MuscleMeat

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Hele mooie training! Door hier wat mee te lezen blijf ik gemotiveerd en WEET ik dat ik ook binnen no time (haha, lichtje s overdreven) terug goed bezig ga zijn.
 
Kom op met dat zelfvertrouwen! Dat zit er echt wel ergens in verstopt! ;)

Je gaat lekker meid! Mooie training ook weer!
 
Snap je gevoel bij squaten....heb ik ook
Jij doet alleen erg veel sets 7 in totaal
Misschien 1 opwarmsetje 15 reps en daarna 4 sets waarbij je naar je max werkt
10x30 8x40 6x50 4x55 of 60
 
Squat gaat wel met sprongen vooruit. Zolang techniek goed blijft en geen last van knieen hoef je nergens 'bang' voor te zijn ;)
Vind het ook nog lekker gaan, Pillz! Kom nu denk ik dichtbij het punt waar ik verder kan gaan bouwen. Zit er aan te denken SQ in soort piramide-vorm te gaan doen, van hoge naar lage reps..

SQ je niet in een squatrack of powerrack? Beetje zelfvertrouwen mag ook wel hoor ;)
Dat doe ik wel, Tdwag spot zelfs bij mijn laatste set, puur en alleen omdat ik toch echt vrees heb ineens niet meer omhoog te kunnen ofzo, en dan op een rare manier onder de barbbell te belanden :o. Weet niet, het voelt nog niet echt als natuurlijk ofzo, rare muts ben ik gewoon af en toe :rolleyes:.

Hele mooie training! Door hier wat mee te lezen blijf ik gemotiveerd en WEET ik dat ik ook binnen no time (haha, lichtje s overdreven) terug goed bezig ga zijn.
Dankjewel meid! Dat is een mooi compliment om te krijgen, niets beter dan door mijn eigen plezier anderen ermee aan te steken! Ga ervoor! :D

Kom op met dat zelfvertrouwen! Dat zit er echt wel ergens in verstopt! ;) Je gaat lekker meid! Mooie training ook weer!
Hopelijk komt het met de tijd, het is vooral nog een erg onwennig gevoel, dat squatten.. Heb me laatst laten filmen en moest er zelfs van gniffelen, "kijk nou, ik kan gewoon squatten" :o.

Snap je gevoel bij squaten....heb ik ook Jij doet alleen erg veel sets 7 in totaal Misschien 1 opwarmsetje 15 reps en daarna 4 sets waarbij je naar je max werkt 10x30 8x40 6x50 4x55 of 60
Heb altijd van die idiote scenario's in mijn hoofd van wat er allemaal mis kan gaan :o. Moet inderdaad zeggen dat het volume nu wel erg groot is. In het begin heb ik dat bewust zo gekozen om te wennen aan het squatten an sich. Nu zit ik er aan te denken om inderdaad hoog in reps te beginnen en laag in reps te eindigen, zo kan ik ook weer een beetje verder bouwen :).
 
je gaat lekker vooruit zeg :cool:
 
hoe squat je dan? met losse stands of in een rack?
en altijd wel gewillige spotters in de buurt toch?

(jeej for bumpers...droppen en niets aan het handje :D)
 
Gaat goed hier Sanne , keep it up !
 
lkkre training weer Sanne en nice (v)pr's
 
je gaat lekker vooruit zeg :cool:
Het gaat lekker, zeker wat LB betreft gaat het nu met sprongen, SQ is toch echt onvervangbaar..

hoe squat je dan? met losse stands of in een rack?
en altijd wel gewillige spotters in de buurt toch?

(jeej for bumpers...droppen en niets aan het handje :D)
Squat in losse stand.. Tdwag staat wel heel braaf achter me en heeft vandaag toevallig voor het eerst moeten "ingrijpen". Gewoon net boven middel net dat beetje kracht erbij geven en er was inderdaad niets aan de hand.. Zelfde als bij benchen, die ene "pink" van een ander die meelift kan dan net het verschil maken.
Zou hem alsnog (mocht het misgaan) kunnen droppen en dan is er niets aan de hand, maar toch.. Zou toch even met schaamrood op de kaken wat gewicht eraf halen :o.

Gaat goed hier Sanne , keep it up !
Yaaay, thanks Marr! :D

lkkre training weer Sanne en nice (v)pr's
Dankje Bricone, het gaat lekker!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB 2 (Deze week drie keer LB omdat het schema even verschuift vanwege school en dergelijke..)

SQ
8 x 20
6 x 30
6 x 40
5 x 50 VPR
2 x 55 PR
8 x 45 VPR
Dat gaat lekker!

Plate loaded leg press, 45o
10 x 90
10 x 100
10 x 110
10 x 120
10 x 130
Deze deed ik normaal na DL, had verwacht dat ik na SQ aardig wat zou moeten inleveren bij deze oefening. Deze ook al flinke tijd niet gegaan, maar qua kracht ging het alsnog super.

Reversed lunges nieuw
20 x 12
20 x 12
20 x 12
20 x 12
That's definitely a keeper! :heart:

Lying leg curl
10 x 25
10 x 27.5 VPR
7 x 30
7 x 27.5

Smith donkey kickback
10 x 6.5
10 x 10
10 x 12
10 x 12

Seated calf raises
10 x 35
10 x 35
10 x 35
10 x 35

Abs, circuit

SS op bench: crunch met stang / leg raises
15 x 10.5 / bw PR
15 x 10.5 / bw

SS: obliques / db op abs omhoog duwen
15 x 10 / 12 PR
15 x 10 / 12
Had nog spierpijn van maandag, valt weer even tegen om abs te trainen :o

Rating
4 / 5
Gewoon een erg fijne training, voor mijn gevoel sterk, zeker gezien de huidige omstandigheden. Verder na twee dagen eindelijk even goed mijn zinnen kunnen verzetten en even op kunnen laden in de gym. Was een training waar ik van genoten heb. Natuurlijk ook weer even aan de Insta.. ;)

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven
Week 10 (1900 kcal) 66 -0.25 kg
Week 11 (Parijs) 69 + 3 kg
Week 12 (1900 kcal + 3x cardio) 66 - 3 kg
Week 13 (1900 kcal + 3x cardio) 65.5 -0.5 kg
Week 14 (1900 kcal + 3x cardio) 65 -0.5 kg
Week 15 (1800 kcal + 3x cardio) 65 gelijk gebleven.
Week 16 (1800 kcal + 3x cardio) 64 - 1 kg
Week 17 (1800 kcal + 3x cardio) 63.25 - 0.75 kg
Week 18 (1800 kcal + 3x cardio) 63.5 + 0.25 kg

Vorige week 0.75 kg kwijt, daarvan nu 0.25 kg bijgekomen. Mogelijk door de beestachtige cheatday van afgelopen vrijdag. Echter vind ik 0.75 in een week ook wel veel, maak me dus niet al te druk om een toename van 0.25 kg.

Deze week blijf ik op 1800 kcal zitten. Cardio gaat van 3x naar 2x :cheer:. De reden hiervan is dat ik er vanuit ga in een cardiosessie van een halfuur ongeveer 300 kcal te verbranden. Inmiddels fiets ik nu 3 keer per week heen en terug van het station, bij elkaar genomen is dat 1,5 uur per week fietsen. Lijkt me wel dat ik daar in ieder geval die 3e cardio sessie van een halfuur mee kan vervangen. En omdat ik cardio haat vind ik dit wel een mooie, ingebouwde, geldige argumentatie voor het verlagen van de cardiosessies :o.
Mocht ik volgende week hetzelfde blijven of aangekomen zijn (dat laatste lijkt me sterk though..) ga ik terug in kcal, dan naar 1700 kcal.

Volgende week jarig, dus 11 september wordt er in verband met een etentje wederom gecheat.. Niets voor mij om 2 keer per maand te cheaten, maar vind dat ik maar eens moeten leren het rigide eetpatroon los te kunnen laten wanneer bepaalde sociale omstandigheden daar om vragen :).
 
lookin good girl!
 
Hoppa lekker weer! En mooie pic :kiss:
 
Jij bent jarig op 11 september?

Mooie datum ja.

Voeding ziet er goed uit.
 
je gaat rap in gewicht joh!
en boeiend joh, als je een keer een gewicht faalt, maakt dat toch geen donder uit?
Alsof de rest nooit faalt?
 
gaat prima, nice pic.
 
Dat ziet er weer super uit! pr's blijven er tijdens je cut! :thumb:

enne.. die verjaardags cheat moet goedkomen he! :D
 
Lekkere training en vooral squats Sanne! Ik had je foto stiekem al op Insta gezien! Goed bezuggggggggggggg :D
 
Mooie PR's hoor Sanne. Gaat goed :)
Die chest gains op je instagram foto... :thumbsup:
 
lookin good girl!
Thanks Robke! :D

Hoppa lekker weer! En mooie pic :kiss:
Dankjewel kanjer :kiss:

Jij bent jarig op 11 september?

Mooie datum ja.

Voeding ziet er goed uit.
Nope, 10 september.. Maar heb dan een lange studiedag, dus heb besloten dat ik dit jaar de 11e jarig ben ;).
En dankjewel, af en toe twijfel ik nog een beetje over de aanpak, maar tot nu toe lijken de beslissingen juist geweest te zijn :).

je gaat rap in gewicht joh!
en boeiend joh, als je een keer een gewicht faalt, maakt dat toch geen donder uit?
Alsof de rest nooit faalt?
Driekwart kilo per week is denk ik net wat te veel van het goede.. Daarom toch maar eens een keer cardio per week schrappen omdat ik nu sowieso al meer fiets en dergelijke, kijken wat het doet!
En true, iedereen faalt.. Lijkt me ook niet dat je echt vooruit gaat als je nooit een poging doet die uiteindelijk tot falen leidt.. Moet maar eens wat meer ballen gaan kweken denk ik :o.

gaat prima, nice pic.
Dankje Bricone! ^^

Dat ziet er weer super uit! pr's blijven er tijdens je cut! :thumb:

enne.. die verjaardags cheat moet goedkomen he! :D
De kwaliteit van mijn trainingen hebben niet echt onder de cut te lijden inderdaad, mag wat mij betreft natuurlijk zo blijven hoor ^^.
Verjaardag gaat iets worden van misschien lunchen (komt toch neer op een "normaal" maar "extra lekker" broodje, niet eens zo verkeerd) en 's avonds sowieso uit eten. En tsja, dan bestel ik toch echt waar ik op dat moment zin in heb ;).

Lekkere training en vooral squats Sanne! Ik had je foto stiekem al op Insta gezien! Goed bezuggggggggggggg :D
Thanks Freakjam! Hij gaat lekkerrr! ^^

Mooie PR's hoor Sanne. Gaat goed :)
Die chest gains op je instagram foto... :thumbsup:
Dankjewel KevvL!
Mijn chest viel ineens op toen ik de foto zag.. Zie het normaal wel eens tijdens het trainen, maar het terugzien op een foto is natuurlijk een "whole new level" :p.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kutterdekutkut. Dinsdag beetje keelpijn, woensdag keelpijn en loopneus/dichte oren, donderdag "niet zo lekker" en vandaag.. Al mijn moed bij elkaar geraapt na de colleges en werkgroepen naar de gym te gaan. Liep daar zowat met mijn ziel onder mijn arm, voelde me totaal niet lekker en was niet vooruit te branden. Tussendoor overigens ook twee keer letterlijk tot op mijn sokken verregend, helpt ook niet echt mee..
Nu vaag gevoel in buik, hoofdpijn, "koortserig" en flink ellendige spierpijn in mijn reet en quads. Hoop dat dit gewoon van legday is, maar mogelijk wordt die spierpijn verergerd omdat ik niet helemaal goed herstel omdat ik niet zo lekker ben?

Muh, hoop dat het vanavond betert en in ieder geval niet verergert.. Ben nogal gehecht aan de trainingen in het weekend.. De hoofdpijn, vaag gevoel in buik, spierpijn en koortserigheid baren me echter wel wat zorgen :(.

Training van vandaag: UB

BP
10 x 20
10 x 20
8 x 34
8 x 34
8 x 34

BP, elastiek
8 x 20
8 x 20
8 x 20

Db shoulder press
8 x 8
8 x 9
8 x 10
5 x 12
12 x 8

Cable seated row
8 x 32
8 x 34.3
8 x 36.6
8 x 39
12 x 32

Dips, elastiek
x 8
x 8
x 8
x 8
x 8

Chin ups, elastiek
x 8
x 8
x 6
x 6
x 6

Rating
2 / 5
Wat een ellende :sad:
Lastig om dan niet in negativiteit te blijven hangen. Heb zelfs plompverloren bevestiging aan Tdwag gevraagd in de zin van "mijn-zuur-verdiende-gains-kunnen-niet-ineens-zomaar-weg-zijn-he?" :o.

Benieuwd naar of ik morgen een decent legday kan neerzetten.
 
Balen schat :( morgen misschien ff rustig aandoen?
Beterschap :aai:
 
Wat denk je zelf...? Uitzieken meid! ;)
 
Back
Naar boven