| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m87 96kg - Karma: | Alpha x
Ik was aan het rondneuzen op body en fit shop.nl site en kwam toevallig dit supplemente tegen met reclam die wel echt over de top is . http://www.bodyenfitshop.nl/spieropb...ticals/alpha-x Men beweert namelijk : In een recente dierlijke studie bleek dit nieuwe extract bijna net zo krachtige te zijn als de bekende anabole steroide Testosteron Propionaat. Dit vind ik toch wel echt een beetje erover |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Alpha x
80,-e voor 1 potje is een beetje over de top IMO. Maar ik moet toegeven dat de samenstelling van het product er goed uitziet.Het komt dus alleen op de markt voor europa als antwoord op the one+2e gear.
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there citaat Jesaja: je bent al een fucking nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer. 2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod. Laatst aangepast door BRIAN DE VE : vr 15 mei 2009 om 12:00 |
| | |
| | #3 |
⇒3-4 kg droge spiermassa in 6 weken ⇒Bijna net zo krachtig als Testosteron Propionaat ⇒Extreem krachtig spieropbouwend Het is bijna hetzelfde als Mass-FX. De prijs is veelste duur, en ik geloof niet in dit product. Een ieder die in deze sprookjes wel wil geloven moet het zelf weten.
__________________ Eat well, train daily, die anyway. |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Alpha x
Klinkt te goed om waar te zijn, als dit zou kunnen met een sup. Waarom zou je dan nog naar test etc grijpen |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Iemand al ervaring met dit nieuwe product van Applied Nutriceuticals?
|
| | |
| | #6 | |
Citaat:
__________________ Eat well, train daily, die anyway. | |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Alpha x
Omdat test nog altijd wat goedkoper is als dit potje |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Dit Product moet je niet gaan vergelijken met een PH of AAS. Dit soort supplementen zorgen er meestal wel voor dat je wat langer van de PH en AAS afblijft (eigen mening/ervaring). Eerst training en voeding dan Supplementen, dan Hi-tech supplementen (of ze werken daargelaten) eventueel PH en daarna pas AAS. In reclames worden producten graag vergeleken met AAS omdat dit mensen aanspreekt, wel de voordelen (spieropbouw) maar niet de nadelen (bijwerkingen) |
| | |
| | #10 |
__________________ Eat well, train daily, die anyway. |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m65 75kg - Karma: | Re: Alpha x
wel erg duur zeg voor zo'n potje..
|
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
2 man in de fitness gebruiken dit... en het lijkt te werken |
| | |
| | #13 |
| Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
|
| | |
| | #14 |
DIe gebruiken waarschijnlijk wel wat anders...
__________________ 2003 september: 63 KG 2008 maart: 93 KG 2009 juli: 102 KG 2009 oktober: 98 KG 2010 januari: 103 KG When I look into a mirror I have nothing to fear Because looking back at me Is who I can be. 1 day, you'll start loving the pain |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Alpha x
die zooi ok gehad doet niks... ofja doet wel iets het beroofd je van je geld
__________________ WIDE PRIDE Born To Lose - Live To Win LIFT HARD DIE STRONG! MassFreaks Power Log MassFreaks Power Log |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Alpha x
bij mij deed het wel wat. zware huiduitslag. Na een aantal dagen het genomen te hebben. Kortom maar niet gebruiken deze rommel is ook de laatste en enige keer geweest dat ik een supplement gebruik. Je bent gewoon een proefkonijntje met die rommel |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aplha |
| Topic opties | |
| |