| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Bitchistan Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Startlog elliza66
Hoi, Ik lees al een tijdje mee en heb besloten om een log bij te houden nu ik naar de sportschool ga. Ongeveer een jaar geleden heb ik twee verstelbare dumbbells gekocht omdat ik de arm-, borst- en schouderoefeningen die we in de aerobicsles deden het leukste van heel de les vond. Daar deed ik dan eerst eindeloze herhalingen mee Deze week heb ik me dan ingeschreven bij de sportschool omdat ik thuis maar wat aan het aanmodderen was en alleen maar trainde als ik zin had en waarin ik zin had. Gisteren heb ik mijn cardiotest gehad en ben uitgekomen op fitheidsniveau 1, wat best wel triest is. Maar ik denk niet dat die test echt accuraat was omdat ik zenuwachtig was (drempelvrees enzo) en daardoor startte met een hartslag van 130 terwijl die normaal in rust rond de 70 ligt. Vandaag was het dan normaal krachttest, waarop ik wel even dacht te scoren, maar in de plaats daarvan heb ik een 'miha circel' gedaan waarbij je werkt met zo'n kaart die je in de apparaten moet duwen. De bedoeling was dus om een circel van apparaten af te werken waarbij je telkens per apparaat gedurende 1 minuut tussen de 15-25 herhalingen moest doen. Eerst leg extension, dan chest press, dan row, dan crosstrainer 4 min., dan leg curl, dan iets voor de buik, dan iets voor de onderrug en ten slotte 4 min. op de fiets. Rust mag je pas nemen nadat je een ronde hebt afgewerkt. Die circel moest ik dan 2x doen, maar ik heb hem 3x gedaan. Gewichten schommelden rond de 14-15 kg en ik kwam vrij makkelijk aan de 20-25 herhalingen. Bij de crosstrainer en de fiets heb ik wel gesmokkeld Anyway, dat was dus de 'krachttraining'. De bedoeling is dat ik die 2x in de week doe, 2 rondes per keer. Bedenkingen die ik had: wtf #1: 15-25 herhalingen? voor krachttraining? wtf #2: een crosstrainer en een fiets bij krachttraining? Ik vraag me nu dus af of dit wel zinvol is? Lijkt me meer een soort van cardio training te zijn? Gewichten zou ik sowieso wel zo gaan instellen dat ik met moeite 10-12 herhalingen kan maken, bij de crosstrainer en de fiets smokkel ik en die 1 minuut kan me dan ook verder gestolen worden. (Ik ondergraaf maw het hele concept Tot slot nog even mijn stats: ik ben 1m61 en weeg 56 kg, vetpercentage ? Om een indruk te geven van wat ik thuis gebruik aan gewichten: curl 6-7 kg, triceps extension idem, mp 15-16 kg, bent over row 18 kg (heb niet meer aan gewichten), goblet squat 10 kg, voor borst doe ik opdrukken (nog steeds op de knie that is). |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Startlog elliza66
ga ervoor!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #3 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Startlog elliza66
Jo grosje, er is er weer 1.
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Startlog elliza66
Succes met je log |
| | |
| | #5 |
| ... Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Bitchistan Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Startlog elliza66
Bedankt allemaal! Hoor ik jullie nu karma te geven? Heb ook net nog even MP gedaan thuis: 1 x 10 x 12,50 1 x 8 x 13, 75 1 x 6 x 15 1 x 5 x 16,50 1 x 4 x 18 |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
whahaha
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #8 |
Damn, er zal toch niks met grosje aan de hand zijn?
|
| | |
| | #9 |
Gisteren 45 min. gefietst. Leuker/minder saai dan verwacht. Voor obliques heeft ie me rotary torso machine gegeven. Kan ik die niet beter vervangen door ordinaire side bends? Of is het wel een OK oefening? |
| | |
| | #10 |
Wat zijn side bents? met een dumbel in 1 hand 1 kant oprekken staand? Das wel goeie oefening voor de zijkant denk ik.
|
| | |
| | #11 |
Deze bedoel ik: http://www.exrx.net/AnimatedEx/Obliq...45SideBend.gif |
| | |
| | #12 |
Vandaag eerst 10 minuten lopen knoeien met de toestellen. Daarna: 20 min. step, 15 min. crosstrainer en 15 min. fiets.
|
| | |
| | #13 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
Geslacht; vrouwelijk CHECK Leeftijd; tussen 18-28 CHECK Lengte; kleiner dan 1.90 CHECK Gewicht; onder de 60kg CHECK IQ; hoger dan 40 CHECK Ben je toevallig ook blond? En heb je een rijbewijs? En een vriendje?
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Citaat:
serieus geen grap | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Training vandaag: nog steeds het 'miha circel' gebeuren, maar een beetje aangepast: Leg extension: 15 x 15 kg / 15 x 17 kg / 12 x 19 kg Chest press: 15 x 15 kg / 15 x 17 kg / 12 x 19 kg Row: 15 x 20 kg / 15 x 22 kg / 12 x 24 kg Leg curl: 15 x 15 kg / 15 x 17 kg / 12 x 19 kg Ab machine: 15 x 20 kg / idem / 12 x 19 kg (onderschat) Back extension: 15 x 15 kg / 15 x 17 kg / 12 x 19 kg (op gesmokkeld) Leg raises: 2 x 15 reps Side bends: 2 x 15 reps Volgende training haal ik de reps naar beneden. | |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Startlog elliza66
nice |
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Wat is je doelstelling eigenlijk? Dat kan ik niet echt uit je verhaal opmaken... Wil je vet verbranden, en/of spiermassa aanzetten? Hoevaak in de week wil je gaan trainen? Zo'n "miha-cirkel" is mijn inziens niet de beste manier om spiermassa aan te zetten. Het is wel leuk als "opstapje" naar serieuze krachttraining, maar het zet niet echt veel zoden aan de dijk als je kijkt naar de trainingsprincipes van hypertrofie, maar dat had je zelf ook al in de gaten denk ik.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Startlog elliza66
ja sorry ben te laat haha ben ik zo voorspelbaar? Nee hoor ik had ff een slechte dag Sorry Elliza ik ben te laat (mijn excuses) probeer er altijd als eerste bij te zijn maar ik heb gefaald Strongman kan je voortaan niet eerder waarschuwen!!!! Ok laat maar je wordt al goed geholpen
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont Laatst aangepast door grosje : ma 4 aug 2008 om 17:14 |
| | |
| | #19 |
In het weekend thuis goblet squat gedaan: 10 x 10 kg / 8 x 12,5 kg / idem / 6 x 15 kg Vandaag ging kut, gewicht niet echt verhoogd om de vorm niet te verneuken: Leg extension: 12 x 17 kg / 12 x 19 kg / 10 x 21 kg Chest press: 12 x 17 kg / 12 x 19 kg / 10 x 21 kg Row: 12 x 20 kg / 12 x 22 kg / 10 x 24 kg Leg curl: 12 x 17 kg / 12 x 19 kg / 10 x 19 kg Ab machine: 12 x 19 kg / 12 x 19 kg / 10 x 19 kg Back extension: 12 x 17 kg / 12 x 17 kg / 10 x 17 kg Leg raises: 1 x 15 reps / 1 x 15 reps / 1 x 20 reps Side bends: 3 x 10 reps Crunch: 2 x 20-30 reps (vergeten te tellen) Daarnet nog goblet squat: 3 x 10 x 12,5 kg |
| | |
| | #20 | ||
Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| elliza66, startlog |
| Topic opties | |
| |