| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #301 |
| Dutch Bodybuilder | zoals ik al zei, het is een EXTRA steuntje in de rug. natuurlijk is het dieet in orde. Zo'n burner is gewoon handing bij het kwijtraken van dat laatste lastige randje. Bovendien moet je niet vergeten dat jij pas negentien bent (ben zelf ook nog maar 26 maar als je wat ouder wordt, gaat het zo snel niet meer)
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! |
| | |
| | #302 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Tot slot, ook al is het effect van een fatburner geen compleet wondermiddel, psychologisch helpt het mij en anderen ons 'dieet' of levenswijze vol te houden. | |
| | |
| | #303 | |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
Zelf ben ik ook van 87,3Kg naar 81,7Kg gegaan. Had ik in die 5 weken mijn vetverbrander gebruikt was dit een dikke en nutteloze verspilling geweest. Als je al moeite hebt om onder de 20% te geraken is je voeding zeker en vast niet orde. Ik heb ook via BTFFTM mijn voedingsschema opgesteld, een echte aanrader. Zou deze eerst eens lezen ipv al met fatburners bezig te zijn.
__________________ Gratis supplementen | |
| | |
| | #304 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 1 | Citaat:
![]() maar ja een mens moet wat te doen hebben ja toch?
__________________ go hard or go home! | |
| | |
| | #305 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Training is a way of living.. | |
| | |
| | #306 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik heb weleens e.e.a. geprobeerd maar wordt hyper van die dingen. Train er juist minder lekker van. Voor mij hoeven ze niet meer.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #307 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
greetz
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! | |
| | |
| | #308 |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Zou een fatburner zonder aangepast dieet (maar wel met cardio) eigenlijk effect geven? Een maat van mij wil dat namelijk toepassen... terwijl ik 'm probeer uit te leggen dat dat 100% geldverspilling is! Maar het kan zijn dat ik mis ben, dus corrigeer mij maar in dat geval grtz
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches |
| | |
| | #309 | |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
__________________ Gratis supplementen | |
| | |
| | #310 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #311 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 0 | blikjes bij de kruidvat met veel caffiene, en taurine en 0% suiker. kosten 0,29 cent per stuk, drink er 3 a 4 van per dag, gedurende 4 tot 6 weken, en je valt ruim 1 kilo vet af. Althans bij mij.. |
| | |
| | #312 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
achja... ik begin dan wel met de bulk | |
| | |
| | #313 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #314 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Ach we zijn geen wedstrijd bodybuilders. Natuurlijk moeten we onze 6 goede maaltijden eten maar als je dan eens een keertje naast de pot piest.. so what? Het moet ook een beetje leuk blijven he. Dat beetje rommel sporten we er ook wel weer af
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! | |
| | |
| | #315 |
| Advanced Bodybuilder | wat denken jullie van de svelta stac van pasio ingredients ? denk zelf dat dit een goed "extra'tje is voor als je op een plateau zit |
| | |
| | #316 |
| Freaky Bodybuilder | link?
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #317 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #318 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 1 | daar is al een review over geschreven, misschien helpt je dat Supplement Review: Svelta - Pasio Ingredients edit: zag al dat je daar gister op gereageerd had
__________________ go hard or go home! Laatst aangepast door black2white : 10 May 2008 om 17:07. Reden: ik zag iets ;) |
| | |