Fitness Seller

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Nou ik stond gisteren met dat weer toch wel te springen om wat te doen.. even afreageren na een lange drukke dag is ook wel fijn. :o

Maar de sushi gains zijn wel duidelijk in je training! :D Lekker hoor al die (V)PR's!
Moet zeggen.. had vandaag ook ed boel omgegooid en vanmorgen wat gedaan. en zowaar in lage tijd in ene zomaar dat het squatten super lekker ging. Nog niet mijn max weer... maar wel alweer veel beter dan afgelopen weken. :D

nu lekker eten.. strand tent... warmte.. genieten. :D

Stiekum hier loggen he? :D

In Wassenaar was het fris, 19C en heel dreigend aan het strand rond 14:00, ben maar weggegaan, en daarna won toch de warme lucht weer :(
Raar weer!
 
Stiekum hier loggen he? :D

In Wassenaar was het fris, 19C en heel dreigend aan het strand rond 14:00, ben maar weggegaan, en daarna won toch de warme lucht weer :(
Raar weer!
Nee hoor. :D was gewoon even een lichte training van wat mag en kan. Maar niet noemenswaardig om te loggen. Alhoewel ik wel blij was dat ik weer 10 reps BW squat heb gedaan

19ºC ? :eek: hier was het 32... en op werk boven de 40... maar nu weer 20 met forse stortregen. :D
 
Berg (v)pr's weer sanne dat valt niet tegen
 
Geniet in Parijs! Of ben je al geweest?
 
Nice 170 kg leg press :thumbs: Gaat lekker zeg!

Wat is eigenlijk het verschil tussen die twee leg presses?
Het gaat de goede kant op, ik ga voor de 200 ;).

Het verschil is dat de ene een hoek van 45o graden heeft en die andere (incline) werkt net weer anders waarbij ik mijn voeten ook anders kan plaatsen die die op 45o. Komt door dat kutterige missende kraakbeen in mijn knieen, op 45o leg press kan ik benen alleen maar hoog plaatsen. Quads voel ik het best op de incline.
Enniewee, heb nu eindelijk uitgevogeld op welke manier ik verschillende hoeken benen kan aanpakken, duurde even, maar dan heb je ook wat :rolleyes:.

Een hoop flinke trainingen en VPRs achter elkaar zeg. Iemand heeft energie gekregen na het einde van de stage ;)
(of sushi gains ....)
Haha, ik gok vooral op sushi gains ;).

Nou ik stond gisteren met dat weer toch wel te springen om wat te doen.. even afreageren na een lange drukke dag is ook wel fijn. :o

Maar de sushi gains zijn wel duidelijk in je training! :D Lekker hoor al die (V)PR's!
Moet zeggen.. had vandaag ook ed boel omgegooid en vanmorgen wat gedaan. en zowaar in lage tijd in ene zomaar dat het squatten super lekker ging. Nog niet mijn max weer... maar wel alweer veel beter dan afgelopen weken. :D

nu lekker eten.. strand tent... warmte.. genieten. :D
Whiee, je hebt gesquat, nice! Helemaal top dat het beter ging dan afgelopen weken, dat geeft moed en stemt je gelijk een stuk gemotiveerder, dan weet je weer even waar je het voor doet ;).

Stiekum hier loggen he? :D

In Wassenaar was het fris, 19C en heel dreigend aan het strand rond 14:00, ben maar weggegaan, en daarna won toch de warme lucht weer :(
Raar weer!
Nee hoor. :D was gewoon even een lichte training van wat mag en kan. Maar niet noemenswaardig om te loggen. Alhoewel ik wel blij was dat ik weer 10 reps BW squat heb gedaan

19ºC ? :eek: hier was het 32... en op werk boven de 40... maar nu weer 20 met forse stortregen. :D
Hier mag (bijna) alles Neet, dus ook stiekem loggen ;).

Oh my, 19c aan het strand, dat lijkt me echt een verademing.. Word hier af en toe gek wanneer ik binnen ben (bovenste etage flat, plat dak, op hoek :sad:).
Strand dus op loop-fietsafstand? Lijkt me heerlijk!

Berg (v)pr's weer sanne dat valt niet tegen
De zweep enzo! :D :whip:

Geniet in Parijs! Of ben je al geweest?
Nog minder dan 2 weekjes! De voorpret alleen al is genieten ;).
 
Oh my, 19c aan het strand, dat lijkt me echt een verademing.. Word hier af en toe gek wanneer ik binnen ben (bovenste etage flat, plat dak, op hoek :sad:).
Strand dus op loop-fietsafstand? Lijkt me heerlijk!

Nou, strand op een goed half uur fietsen. Zeker lekker!
Binnen is het hier ook niet om te harden :mad:
 
Hier is het vergeleken met op het werk koel met 26ºC. hahahha.. was weer tegen de 40ºC....
Yep.. even een stiekeme yess... Maar ik moet blijven uitkijken.. ;)
 
Nou, strand op een goed half uur fietsen. Zeker lekker!
Binnen is het hier ook niet om te harden :mad:
Lekker zeg, dan wordt cardio in de buitenlucht inderdaad al een stuk aantrekkelijker!

Hier is het vergeleken met op het werk koel met 26ºC. hahahha.. was weer tegen de 40ºC....
Yep.. even een stiekeme yess... Maar ik moet blijven uitkijken.. ;)
Hoop dat de warmte snel wegebt.. Kan het altijd slecht hebben :o.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag

BP
5 x 25
5 x 27.5
5 x 32.5
5 x 35
5 x 37.5
1 x 40
F x 45
11 x 32.5 VPR

CGBP
8 x 25
8 x 30
4 x 32.5
6 x 30
12 x 27.5 VPR

Db incline press
8 x 12
5 x 14
8 x 12
10 x 10

Db shoulder press
8 x 9
10 x 8
9 x 8 Inmiddels flink pissig. Weet niet waar kracht vandaag gebleven was, maar in ieder geval niet in de gym
9 x 8

Plate front raises
10 x 10
10 x 10
10 x 10
16 x 10

Cable tricep pushdown
10 x 16.3
5 x 18 :mad: I iz not amused
10 x 14
12 x 14
10 x 14

Machine flyes
10 x 15
10 x 20
10 x 20
13 x 20 VPR

Gare training, heb trainingen gehad die beter aanvoelden.
Soms zeggen cijfers niet alles, gevoel er over vind ik wellicht zelfs belangrijker.

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25 kg
Week 7 (2100 kcal) 66.5 - 0.75 kg
Week 8 (2100 kcal) 66.25 - 0.25 kg
Week 9 (1900 kcal) 66.25 hetzelfde gebleven

Eerste week na de verlaging van 200 kcal.. Niets eraf. Even demotiverend al weet ik dat het goed te verklaren is (dinsdag sushi cheat + vocht vasthouden van warmte).

Deze week blijf ik op 1900.
 
Tja meid.. warmte doet veel met je he! en dan ben je ook weer wat omlaag gegaan met je cut.. Dat heef beide invloed op je training. Maar je gevoel is gewoon niet goed nu.. maar kijk eens naar je training.. wel weer VPR's he!
Dus als je het vergelijkt met het weer en je cut is dit nog steeds een supermooie training!
Dus niet treuren meid! Je training is jaloersmakend voor menigeen in de cut en met dit weer! :)

Enne.. gewicht met deze warme dagen zegt niets... Dus laat het los en rustig doorgaan! Je weet beter he! vocht... doet zoveel nu. ;)

Keep on going meid.. je gaat nog steeds super goed!
 
Mijn training was ook niet veel. Veel te warm nu...
 
Vocht vasthouden door warmte?

Zweet je niet alle vocht eruit nu?

Je kan niet elke traijing records breken.

Zolang je intensiteit altijd maar 100% is.
 
Tja meid.. warmte doet veel met je he! en dan ben je ook weer wat omlaag gegaan met je cut.. Dat heef beide invloed op je training. Maar je gevoel is gewoon niet goed nu.. maar kijk eens naar je training.. wel weer VPR's he!
Dus als je het vergelijkt met het weer en je cut is dit nog steeds een supermooie training!
Dus niet treuren meid! Je training is jaloersmakend voor menigeen in de cut en met dit weer! :)

Enne.. gewicht met deze warme dagen zegt niets... Dus laat het los en rustig doorgaan! Je weet beter he! vocht... doet zoveel nu. ;)

Keep on going meid.. je gaat nog steeds super goed!
Ben blij als er gewoon weer normale temperaturen zijn!
Zal inderdaad combinatie van bepaalde dingen zijn.. Je kan helaas niet altijd alles hebben..
Ga gewoon stug door ;)

Mijn training was ook niet veel. Veel te warm nu...
Warm? Neuh joh, krijg het inmiddels een beetje frisjes :rolleyes:
;)

Vocht vasthouden door warmte?

Zweet je niet alle vocht eruit nu?

Je kan niet elke traijing records breken.

Zolang je intensiteit altijd maar 100% is.
Jup, aan het eind van de dag probeer ik in de meeste vreemde posities mijn voeten zo hoog mogelijk te houden, vooral voeten houden enorm veel vocht vast, raar kwaaltje..

Vind het vooral vervelend dat je voelt dat je normaal meer had kunnen geven, net die ene paar reps zeg maar.. Maar kwam er niet doorheen en als brokkenpiloot leek het me niet verstandig het een en ander te forceren :rolleyes:.
 
toc wel nice 11x32,5 bp :D
 
die warmte is echt flink kut ja
 
Tja, die warmte en gare nachten gaan natuurlijk wel backfiren in je workouts! Desalnietteplus zet je nog wel VPR's neer, dus is het al met al zo slecht nog niet!

Een goed besluit overigens om niet verder te verlagen! Ondanks het zweten herken ik me wel in het vocht vast houden met warm weer!:o Het lijkt dan soms wel of je huid zich ter bescherming wat verdikt ofzo..
 
Goeie training girl! Hier ook vocht vasthouden, vooral in mn handen. Terwijl ik toch genoeg zweet... :o
 
wel vpr's gezet, dat geeft je toch wel een beetje een good feel
 
toc wel nice 11x32,5 bp :D
Was een fijne repout, heerlijk om die laatste er dan nog uit te persen ^^.

die warmte is echt flink kut ja
Vandaag is het gelukkig stukken beter :D.

Tja, die warmte en gare nachten gaan natuurlijk wel backfiren in je workouts! Desalnietteplus zet je nog wel VPR's neer, dus is het al met al zo slecht nog niet!

Een goed besluit overigens om niet verder te verlagen! Ondanks het zweten herken ik me wel in het vocht vast houden met warm weer!:o Het lijkt dan soms wel of je huid zich ter bescherming wat verdikt ofzo..
Ugh, lig dan aan het eind van de dag echt voor pampus.. Ongelofelijk lui word ik er van :o.
Krijg ook na het vandaag toch het idee dat mijn cut invloed krijgt op mijn trainingen. Ook vandaag weer hetzelfde gevoel als gister, terwijl het toch wat minder warm is geworden..
Parijs (nog anderhalve week) lijkt me een mooi moment om mijn lichaam weer eens wat brandstof te geven ;).
Lees: cheatermonkey :D

Vind het echt vies, dat plakkerige en dat vocht vasthouden.. Kreeg vandaag bijna mijn handschoentjes niet aan :o.

Goeie training girl! Hier ook vocht vasthouden, vooral in mn handen. Terwijl ik toch genoeg zweet... :o
Je zou het inderdaad zeggen.. Ik zweet ook heel wat af, vraag me af hoeveel ik zou zweten als ik geen vocht zou vasthouden :o.

wel vpr's gezet, dat geeft je toch wel een beetje een good feel
Dat wel, op papier blijkt het altijd wel mee te vallen.. Net als vandaag :o.
Verstand vs. gevoel enzeau ;).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

Net als gister krijg ik het idee dat mijn kracht achteruit gaat. Gister VPR kunnen zetten, vandaag wat kunnen "scoren", maar over het algemeen ben ik tijdens het trainen wat futlozer. Waar ik normaal dat extra beetje kan geven en door kan knallen, lukt dat nu niet.
Hoor van alle kanten dat krachtverlies in de cut praktisch niet te voorkomen is. .. Maar ik wil daar gewoon niet aan :o.

BOR
15 x 20
10 x 30
10 x 35
10 x 40
8 x 45
15 x 30

Db row
10 x 12
10 x 14
8 x 16
6 x 18
6 x 20
6 x 22 PR

Reversed flyes
10 x 15
10 x 20 VPR, laatste reps liet wat uitvoering betreft wat te wensen though..
10 x 15
10 x 15

Db side raises
10 x 5
10 x 6 Was niet tevreden met mijn laatste reps wat uitvoering
10 x 5
10 x 5

Lat pulldown
10 x 25
10 x 32
6 x 39
2 x 45 PR dropset 4 x 41.3
17 x 27.3

21-ers
x 12
x 14.5
x 14.5
x 14.5
Tijdje niet gedaan, hij ging me vervelen. Voelde nu weer die lekkere pomp :heart:

Db shrugs
10 x 12
10 x 14
10 x 16
13 x 16 VPR

.. En toen kwam ik vanwege tijdgebrek vandaag niet aan chin ups en facepulls toe.
Autist in mij gelijk in de war enzeau, maar nu gaat het weer ;).
 
Lijkt me vrij normaal dat je juist veel vocht vasthoudt in periodes dat je overmatig zweet. Als je veel vocht uitscheidt gaat je lichaam zuiniger ermee om, net als wanneer je weinig drinkt. (denk ik)
 
Pfff... en nog klagen mer 2 PR's en 2 VPR's dat het zo slecht gaat. ;)

In de cut verlies je kracht ja.. maar dat is bij jou nou nog niet echt heel erg te zien hoor! Kijk eens terug naar de (V)PR's! Ze zijn er evengoed! Dus schop die autist in jou effe aan de kant en zie een mooie cut training staan he! :D

Nee meid.. het is gewoon een hele mooie training! En knap dat je het zo lang volhoudt ook!
Ik heb het met dit weer na 45-50 min echt wel gehad.. zonder airco... Pfffff.... dus je blijft gewoon een super voorbeeld hier!!

en vocht.. praat me er niet van... :o
 
Back
Naar boven