| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | AAKG hoe te gebruiken?
zijn er mensen die ervaring hebben met AAKG ik heb het namelijk besteld bij 1 fast 400 maar ik weet niet hoeveel ik per keer moet gebruiken, hoelang ik het moet gebruiken ik weet alleen dat je er een enorme pomp mee krijgt.
|
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: AAKG hoe te gebruiken?
Staat op de verpakking, duh. Of vraag het anders even aan Jan Google.
__________________ Carb Cycling - Shredded at Last |
| | |
| | #3 |
is van 1 fast 400 dus staat niks op de verpakking alleen iets van 1/4 teaspoon is 490 mg
|
| | |
| | #4 | |
| Banned | Re: AAKG hoe te gebruiken?
Citaat:
| |
| | |
| | #5 |
| Banned | Re: AAKG hoe te gebruiken?
Hoe bevalt je "AAKG"?
|
| | |
| | #6 |
oke dan neem ik gewoon voor elke training 1 goede teelepel en of het werkt weet ik nog niet ik wil t graag samen met CEE nemen en eigenlijk ook nog ZMA van 1fast400 maar die heb ik nog niet. weet iemand misschien hoelang je dit kan gebruiken achter elkaar. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | Re: AAKG hoe te gebruiken?
Ik weet van veel andere producten die een pomp produceren dat je lichaam er vrij snel aan gewend raakt. Dit is ook mijn eigen ervaring. Ikzelf ga het nu gewoon af en toe nemen. Het beste lijkt me vlak voor de training innemen??
|
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Volgens mij kan je het aminozuur Arginine altijd (los) innemen, net als de rest van het aminozuurprofiel. Of het een toegevoegde waarde heeft, dat is de vraag. Gewoon whey enzo moet voldoende zijn..
|
| | |