| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
100%serieus; neem de hierboven door leden aangerade sups. eet eens fatsoenlijk, je moet eten wat de pot schaft zeg je? ja ik ook, maar je kan wat extra bijkopen van t geld wat je aan pillen besteed. en eet 6-7 keer per dag, dus ook rond 10-3-9uur ipv alleen 8-12-6uur. want zeg nou zelf; 44 pillen, gek he dat je je goed voelt? totdat je het straks een week niet doet en volledig instort | |
| |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Leeftijd: 23 Geslacht:
Jah het lijkt wel een enge verslafing man, wat heb jij met die pillen, en waarvoor neem je ze allemaal, heb je er daadwerkelijk redenen voor, het zijn geen wondermiddelen ofzo.
|
| |
| | #43 |
| Banned | Re: 44 pillen per dag, gezond?
En dan persé niet aan de juice willen lol.
|
| |
| | #44 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| |
| | #45 |
| Competitive Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
of het nou pilletjes zijn of poedertjes,maakt ook geen drol uit.
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó |
| |
| | #46 |
| Mr. Millionaire | Re: 44 pillen per dag, gezond?
volgens mij loopt ie de boel te fucken als ik me vergis moet je het zeggen.
__________________ 86 kg 8% A HUNGRY MAN IS AN ANGRY MAN |
| |
| | #47 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
| |
| |
| | #48 |
mwaa denk het niet, als je een paar supps stacked, en inplaats van een multivitamine, alle vitamines los gaat knallen, dan zit je snel aan de 50
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó |
| |
| | #49 | |
Citaat:
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| |
| | #50 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
corleone krikt het op z'n eigen op
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze | |
| |
| | #51 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Citaat:
Prachtig dit. Vooral doorgaan, top-entertainment!
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. | |
| |
| | #52 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Grappig die vitaminepillen, maar je hebt de extra vit. A-D, E en B niet nodig. Vitamine C geeft wel een toegevoegde waarde. Was vroeger ook zo'n vitamine-gek. Lees steeds meer dat groter hoeveelheden A,B en E zelfs nadelig zouden kunnen zijn. Zou je misschien een link willen plaatsen naar een internetsite waaruit blijkt dat vit. E veroudering tegen gaat? |
| |
| | #53 |
DHEA en DMEA helpt veel beter
| |
| | #54 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Leiden Geslacht: M
Citaat:
ivm met oxidatie vd vetten in je lichaam. ik neem naast l multi en Vit E die in de visolie zit nog 200 IU los. zowiezo als je traint en veel kcal eet (zorgen allebei voor extra vrije radicalen) , kunnen wat extra antioxidanten geen kwaad. dus bv Vit E of C. maar dat hoeven geen vitamines te zijn perse. | |
| |
| | #55 |
Doe es een maandje met een goede multi en vit c en OMEGA 3-6-9.... Kijk dan eens naar het verschil.... En je portemonnee..... En je lever in een test.....
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. |
| |
| | #56 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Op zich is het aantal pille niet eens het probleem, ik zit ook wel is op 30 a 40 pille per dag. Het kruidvat maakt hele goedkope synthetische rotzooi die extra belastend zijn voor je organen. Stop met die goedkope meuk en neem een goed merk dat vitamines op natuurlijke basis maakt.
__________________ Consistent is the key word |
| |
| | #57 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Die pillen zouden dus nadelig kunnen zijn voor mijn lever? Dan zal ik wel moeten verminderen. Zijn die vitamines, omega3, sintjanskruid.... slecht van het kruidvat en ongezond voor je organen? Ik heb mijn voedingschema al een beetje aangepast: s'ochtens een paar bruine boterhammen met choco (in die nutella zit magensium, fosfor, eiwitten...), Dan om 10u een gezonde wafel van grani, om 12u een gezond belegd broodje, om 4u een banaan, en om 6u een warme maaltijd met vlees en groenten. En s'avonds nog een fuitsalade met minimum 3 soorten fruit. O ja, waar kan ik die vitamines op natuurlijk basis vinden, die niet nadelig zijn voor mijn organen? |
| |
| | #58 |
Kom bulken met DBC: Meer vreten, minder om pillen mauwen!
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. |
| |
| | #59 |
| Mixed Martial Artist | Re: 44 pillen per dag, gezond?
dus als ik het een beetje opsom eet jij op een dag: -Paar boterhammen met choco -Wafel -Broodje gezond -Banaan -Warme maaltijd -Fruitsalade Mijn ontbijt bezit nog meer voedingswaarde dan jij eet op een hele dag.. Je moet nog veel leren... Kijk eens bij voedingsschema's
__________________ "Our strenght grows out of our weaknesses" |
| |
| | #60 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Goede merken zijn o.a. solgar en orthica, essential organics & AOV.
__________________ Consistent is the key word |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |