| | #1221 |
| Cool Novice | Re: Sue goes on
Oma?
__________________ Still working on the before picture! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tellen-234422/ |
| | |
| | #1222 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Sue goes on
Citaat:
Wat doe je, het ging net zo lekker..., naja schouders er weer eronder zetten en weer laten liggen die stink sigaretjes!
__________________ Bigger, Bolder, Better! MA: Deadlift + Pull-up + BOR / Neckpress + MP + front raises + lateral raises. WO: Squat + sissy squat + standing calf raise / Leg raises + abdominal crunches. Vrij: Benchpress + incline benchpress / skull crushers + curls. | |
| | |
| | #1223 | |
| Your one man army | Re: Sue goes on
Citaat:
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. | |
| | |
| | #1224 | |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: Sue goes on
Citaat:
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! | |
| | |
| | #1225 |
Gebakken was inderdaad beter, maar als post-WO toch maar lekker tonijn
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #1226 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Sue goes on
succes met het stoppen met roken, jammer dat het zo moeilijk nog voor je is en je komt weer wat aan natuurlijk door het snoepen, wat ik trouwens ook niet kan laten deze koude maanden... maar hoop dat het je toch lukt.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2009-a-216034/ |
| | |
| | #1227 |
Je gaat lekker Sue Idd jammer van het roken, mrjah ik weet goed genoeg hoe moeilijk het is om te stoppen. Mijn ouders hebben ook erg lang gerookt Succes meid! En bedankt om nog eens te komen kijken |
| | |
| | #1228 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Sue goes on
Citaat:
__________________ 1.90m 118kg | |
| | |
| | #1229 | ||||||||||
| Competitive Bodybuilder | Re: Sue goes on
Citaat:
Extra... Citaat:
Citaat:
Best te doen hoor (als je moet Citaat:
Citaat:
Ik train me het leplazerus! Elke dag cardio (oke, vrijwel elke dag) 6 dagen KT... Dus dat eerste deel lukt wel Citaat:
Citaat:
Trainer from hell... Sibil... Oma... Even googlen! Citaat:
Citaat:
to rook or not to rook... that's the question... (niet meer...) Citaat:
---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ---------- UPDATE... Hele week lekker getraind! Rug was erg sterk deze week... small grip pulldown 12x50, DB row/zagen naar 2x10x20 Vanmorgen weer de 4x50 beentraining Roelly nog poseren doornemen met oma, even zitten kijken... Blijft indrukwekkend! Zoveel verschillende spieren die je los ziet... Gaaf om te zien! Vet% was maar 1 gezakt, nu 21... Dus vanaf nu die enkele kip eruit... alleen nog maar vis, dieet aanscherpen... MOrgen rustdag, 1 junkmaaltijd...
__________________ Log Sue log | ||||||||||
| | |
| | #1230 |
Die junk maaltijd en rustdag heb je dubbel en dwars verdient na zo'n week goed eten, trainen en in het speciaal zo'n heftige beentraining! Kip eruit, alleen maar vis? Grtz!
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #1231 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Kip NIET eruit maar desnoods iets minder!
__________________ 1.90m 118kg |
| | |
| | #1232 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Sue goes on
|
| | |
| | #1233 |
precies! oma zegt: kip eruit
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #1234 |
Eerst 50 reppers maken, en nu ook nog de kip eruit! Nou een echte die hard word je zeker wel, wat een dedication!
| | |
| | #1235 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Sue goes on
succes Sua, gaat goed hier!! Toch weer een % naar beneden, niks mis mee..top!! Hou je het nog een beetje vol?? Waar wil je eigenliojk op uitkomen qua % of weet je dat niet? |
| | |
| | #1236 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Train je die 4x50 nou altijd samen met oma of ook wel eens met een trainingsmaatje? Ik kan me wel voorstellen dat je daarna plat op de vloer komt te liggen. Succes met je nieuwe dieet! Weet je al wat je als junkmaaltijd gaat nemen? Komt het er nou op neer dat je eerst heel de dag mocht junken en het nu is aangescherpt tot 1 maaltijd?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #1237 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: Sue goes on
Dat begrijp ik er ook uit. Mijn laatste refeed was ook 1 maaltijd ipv van 1,5 dag Succes Sue!
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
| | #1238 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Sue goes on
|
| | |
| | #1239 |
Het is afzien tijdens jouw trainingen Denk dat ik het je niet na doet Heb respect voor je toewijding en doorzettingsvermogen Die paar saffies dat moet je dan maar zien als een beloning voor het harde werken Zo te zien ben je je echt aan het voorbereiden voor het podium Ik denk dat een hoop mensen jou wel willen zien dus houd ons op de hoogte. het gaat lekker hoor spetter
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #1240 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m80 78kg - Karma: | Re: Sue goes on
Couldn't agree more with Grosje: Echt onwijs knap dat je zo hard aan het knallen bent, hoor - zowel qua eten als training. Gewoon.. Wow! Keep it up |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |