| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| fear me! | Waar kan ik het goedkoopst aan Lipo geraken? Wie doet er nog eens een bestellling op 1fast400. Ik wil mee bestellen + beloning.
__________________ Geen commentaar |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Begin 1 van deze dagen met De vetverbrander van Vpx, Redline. Ben benieuwd aantal veelbelovende reviews gelezen. Daarnaast nog een zooitje caffeine booster liggen. Langzaam opbouwen en knallen met die hap. Zal ervaringen posten. http://www.bodyenfitshop.nl/VPX-Spor...-Red-Line.html |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
check www.perfectbody.nl | |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder | Mijn beste fatburner = Spinbike
__________________ Leer, inspireer en motiveer. Maar blijf bij jezelf. :) Lengte: 171cm Gew: 69kg bf: 13.8% You can't ban a muscle man :p |
| | |
| | #25 |
| Banned Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | lipo6 en redline |
| | |
| | #26 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |
| | #27 | ||
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Citaat:
Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. | ||
| | |
| | #28 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nou zullen een aantal van die legale middelen ook niet altijd gezond zijn voor het lichaam, maar efedrine of clenbuterol bij hebben buiten bijwerkingen ook nog een behoorlijke invloed op je lichaam. Zeker in de doseringen die gemiddeld gebruikt worden om te helpen bij het cutten.
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #29 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ steroid-free since 1978 | |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant | ![]() ripped to the bone in 1 minuut!
__________________ I BELONG TO THE WORLD "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -Bertrand Russell Religion is a cancer eating away the heart of humanity |
| | |
| | #31 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ steroid-free since 1978 |
| | |
| | #32 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
er staat 10% of al lang bezig bent. ik ben namelijk nog nooit onder 14 geraakt omdat et daar altijd stilstaat bij mij. ok toen had ik nog ni veel verstand van cutten enzow dus moet nu wel beter lukken, maar ik hoef ook maar tot 10% lager hoef ik nie en wil dus van 14 naar 10 wel met dat pilletje proberen | |
| | |
| | #33 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Stacker 4, Amp werken goed bij de meesten. |
| | |
| | #35 | |
| Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Maar mag ik vragen hoeveel x per week je cario er bij hebt gedaan? En voor hoe lang en welke vorm van cardio? | |
| | |
| | #36 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik ben nu bezig met Fyre vanSyntrax. |
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Noord-Brabant Geslacht: M
Karma Power: 3 | nja zal ook maar wat neer zetten gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore moet eik opbouwen dag 1-3 2 pillen per dag dag 4-7 4 pillen per dag dag 8- . 6 pillen per dag Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder. Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.
__________________ 180cm 87.6kg 16.2% PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS ETERNAL! |
| | |
| | #38 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren niet 1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left Laatst aangepast door EricR : 6 April 2007 om 20:05. |
| | |
| | #39 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
| |
| | |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder | Mijn favoriet blijft tog Hydroxycut Hardcore maar met Scorch+Vaporize stack heb ik ook veel vooruitgang geboekt. |
| | |