| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice | wat kan ik het beste doen?
Hey hallo, heb een vraagje Ik train nu 2 jaar maar ik zit echt op een punt dat je je eigen niet meer ziet groeien. Ik gebruik nu Multivitaminen en minaralen voor sportes, Vitamine B 200% ADH, en IJzer tabletten. Dat allemaal heb ik gehaalt bij de kruidvat, omdat ik te horen kreeg dat het wel zou moeten helpen, meer energy enzo. Ik zelf gebruik ook creatine, creatine storm. Waar bij daar 3 verschillende creatine in zitten. Ik zelf eet ook gezond, en vrij regelmatig. Wat kan ik het beste doen om het snelste te groeien.? Een maat van mij gebruikt Spierversterkers, als ik me niet vergis stromba's ofzo. Maar ik zie jullie meningen wel verschijnen. Groeten maik |
| | |
| | #2 |
| Novice | Re: wat kan ik het beste doen?
Is het misschien een idee om Mega Gainer te gebruiken? Ik wil zelf niet dat ik er te vet door word, omdat ik al een aardig buikje heb die ik zeker er af wil hebben enzo! omdat ik pas uit dienst ben en dus ook minder conditie doe, daarom heb ik het dus gekregen, een dikke buik Weet niet of het dus een idee is om dus weightgainer te gebruiken. GR |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: wat kan ik het beste doen?
hoe kan je nou weer na 2 jaar het punt hebben bereikt dat je niet meer groeit? ik denk dat je het eerder in je trainingschema en je voeding moet zoeken.. en niet meteen je geld aan supplementen uit gaan geven..
__________________ Vanaf 31/08/2009 primen. Spring Break 2010 bitches!!! |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wat kan ik het beste doen?
je schema een keer veranderen ga op internet op zoek naar een goed schema en ik weet niet of je eiwitten gebruikt maar daar moet je zeker shakes van nemen.
|
| | |
| | #5 |
| VIP ŸžõrЙ | Re: wat kan ik het beste doen?
Waarom moet je zeker shakes nemen?
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
eiwit shakes om spieren op te bouwen
|
| | |
| | #7 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: wat kan ik het beste doen?
Citaat:
__________________ Vanaf 31/08/2009 primen. Spring Break 2010 bitches!!! | |
| | |
| | #8 |
| Banned | Re: wat kan ik het beste doen?
eiwit shakes is voor mij persoonlijk gewoon een hulp middeltje om voldoende eiwitten binnen te krijgen die je per dag nodig hebt op een snelle manier , ff wat melk erbij en hopla door je keel |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak | Re: wat kan ik het beste doen?
vreten als de pest, zo simpel is het.
|
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Hou je bij hoeveel calorieen je inneemt + in welke verhouding? Ik groeide in het begin op 2500 Kcal per dag, nu verlies ik daar gewicht op..
|
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Re: wat kan ik het beste doen?
Het belangrijkste is voeding en training, maar dat wist je vast al Misschien kan je je voedingsschema posten en je trainingsschema, dan kunnen ze je een beter advies geven. Supplementen zijn ondersteunend. Succes met je doel! |
| | |