| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #61 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Dit is wel in mijn bulkfase, als ik dit zou eten zonder te fitnessen zou ik ferm verdikken. Dit zijn toch zeker zo'n 2500 Kcal per dag hoor. Maar zijn er geen producten die je kan nemen zonder zo'n speciaal voedingspatroon te moeten volgen? Bijvoorbeeld een product nemen in de bulkfase en dan vetverbranders in de cutfase? |
| |
| | #62 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 6 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
| |
| |
| | #63 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
WTF !!!!!! ![]() !!!! laat al die vit. eens weg man en neem 1 goede multi !!!!! |
| |
| | #64 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| |
| | #65 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
orthica is een goed merk.. heb er zelf ZINK van gehad Nasty^P
__________________ It's not how much you lift, it's how much it looks like you can lift |
| |
| | #66 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
![]() in nutella zit eiwit heb je ook gekeken hoeveel veel te weinig namelijk. post je voedingsschema anders eens met eiwit koolhydraten en vetten en je kcal. per maaltijd en in totaal. dan kunnen we daar comments op geven | |
| |
| | #67 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
je eet trouwens wel weinig zeg... als ik het vergelijk met mijn eetschema, scheelt volgensmij 50% hahaha van 10.00 tot 18:00 een wafeltje, een broodje en een banaan ! ERGGG weinig, zelfs in de extremecut eet ik nog meer.... en 's avonds een fruitsalade vanaf 18:00 doe er maar een VOL bord brinta bij om 21:00 ofzo. en smiddags 4 boterhammen erbij verder zijn 44 pillen wel erg overdreven zoals ik hierboven ergens al zei... |
| |
| | #68 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Citaat:
Asjeblieft zeg! Als je geld teveel hebt, en niet weet wat je ermee moet doen, stuur mij even een PM voor m'n banknummer
__________________ Carb Cycling - Shredded at Last | |
| |
| | #69 |
| Cool Novice | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Ik zou er nog wat ginseng en guarana bijnemen, zo heb je ten minste een volledig placebo-effect.
|
| |
| | #70 |
|
| |
| | #71 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
![]() hoe ist kerel? al gestopt met die meuk? | |
| |
| | #72 | |||
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||
| |
| | #73 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Citaat:
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. | |
| |
| | #74 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
44 pillen per dag , gezond? Nee, dit is vragen om aandacht. |
| |
| | #75 | |
Citaat:
welke meuk ? | |
| |
| | #76 |
| Law Abiding Citizen | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Ik ken mensen die hebben met minder dan 44 pillen per dag zelfmoord gepleegd..
__________________ "It is better to die on your feet than live on your knees." |
| |
| | #77 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
44 maar ![]() Ik zou gewoon een gros dboll pilletjes erbij doen... nu je toch bezig bent. Groei je iig zeker |
| |
| | #78 |
| Law Abiding Citizen | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Als ik jou was zou ik al die pillen in de blender doen met wat melk en huppa!!! In een slok alles binnen
__________________ "It is better to die on your feet than live on your knees." |
| |
| | #79 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Aaltier Geslacht: V
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Als jij een biceps omvang van 74 cm hebt ( wat mij heel sterk lijkt) Een borst omvang van 165 cm bovenbenen van 105 cm en zo kan ik nog wel even doorgaan En een vetpercentage hebt van 8/9 Bf... En je wilt/moet dit allemaal in stand houden voor een wedstrijd waar veel prijzengeld mee valt te winnen.... kan ik me voor stellen dat je zo'n pillen-winkel fijn vindt en misschien zelfs wel nodig hebt... En je hebt geld te veel. Als dit bovenstaande niet het geval is, dan is de 44 pillen totale onzin (maar dat had je naar 8 pagina's met allerlei antwoorden wel gemerkt...) Succes !! |
| |
| | #80 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |