22   #109
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Sinds vanmorgen met LIPO-6 begonnen. Ben nu lekker energiek met een lekkere roes. Dus niet dat onrustige nare gevoel wat ik van efedrine krijg. Ik heb trouwens Yohimbe HCL besteld met 10mg per capsule

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2007, 08:24   #110
Competitive Bodybuilder

superspider's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8 superspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar superspider
Goeie Fatburners zijn:

- Hydroxycut Hardcore

- ALRI Venom Hyperdrive 3.0

- AX Stimulant X (er komt een 2.0 versie)

- Gaspari Cytolean (nieuw)

- MAN Scorch

- Syntrax Fyre

- Nutrex Lipo6

- PAL Leviathan

Niet-stimulerende:

- Red Acid 2

- Omega-3 (efa's)

- Sesamin (sesathin)

- 7-keto

- Syntrax Spyce

- Hoodia
...

Verder voeding en training.

Grtz
Oud 27 April 2007, 08:26   #111
Competitive Bodybuilder

superspider's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8 superspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijnsuperspider heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar superspider
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
Sinds vanmorgen met LIPO-6 begonnen. Ben nu lekker energiek met een lekkere roes. Dus niet dat onrustige nare gevoel wat ik van efedrine krijg. Ik heb trouwens Yohimbe HCL besteld met 10mg per capsule

Oppassen met Yohimbe HCL, het werkt maar als je te hoog dosseerd ga je je ook onrustig en ziek voelen..
Oud 27 April 2007, 08:44   #112
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door superspider Bekijk Post
Oppassen met Yohimbe HCL, het werkt maar als je te hoog dosseerd ga je je ook onrustig en ziek voelen..
I know. Heb me ingelezen. In die LIPO 6 zit ook per cap 3mg Yohimbe HCL. Dus in totaal krijg ik 12mg per dag naar binnen. Als ik klaar ben met LIPO 6 ga ik de Yohimbe opvoeren (als het pakketje niet onderschept word ) naar 20mg per dag.

1.69m
90kg
Oud 27 April 2007, 08:55   #113
pussy first class
Elite Member

Darphbobo's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 5 Darphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar Darphbobo Send a message via Skype™ to Darphbobo
Bekijk Galerij (7 foto's)
Ik heb goede ervaringen met:
scorch, AMP en nu gebruik ik hot rox.
minder goede ervaring met:
lipo 6 en hydroxicut hardcore
Ik denk dat ,ook bij vetverbranders, het van persoon tot persoon afhangt wat al dan niet goed werkt op uw lichaam. En natuurlijk wat je'r van verwacht.
Oud 27 April 2007, 09:02   #114
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Darphbobo Bekijk Post
Ik heb goede ervaringen met:
scorch, AMP en nu gebruik ik hot rox.
minder goede ervaring met:
lipo 6 en hydroxicut hardcore
Ik denk dat ,ook bij vetverbranders, het van persoon tot persoon afhangt wat al dan niet goed werkt op uw lichaam. En natuurlijk wat je'r van verwacht.
waarom minder goede ervaringen met lipo 6?

1.69m
90kg
Oud 27 April 2007, 09:02   #115
Dutch Bodybuilder

bengelbengel's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 2 bengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allen
en waarom minder goede ervaringen met hydroxycut?
Oud 27 April 2007, 09:26   #116
pussy first class
Elite Member

Darphbobo's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 5 Darphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren wordenDarphbobo zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar Darphbobo Send a message via Skype™ to Darphbobo
Bekijk Galerij (7 foto's)
minder goede ervaring is mss slecht uitgedrukt ... ik bedoel het werkte minder goed bij mij.
Nu heb ik constant warm, en voel ik warm aan.
Gisteren tijdens de squash heb ik lopen zweten alsof ik in een lange tijd niet meer gespeeld heb (ik speel minstens 1x per week). Dus concludeer ik daaruit dat deze vetverbrander, voor mijn lichaam, beter werkt dan de andere. En zo voelt het ook aan.
Oud 27 April 2007, 16:39   #117
Puny human
Elite Member

maniac's Avatar

Karma Power: 60 maniac heeft Karma uitgeschakeld
Ik krijg volgende week de original stackers. Zijn nog goedkoper dan al die andere bende.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful"
maniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 09:20   #118
Cool Novice

Bizar's Avatar

Karma Power: 3 Bizar zal spoedig beroemd wordenBizar zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door superspider Bekijk Post
Goeie Fatburners zijn:

- Hydroxycut Hardcore

- ALRI Venom Hyperdrive 3.0

- AX Stimulant X (er komt een 2.0 versie)

- Gaspari Cytolean (nieuw)

- MAN Scorch

- Syntrax Fyre

- Nutrex Lipo6

- PAL Leviathan

Niet-stimulerende:

- Red Acid 2

- Omega-3 (efa's)

- Sesamin (sesathin)

- 7-keto

- Syntrax Spyce

- Hoodia
...

Verder voeding en training.

Grtz
En wat denk je van Redline van VPX? Ik heb hier veel goede reviews over gelezen dus dit zou blijkbaar een goed resultaat moeten geven. Of heb je hier geen ervaring mee?
Bizar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 09:24   #119
Cool Novice

Bizar's Avatar

Karma Power: 3 Bizar zal spoedig beroemd wordenBizar zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door maniac Bekijk Post
Ik krijg volgende week de original stackers. Zijn nog goedkoper dan al die andere bende.
De originele met ephedrine dan? Ik heb ook een tijd de natuurlijke vorm "ephedra" gebruikt, maar buiten een verhoging van men lichaamstemperatuur, meer energie en de serieuse onderdrukking van de eetlust, heb ik geen of bijna geen verandering in men vet% ondervonden. Is dit met de originele stackers met de chemische variant dan anders?
Bizar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 10:00   #120
Cool Novice
Elite Member

dragon33's Avatar

Leeftijd: 35
Karma Power: 3 dragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allendragon33 is een naam gekend door allen
Jullie zijn allemaal op zoek naar een goede fatburner?
Hyperdrive is dus wel degelijk goed. Ik ben er zelf van 21% naar 13% in 2.5 maand.
Elke 4 weken een week gestopt met hyperdrive.
Voor goede prijzen moet je hier zijn www.nutricity.com
Je kan er ook betalen met paypal
dragon33 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
fatburner

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels