| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Advanced Bodybuilder |
__________________ We don't have the same stats, but we have the same passion!!! <Download de KIKILATOR om je voedingsbehoefte te bepalen en je vorderingen i.v.m. stats bij te houden> |
| | |
| | #62 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3e dag van hyperdrive gebruik vandaag, heb er 1 bij et ontbijt op en 1 bij et avondeten [en nog een aantal koffie] voel het spul nu wel volgens mij
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #63 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
__________________ Stats:01-11-2007 - 82 kg - 16,4 % Vet Doel: 01-01-2008 - 80 kg - 12 % vet | |
| | |
| | #64 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Hoe lang ben je van plan die fatburners te gebruiken? | |
| | |
| | #65 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik kijk eerst ff of ik enig verschil merk van mn proefpakketje. Als ik tevreden ben haal ik wel een potje [of 2]. Kan alle hulp gebruiken ^^
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #66 | |
Ik ben zelf namelijk nog aan het twijfelen, wanneer ik zou beginnen en ook met wat Kijk jij gewoon hoeveel je heb en op welke datum je droog wil zijn, of anders? | |
| | |
| | #67 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat: | |
| | |
| | #68 | |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
ik kijk niet echt naar hoeveel ik heb en wanneer ik droog wil staan. Ik cut gewoon met een rustig gangetje, en als het hierdoor beter/sneller gaat ben ik al blij
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* | |
| | |
| | #69 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lijkt er op dat ik dezelfde bijwerkingen van Hyperdrive heb als genoemd in deze thread : http://forum.bodybuilding.com/showth...ght=hyperdrive - Slapeloosheid - Koude rillingen - Onrustig gevoel de dag er na Zelf ook nog lichte hoofdpijn gehad, denk door de 5-HTP. Heb al eerder meegemaakt dat ik na 5-HTP gebruik hoofdpijn kreeg. Drink zelf nooit koffie en gebruik van andere stimulerende middelen is ook nihil. Denk dat ik dus vrij heftig reageer op Hyperdrive, waarschijnlijk zal een reguliere koffiedrinker minder heftig reageren. Zal in het weekend nog een keer een pil proberen, kan me op het werk nu geen slapeloosheid veroorloven de nacht er voor.
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #70 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Lip 6 en Hydroxycut zijn legaal en erg goed als ik dit zo lees. Nu kan ik dus ook aan stackers met ephedra komen. Wat is nu beter, de stackers of een van de legale vetverbranders |
| | |
| | #71 |
| Freaky Bodybuilder | stackers en combineer die gewoon met een legale voor een super effect
__________________ steroid-free since 1978 |
| | |
| | #72 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #73 |
| Cool Novice | Zijn er dan geen fatburners zonder al die rare bijwerkingen? |
| | |
| | #74 |
| Dutch Bodybuilder | @ jonko: hoe bevalt die hyperdrive? |
| | |
| | #75 |
| Cool Novice | kwam dit tegen, wat denken jullie ervan? http://www.stackereurope.com/images/...voor%20mij.pdf +heb een vraag, waarom zouden de meesten niet gebruikt mogen worden onder het 18 jaar? |
| | |
| | #76 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kheb de tijd dat ik het heb gebruikt gewoon voedsel zelfde gehouden, iets meer cardio en wat minder kracht gedaan. Voor gebruik kon je de lijnen van de abs al zien, nu niet meer Misschien dat ik soon een potje bestel en gewoon voor langere tijd gebruik [of meteen aan de effies + nog meer koffie
| | |
| | #77 | |
maar als ik dit zo lees is het voor geen meter te vergelijken met ephedra.. | |
| | |
| | #78 | |
| |
| | |
| | #79 | |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* | |
| | |
| | #80 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Training is a way of living.. | |
| | |