| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 0 | 17hd VS slapeloosheid Hallo, Ik train nu 2 jaar, weeg 62 en ben 24. Sinds 2 dagen ben ik met 17 hd begonnen. Ik heb nu 2 dagen NIET geslapen. Ik neem de capsules rond 18:00 in en ga meestal om 0:00 slapen. Mijn gevoel geeft aan dat ik graag wil slapen, maar mijn gedachtegang blijft maar doorgaan. Vervolgens heb ik slaappillen(melatonine) genomen, maar zonder enig positief effect. Ik zou dus bijna kunnen zeggen dat deze te sterk voor mij zijn, want een werking van meer dan 7/8 uur is mij teveel. Vervolgens op dit forum wezen rondsnuffelen, maar geen posts gevonden van andere mensen met dezelfde klachten. Helaas weegt niemand ook 62kg Ik hoor graag of iemand hier ook ervaring mee heeft! En ben van plan om overdag te gaan trainen tijdens deze kuur. Gr. Bobjuh |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Neem ze is rond 12 uur en kijk wat er gebeurd.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 1 | staat er niet op dat je eventueel moet vermijden je suppkes s'avonds te nemen om slaap problemen te voorkomen , soms heb je dat . ciao bro |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | Ja, ik zou ze rond 12 uur kunnen nemen. Ik vraag me dan wel af of dan het effect niet minder wordt. Er wordt geadviseerd om deze 30 min voor het trainen te nemen. Jullie horen nog van mij! gr.bobjuh |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 2 | vyotech 17-hd moet je voor je training innemen, dit geeft je testosteron een enorme piek, en die houd ongeveer 2 tot 4 uur aan. Staat als het goed is ook op de verpakking. |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | Hey Stefan, Staat er helaas niet op! Ik heb hier al na gekeken. Heb vandaag om 13:00 getraind en hoop nu wel te kunnen slapen Gr. Bob |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Hi, ik ben 4 kilo zwaarder (66 kg dus)en heb een tijd geleden ook 17 hd gebruikt, en heeft zeker positieve boost maar die ook negatief kan zijn op momenten dat je dat die nodig hebt, bijvoorbeeld als je wil slapen. Dus zeker niet in de avond en bij bijwerkingen minderen of stoppen. Vind het product wel veel te duur, en zijn er goedkopere alternatieve zoals bijvoorbeeld creatine. |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 0 | @beowulf Bedankt voor je reactie!! Ja ook ik heb een goede boost waargenomen. Tja de prijs, ik heb het gekocht voor 27 euro incl verzenden uit USA. Das wel wat anders dan 70 euro in NL Gr. Bobjuh ps. Het is trouwens idd goed te doen om het in de middag te gebruiken!!! |
| | |