Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 April 2007, 17:27   #61
Advanced Bodybuilder
Strongman

kiki84's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 10
kiki84 is herboren in de Halfgod realmkiki84 is herboren in de Halfgod realmkiki84 is herboren in de Halfgod realmkiki84 is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
Iemand ervaring hiermee?
kiki84 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:02   #62
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mij ben benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk helpt
Jonko is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:33   #63
Cool Novice

Karma Power: 3 ArmaniJeans is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door stillbuilding Bekijk Post
nja zal ook maar wat neer zetten
gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore
moet eik opbouwen
dag 1-3 2 pillen per dag
dag 4-7 4 pillen per dag
dag 8- . 6 pillen per dag

Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder.
Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.
Wanneer ben je ermee begonnen?

- 82 kg
- 16,4 % Vet

Doel: 01-01-2008

- 80 kg
- 12 % vet
ArmaniJeans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:37   #64
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
Citaat:
Origineel gepost door Jonko Bekijk Post
3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mij ben benieuwd naar hoeveel het uiteindelijk helpt
Jonko, ff een vraagje..
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken?
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:45   #65
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door iank Bekijk Post
Jonko, ff een vraagje..
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken?
Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^
Oud 9 April 2007, 21:19   #66
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Citaat:
Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^
Oooh, het is dus een proefpakketje..
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat
Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders?
Oud 9 April 2007, 22:20   #67
Advanced Bodybuilder

Raish's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 5 Raish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door kiki84 Bekijk Post
heb 1 product er wel van gebruikt, kijk maar in me sig werkt heel goed.
MassFX & Hyperdrol X2 Log
Raish is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 23:49   #68
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Oooh, het is dus een proefpakketje..
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat
Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders?
yup, proefpakketje gehad van sinterpinda

ik kijk niet echt naar hoeveel ik heb en wanneer ik droog wil staan. Ik cut gewoon met een rustig gangetje, en als het hierdoor beter/sneller gaat ben ik al blij Als ik toch besluit een wedstrijd mee te doen [bv ybf] dan bestel ik wel een extra potje
Oud 10 April 2007, 10:14   #69
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Lijkt er op dat ik dezelfde bijwerkingen van Hyperdrive heb als genoemd in deze thread :

http://forum.bodybuilding.com/showth...ght=hyperdrive

- Slapeloosheid
- Koude rillingen
- Onrustig gevoel de dag er na

Zelf ook nog lichte hoofdpijn gehad, denk door de 5-HTP. Heb al eerder meegemaakt dat ik na 5-HTP gebruik hoofdpijn kreeg.

Drink zelf nooit koffie en gebruik van andere stimulerende middelen is ook nihil. Denk dat ik dus vrij heftig reageer op Hyperdrive, waarschijnlijk zal een reguliere koffiedrinker minder heftig reageren.

Zal in het weekend nog een keer een pil proberen, kan me op het werk nu geen slapeloosheid veroorloven de nacht er voor.

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left
EricR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 11:06   #70
Novice

Karma Power: 0 awientjes is op een gedistingeerde weg
Lip 6 en Hydroxycut zijn legaal en erg goed als ik dit zo lees.

Nu kan ik dus ook aan stackers met ephedra komen.

Wat is nu beter, de stackers of een van de legale vetverbranders
awientjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2007, 11:22   #71
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
stackers

en combineer die gewoon met een legale voor een super effect
Oud 12 April 2007, 17:41   #72
Cool Novice
Powerlifter

vanhelsing's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 2 vanhelsing is op een gedistingeerde weg
En wat mee deze XENADRINE EFX

http://www.cytodyne.com/xenadrine.html

VH
vanhelsing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 18:07   #73
Cool Novice

kast88's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 kast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (2 foto's)
Zijn er dan geen fatburners zonder al die rare bijwerkingen?
kast88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2007, 17:25   #74
Dutch Bodybuilder

@ jonko: hoe bevalt die hyperdrive?
Oud 19 April 2007, 20:30   #75
Cool Novice

kast88's Avatar

Karma Power: 2 kast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zichkast88 heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (2 foto's)
kwam dit tegen, wat denken jullie ervan?

http://www.stackereurope.com/images/...voor%20mij.pdf

+heb een vraag, waarom zouden de meesten niet gebruikt mogen worden onder het 18 jaar?
kast88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2007, 20:56   #76
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Karma CrownKarma Crown
Citaat:
@ jonko: hoe bevalt die hyperdrive?
Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meer misschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie ]
Oud 19 April 2007, 21:21   #77
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meer misschien komt het door het ontbreken van de nodige krachttraining, of het slaat gewoon niet goed aan bij mij ofzo. Voelde er ook niet zo gek veel van, alleen wat kouwe rillingen bij benentraining [bij 2 caps per dag+koffie].
Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie ]
hmmm, das kut en ik had er toch wel goeie verhalen over gehoord.. Ik twijfelde eigenlijk tussen de hyperdrive en hydroxicut hardcore, het was niet voor sissy's werd er gezegd

maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra..
Oud 19 April 2007, 21:22   #78
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door kast88 Bekijk Post

+heb een vraag, waarom zouden de meesten niet gebruikt mogen worden onder het 18 jaar?
om dat je dan nog niet volwassen bent, en de verkoper aansprakelijk is als het fout zou gaan denk ik?
Oud 19 April 2007, 21:35   #79
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Karma CrownKarma Crown
Citaat:
hmmm, das kut en ik had er toch wel goeie verhalen over gehoord.. Ik twijfelde eigenlijk tussen de hyperdrive en hydroxicut hardcore, het was niet voor sissy's werd er gezegd

maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra..
andere mensen gaan er schijnbaar wel hard op, dus omdat het bij mij niet echt aanslaat zal weinig betekenen
Oud 19 April 2007, 21:52   #80
Advanced Bodybuilder
Gewichtheffer

StevenG's Avatar

Karma Power: 7
StevenG is herboren in de Dier realmStevenG is herboren in de Dier realmStevenG is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar StevenG
Citaat:
Origineel gepost door kast88 Bekijk Post

Omdat je lichaam dan nog niet volgroeid is mss? met lichaam bedoel ik vooral, lever, nieren, ..

Bookmark topic

Tags
fatburner

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels