Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 4 April 2007, 19:55   #21
Br0
fear me!
Elite Member

Br0's Avatar

Leeftijd: 26
Geslacht: M
Karma Power: 5 Br0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBr0 heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Waar kan ik het goedkoopst aan Lipo geraken?

Wie doet er nog eens een bestellling op 1fast400. Ik wil mee bestellen + beloning.
Oud 4 April 2007, 20:19   #22
Advanced Bodybuilder

2Ripped4U's Avatar

Karma Power: 6 2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn2Ripped4U heeft veel om trots over te zijn
Begin 1 van deze dagen met De vetverbrander van Vpx, Redline. Ben benieuwd aantal veelbelovende reviews gelezen. Daarnaast nog een zooitje caffeine booster liggen.

Langzaam opbouwen en knallen met die hap. Zal ervaringen posten.

http://www.bodyenfitshop.nl/VPX-Spor...-Red-Line.html
2Ripped4U is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 20:24   #23
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 ArmaniJeans is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Br0 Bekijk Post
Waar kan ik het goedkoopst aan Lipo geraken?

Wie doet er nog eens een bestellling op 1fast400. Ik wil mee bestellen + beloning.

check www.perfectbody.nl
ArmaniJeans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 20:45   #24
Dutch Bodybuilder

Marcel K's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 2 Marcel K is een juweel in het ruweMarcel K is een juweel in het ruweMarcel K is een juweel in het ruweMarcel K is een juweel in het ruwe
Bekijk Galerij (6 foto's)
Mijn beste fatburner = Spinbike

Lengte: 171cm
Gew: 69kg
bf: 13.8%

You can't ban a muscle man :p
Marcel K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 21:04   #25
Banned

Karma Power: 0 HCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijnHCNR1 heeft veel om trots over te zijn
lipo6 en redline
HCNR1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 23:06   #26
Cool Novice

Bizar's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 3 Bizar zal spoedig beroemd wordenBizar zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door 2Ripped4U Bekijk Post
Begin 1 van deze dagen met De vetverbrander van Vpx, Redline. Ben benieuwd aantal veelbelovende reviews gelezen. Daarnaast nog een zooitje caffeine booster liggen.

Langzaam opbouwen en knallen met die hap. Zal ervaringen posten.

http://www.bodyenfitshop.nl/VPX-Spor...-Red-Line.html
Zeker doen. Ben benieuwd naar de al dan niet effectieve werking ervan.
Bizar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 23:10   #27
Competitive Bodybuilder

Jamesss's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 19
Jamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realm
Stuur een bericht via MSN naar Jamesss
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door rnbflavour Bekijk Post
verder zou ik ook pas een ebergizer (fatburner) gebruiken als je onder de 10% zit of al heel lang bezig bent en je niks meer afvalt
Citaat:
Origineel gepost door rnbflavour Bekijk Post
laatste klinkt goed
als ik de 14% heb bereikt word dat me traktatie
Je spreekt jezelf wel tegen he vriend?

Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.
Oud 5 April 2007, 07:34   #28
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 60
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Jamesss Bekijk Post

Ontopic: Waarom moeilijk doen met legale supplementen?? Gewoon Efi halen of clenbuterol.
Nou zullen een aantal van die legale middelen ook niet altijd gezond zijn voor het lichaam, maar efedrine of clenbuterol bij hebben buiten bijwerkingen ook nog een behoorlijke invloed op je lichaam. Zeker in de doseringen die gemiddeld gebruikt worden om te helpen bij het cutten.

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left
EricR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 07:40   #29
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Citaat:

je moet er natuurlijk altijd ook nog aan kunnen geraken hé
Oud 5 April 2007, 07:41   #30
Monstrous Giant

builderB's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 54
builderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma PimpbuilderB is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (14 foto's)

ripped to the bone in 1 minuut!

Religion is a cancer eating away the heart of humanity
builderB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 07:42   #31
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Citaat:
Origineel gepost door builderB Bekijk Post

ripped to the bone in 1 minuut!
Hot Rox?
Oud 5 April 2007, 10:01   #32
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Gewichtheffer

rnbflavour's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 12
rnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:

niet helemaal

er staat 10% of al lang bezig bent.
ik ben namelijk nog nooit onder 14 geraakt omdat et daar altijd stilstaat bij mij.

ok toen had ik nog ni veel verstand van cutten enzow dus moet nu wel beter lukken, maar ik hoef ook maar tot 10% lager hoef ik nie en wil dus van 14 naar 10 wel met dat pilletje proberen

rnbflavour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 14:04   #33
Cool Novice

Brabo's Avatar

Karma Power: 2 Brabo is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Brabo
Is dit wat

http://www.bodystore.nl/fyre/fyre.php

Mzzl.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 14:40   #34
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Karl029's Avatar

Leeftijd: 32
Karma Power: 3 Karl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allenKarl029 is een naam gekend door allen
Stacker 4, Amp werken goed bij de meesten.
Karl029 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 16:55   #35
Novice

Karma Power: 0 intered is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door lionel Bekijk Post
Ik wordt zelf erg leip van caffeine achtige producten. Ik kwam bij 'superfats' van nutrabolics. Is een CLA (linoolzuur) product, kan zeggen dat het voor mij echt goed werkt. Met voeding kwam ik niet veel verder meer, na een week of drie CLA erbij te hebben staan de aders al op mijn buik. Zit nu op ca 9% en ben meer dan tevreden. Kom van de 17%, dus het is een wereld van verschil
Das niet verkeerd man!!!
Maar mag ik vragen hoeveel x per week je cario er bij hebt gedaan? En voor hoe lang en welke vorm van cardio?
intered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 18:49   #36
Novice

Leeftijd: 23
Karma Power: 0 de pelt is op een gedistingeerde weg
Ik ben nu bezig met Fyre vanSyntrax.
de pelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2007, 22:23   #37
Dutch Bodybuilder

stillbuilding's Avatar

Karma Power: 3 stillbuilding heeft een spectaculair aura over zichstillbuilding heeft een spectaculair aura over zichstillbuilding heeft een spectaculair aura over zich
nja zal ook maar wat neer zetten
gister ben ik begonnen met hydroxycut hardcore
moet eik opbouwen
dag 1-3 2 pillen per dag
dag 4-7 4 pillen per dag
dag 8- . 6 pillen per dag

Ben meteen begonnen met 4 per dag. Was miss tog slimmer geweest om met 2 te beginnen want werd wel een beetje hyper hehe. Vandaag was dit trouwens al minder.
Nja kijken wat het gaat doen heb er hele goede dingen over gelezen.
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS ETERNAL!
stillbuilding is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2007, 19:22   #38
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 60
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren niet Mood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.

1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left

Laatst aangepast door EricR : 6 April 2007 om 20:05.
EricR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2007, 21:37   #39
jop
Dutch Bodybuilder

jop's Avatar

Karma Power: 2 jop heeft een spectaculair aura over zichjop heeft een spectaculair aura over zichjop heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door EricR Bekijk Post
Hyperdrive vandaag voor het eerst getest, duurde even voordat het begon te werken. Maar redelijk heftig spul, voor een legale energizer dan. Denk dat de 5-HTP o.a. zijn werk doet, maar er zitten nog wat meer ingredienten in die een aardige focus geven. Heb ook geen honger, al uren niet Mood enhancer is het ook nog eens, goed spul dus.

1 bijwerking, kippenvel. Echt koud is het hier niet en ben zelf totaal niet kouwelijk. Maar heb nu het idee dat mijn lichaam een stuk kouder is dan het aanvoelt. Niet onaangenaam verder, maar wel om rekening mee te houden als je misschien kouwelijk bent aangelegd.
Zou jij die hyperdrive mogen gebruiken als je nog geen 18 bent want bij sommige fatburners is dat.
jop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2007, 23:56   #40
Advanced Bodybuilder

Raish's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 5 Raish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRaish heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Mijn favoriet blijft tog Hydroxycut Hardcore maar met Scorch+Vaporize stack heb ik ook veel vooruitgang geboekt.
MassFX & Hyperdrol X2 Log
Raish is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
fatburner

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels