| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Sue goes on
Beachproof 2009 geslaagde missie! Na een week wat aangemodderd, wordt het tijd voor nieuwe doelen! Nu: 1,75 m / 65 kg / bf weet ik niet, schat: 23/24% Doel: bf verlagen, meer definitie en iets meer spiermassa winnen. PLUS: stoppen met roken! Ben met name bang voor het hongergevoel en verlaging van de stofwisseling. Vorige stoppoging kwam ik 5 kg aan. Hoop door streng aan een low-carb dieet te houden, afleiding te hebben van het hongergevoel. Hopelijk krijg ik mijn energie weer terug en kan ik het hardlopen oppakken en uitbouwen. aandachtspunten: benen, lig hier minder de nadruk op door voorkeur voor bovenlijf trainen. Lage rug, heb hier al een half jaar last van en kan daardoor niet of licht squaten en deadliften of vergelijkbare oef. (is in onderzoek bij huisarts, hopelijk snel behandeling bij fysio). zal snel mijn voedingsschema plaatsen. ALLE TIPS EN ADVIEZEN: GRAAG!!! Kan steun hard gebruiken met de stoppoging. Zou ook graag wel onder begeleiding willen trainen, maar moet even uitzoeken waar of bij ik dat kan vinden... Foto van afgelopen beachproof, april tot nu en rug nu. Schema voor komende 6 weken (al 2 weken mee bezig) voor 5 dagen p/w 5e dag = intervaltraining, buik train ik 2 a 3 keer per week Probeer daarnaast 4 keer per week nuchter hardlopen min 40 min per keer uitbouwen tot min 1 uur per keer.
__________________ Log Sue log Laatst aangepast door Sue : wo 22 jul 2009 om 12:45 |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Sue goes on
Erg mooi, ik zal het proberen bij te houden. Succes! ---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ---------- je kapsel is er ook op vooruit gegaan
__________________ FUUUU |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Sue goes on
Zooo,wat een enorme progressie zeg!Vooral je rug.
|
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Sue goes on
Die nieuwe rugfoto had ik nog niet gezien, mooi zeg! Succes met stoppen meid, ga je steunen maar nog ff niet na doen x |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Sue goes on
Erg mooie foto die laatste Sue! Succes met stoppen met roken..Ik weet hoe moeilijk het is..heb ook 20 jaar gerookt en heb afentoe ook nog wel eens een misstap helaas..
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #6 |
| pekingeend Aangemeld: jan 2005 Locatie: ergens Geslacht: M
Stats: 1m50 150kg > 50% Karma: | Re: Sue goes on
succes en good luck met het nokken met roken.
__________________ __________________ ...no excuses, just do it.... Te koop: 50 euro voor 10 kg verse Whey Protein Concentrate 82% (Instantised) van Bulkpowders |
| | |
| | #7 |
Wat was je begin vetpercentage eigenlijk?
|
| | |
| | #8 |
Na 3 of 4 jaar niet meer te hebben gerookt,weer begonnen.Maar ja,laatste pakje en dan is het wel mooi geweest |
| | |
| | #9 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Sue goes on
thanxs, motiveert! Zal proberen ook af en toe wat foto's te plaatsen, zegt toch meer dan getallen Citaat:
Meting was april 27%, maar dat was zo'n onbetrouwbaar hand-ding. Dus 23/24% van nu is een gok. Ja roken is achterlijk duur, stond vanmiddag uit te rekenen (pakkie per dag) 120 euro per maand Rug foto vanmiddag genomen, stond ik zelf ook van te kijken! Motiveert ook om door te gaan! Deze week rommelig (onregelmatig, soms te vet, te zoet), maar denk dat dat geen kwaad kan als ik er maandag weer tegenaan ga.
__________________ Log Sue log | |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: Sue goes on
Mooi rug meis! Succes met stoppen, ik heb er hier ook zo eentje thuis....
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
| | #11 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Sue goes on
Sue back on track.
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Sue goes on
He Sue, welcome back Je rugfoto's had ik nog niet gezien! daar zie je ook pas goed wat een progressie je hebt gemaakt, bravo! Wat betreft last van je onderrug, ga 1x per week pilatessen
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #14 | ||
Citaat:
Citaat:
Laatste rookdag vandaag! Shag is half uitgedroogd dus wordt al steeds vierzer
__________________ Log Sue log | ||
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Sue goes on
Leuk dat je ook een nieuwe log bent begonnen. Heel veel succes met stoppen, je kan het! Zeker mooie rug foto.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #16 |
Gisteravond half 1 laatste shaggie gerookt. Valt zwaarder dan vorige stoppoging, toen was ik niet zo chagrijnig als nu, om de 20 minuten wil ik roken, en anders iets zoets... (maar gelukkig weerstaan) Vandaag gegeten: vanmorgen: 200gr magere kwark, schep wey, scheut jus, schep zemelen en schep brinta Na training: liquid amino's + snelle koolh middag: snee vloerdesem met tonijnsalade, plak kaas, volkoren kracker met light pindakaas, 2 wortels late middag: handje noten en cranberries en halve komkommer avondeten: salade: ijsbergsla, dressing met olijfolie, moster en bals-azijn, pijnboompitjes en eem gerookte kip. planning voor vanavond: bakje kwark en wat tomaten of wortels voor slapen: weyshake met melk Vanmorgen KT: Borst, rug en biceps het vermelden waard onderhands optrekken weer opgepakt: 4 x 3 herh m.b.h. steun benen via bankje (handig, dan hoeft niemand me te helpen) Verder was de training erg lekker!!! Morgen weer
__________________ Log Sue log |
| | |
| | #17 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Sue goes on
Hou vol
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Sue goes on
lekker getraind! Gefeliciteerd met je PR en het oppakken van onderhands optrekken.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #19 |
En is het nog gelukt met het niet opsteken van een sigaret?Bij mij wel,geen barbeque smaak meer in mijn mond.
|
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: Sue goes on
Mooie PR bij je incline dumbell press, wie wil er dan nog roken
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |