XXL Nutrition

Beste Creatine

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
geachte mensen even weer een vraagje. Ik heb een heleboel topics afgezocht welke creatine er nou het beste is volgens jullie, welke er zeg maar het meest word gebruikt.

Mijn vraag is dus of jullie willen neer zetten welke jullie gebruiken, zodat ik vergelijkings materiaal heb, en mijn keuze kan maken. Alvast bedankt
 
Mega Grow heb ik geprobeerd meer uithouding + kracht.
 
EAS Phosphagen hp is 1 van de beste, maar je kan ook de gewone phosphagen halen en gewoon wat dextrose bijvoegen voor de opname.
 
Ik gebruik altijd monohydraat poeder, zeer tevreden over.

Misschien wil ik nu eens Kre-Alkalyn gaan uitproberen maar ik weet niet als deze echt een meerwaarde biedt t.o.v. de monohydraat.
 
crea

ik gebruik axis labs creatine ethyl ester van 1fast400:D super 6kg bij
 
Ik vind toch echt de beste creatine BSN No-Xplode

Maja we kunnen wel zeggen dit is de BESTE! of deze is de BESTE!

Maar creatine reageert anders of ieder lichaam bij mij werkte de normale x-pand dus totaal niet en terwijl je hier leest dat het voor sommige geweldige effecten heeft..
 
Ok, timmetjuh heeft gelijk want iedereen vertelt over de creatine die hij gebruikt dat het goeie is. Of zijn er mensen die meerdere creatines gebruikt hebben?
Maar kan iemand me vertellen wat het nut is van zogenaamde transport creatine. ( ofzoiets :$ )
 
Ik heb nu 3 verschillende soorten gebruikt (EAS monohydraat, Swole V2 en Bulk CEE). Ik heb nu Controlled Labs Green Bulge bestelt voor de fun. Bij mij werkt elke creatine goed eigenlijk, bij monohydraat moet je alleen opletten dat ie goed oplost voor je hem inneemt (ik los het op in warm water, goed roeren tot je niks meer ziet "zweven"). Qua puur verschil in de gebruikte creatine merk ik eigenlijk alleen verschil in de hoeveelheid water die je erbij vasthoudt. Sommige mensen (zg creatine non responders) reageren wel heel verschillend op verschillende soorten creatine.

Voor de rest zijn er nog verschillen in allerlei toevoegingen, zg creatine transportsystemen (veelal verschillende vormen van suikers), NO toevoegingen etc etc. Bij swole zit er wat spul in waardoor ik er meer pomp van krijg dan andere creatines. Het ligt er ook sterk aan hoeveel geld je eraan uit wilt geven, gewoon monohydraat of CEE zonder toevoegingen kost een paar euro per maand, de luxere producten kosten snel tientallen euro's per maand :cool:
 
wat is monohydraat? en wat is de andere versie ervan dan?
 
Creatine Monohydraat is de goedkoopste meest gebruikte vorm. De creatine wordt dan aan een watermolecuul gebonden. Bij Creatine Ethyl Esther wordt de creatine aan alcohol gebonden waardoor de opname anders is. Er zijn allerlei varianten op die manier maar het blijft allemaal creatine uiteindelijk ;)

Beste creatine is erg subjectief, kijk maar eens op onderstaande link, 51 pagina's gevuld met de persoonlijke voorkeuren van tientallen mensen ;)

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=44607

De beste creatine voor jou hangt af van hoeveel geld je eraan uit wilt geven, hoe belangerijk je de smaak vindt, hoe belangerijk je gebruiksgemak vindt en hoe je op creatine reageert. Is toch verschillend voor iedereen, ik zou eerst eens een goedkoop potje Creatine Monohydraat proberen en afhankelijk van je ervaringen daarmee eens verder kijken.
 
monohydraat en swole v2 van syntraxx
 
De beste creatine is grotendeels persoonsgebonden, dit geld zowel voor je lichaam als voor je portemonnee.
 
ik vraag me af of het echt merkbaar is.. ik gebruik wel whey shakes 2x per trainingsdag maar als ik nou 2x nog eens creatine neem heb ik daar wat aan?
word ik dan sterker ofzo ? :P
 
Revenge v1 was top
Mega grow was the bom !!!
Van de week ff een nieuwe pot mega grow bestellen
 
ik zou wel willen dat ik erop regeerde... ik kan na een 4 tot 6 merken ( mondryhaat en NO ) niet meedoen met die verhalen van jullie....

6 kilo erbij.... damm....:mad: :(

Zou ik voldoende in mijn spieren hebben en zou mijn lichaam zelf heel goed hiermee weten om te gaan ? ... ik weet het niet.

Misschien dat ik nog eens de kans geef aan een micronized ....

volgens mij werkt ( indien je er dus 'gevoelig' bent alles wel zo'n beetje dus; )

- xxl
- bodylab
- 1fatst400
etc....
 
giant zei:
ik gebruik axis labs creatine ethyl ester van 1fast400:D super 6kg bij


Zal wel een portie verontreinigde creatine zijn met D-boll in... 6kilo is volgens mij nooit te halen..

Maar je, ik heb al al van sommige personen gelezen dat ze 8 kilo bijkomen van winny ook:rolleyes: :rolleyes:
 
Beste sportfood.nl, op dit forum zie ik eigenlijk weinig reacties over Creatine Anhydrox ??
 
ik ga binnekort clout van MAN proberen
 
beelzebab zei:
Beste sportfood.nl, op dit forum zie ik eigenlijk weinig reacties over Creatine Anhydrox ??

Zal wel komen omdat het relatief nieuw is, zit b.v. ook in Swole V3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven