| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Mommy's little monster | Re: 44 pillen per dag, gezond?
worstenbroodjes en chocolade pasta Zorg eerst dat je je dieet op orde hebt, want dit is waanzin. Dom en duur. Iemand die ernstig ziek is, vreet nog geen 44 pillen per dag.
__________________ poep op je buik |
| |
| | #22 |
| Colossal Veteran Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Het is goed dat je wel wilt, maar ga nu eerst maar fatsoenlijk eten. Dan spaar je ook veel geld uit dat je dan weer aan iets beters kunt uitgeven.
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| |
| | #23 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 5 Geslacht: M
Ga eens aan je voeding werken, ipv het pillen-monster uit te hangen... |
| |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Ok, ik zal dus proberen te verminderen met het aantal pillen. En ik besef ook wel dat mijn voeding niet helemaal dat is. Van supplementen en dergelijke ben ik goed op de hoogte, maar van voeding nog niet. Ik ben 1.78 en weeg ongeveer 74 kilo (juist na creatinekuur) en ik heb ook wel wat vet. Kunnen jullie mij geen goed maar niet te extreem voedingsschema voorleggen? |
| |
| | #25 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 5 Geslacht: M
Citaat:
Veel succes! BTW: proberen heb je niks aan, doen... | |
| |
| | #26 | ||
| Novice Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht:
Citaat:
Citaat:
__________________ You can't replace a legend, you have to create your own. | ||
| |
| | #27 |
| Novice Aangemeld: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht:
Eh werkt je vader misschien bij de Kruidvat
__________________ You can't replace a legend, you have to create your own. |
| |
| | #28 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: België Geslacht: M
Op de vraag ofdat het ongezond is: Ik denk het niet, aangezien de doseringen netjes binnen de grenzen zijn. Maar ik denk dat je toch wel heel veel geld kan besparen omdat ik vind dat de toegevoegde waarde nihiel is.
__________________ OoH...Grow Up ! |
| |
| | #29 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Totale gekte man
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| |
| | #30 |
| Mixed Martial Artist | Re: 44 pillen per dag, gezond?
4x per maand fitnessen?
__________________ "Our strenght grows out of our weaknesses" |
| |
| | #31 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Leiden Geslacht: M
Weet je ook waarom je al die subs neemt? waarom neem je bv 3x vit E/dag? hoeveel IU zijn die? lijkt me redelijke overkill... of is alles weloverwogen? Laatst aangepast door Muis : wo 13 apr 2005 om 20:58 |
| |
| | #32 | |
Citaat:
Lezen worfie, hij traint pas 4 maanden
__________________ blablabla | |
| |
| | #33 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht:
Sjeezus..... ik ga hier echt niks meer aan toevoegen.... of... toch wel.... Zullen we gewoon op dit board met elkaar afspreken dat we het als we het over creatine hebben niet meer over KUREN zullen praten? Wordt daar als 100% natural toch echt een beetje moe van Alsof creatine één of ander illegaal wondermiddeltje is dat op de verkeerde lijstjes thuis hoort. Zelfs de Men's Health vindt creatine OK dus is het toch echt wel salonfähig. Bovendien is het zo dat je met een paar blikjes tonijn al hele grammen van dat spul binnenkrijgt
__________________ - If it ain't heavy, there is no point in lifting it - Jogging is for girls - real men sprint |
| |
| | #34 | |
| Guest Geslacht:
| Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
Waarom zoveel supps man? Zeker groot ingeslagen 2 maand terug bij De Tuinen toen op veel producten 50% korting zat? Het staat wel in het goeie topic Supplementen- gesponsord door 1fast400.com jij word hier zeker door gesponsord? Ik slik maar een paar pillen Multi vit, glucosamine ( word ook een daggie ouder he ) vanamax ( vanadyl sulfaat ) en zink ( werkt het zelfde als een testo booster ) | |
| | #35 |
Ik weet perfect voor wat alles dient hoor. Ik neem wel een overdosis vitamine E tegen veroudering Ik ga nu wel 6x per week bodybuilden en doe elke dag 4 oefeningen en telkens een verschillende spiergroep. Maar als het nemen van die pillen toch geen kwaad kan, waarom dan niet doornemen? Ik heb me in heel m'n leven niet zo goed gevoeld Ik wil wel dringend eens wat meer beginnen letten op mijn voeding, maar dan wel niet te extreem want ik moet eten wat de pot schaft. Ik vind 70 kilo bankdrukken in 4 maand toch niet slechts. 3 Pillen ZMA een half uur voor het slapen, is dit te weinig misschien? Laatst aangepast door Corleoné : wo 13 apr 2005 om 21:29 Reden: kmoest nog iets bijzetten |
| |
| | #36 | |
| Guest Geslacht:
| Re: 44 pillen per dag, gezond?
Citaat:
Vraagje hoe oud ben jij? Mocht je 18 zijn dan Je hebt nog een heel leven voor je! | |
| | #37 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
| |
| |
| | #38 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 44 pillen per dag, gezond?
Als je nog wat nieuwe ideeen wilt opdoen, misschien kun je ervaringen uitwisselen met de topicstarter van deze thread http://www.dutchbodybuilding.com/for...ad.php?t=34216 Is dit een nieuwe rage of zo ? Wie slikt de meeste supps.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
| | #39 |
Ik word in augustus 19 jaar. Hoeveel ZMA pillen zou ik nu moeten nemen om goed te zijn? Het dubbele misschien, een 6 ofzo? Ik zou ook willen gaan boksen, is 19 jaar te oud daarvoor, want ik zou graag competitief willen boksen. Dus k.o. enz... Laatst aangepast door Corleoné : wo 13 apr 2005 om 22:03 |
| |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
colreoné.. alsjeblieft.. wat jij moet doen multivitamine whey nog 1 of 2 producten die je graag gebruikt en verder niks. klaar. niks. klaar. OK? |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |