Fitness Seller

HillR's Endless Cuttingroad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha hoogbezoek :p Was leuk jullie weer gezien te hebben!
 
TRAINING

Gisteren ook even getraind..

BOR
4x10x20

DB Row
3x8x12,5

Lat pulldown small grip
2x8x20
1x8x25

Tricep pushdown one hand
3x8x5

Ik ben denk ik wat oefeningen vergeten.. of ik heb gewoon niet meer gedaan dan dit :roflol: Can't remember.

Ik ben de lekkere flow weer even kwijt nu ik weer last heb van m'n glutes, en van hooikoorts, en en en en en :rolleyes:

Geen zin om te trainen, ik heb bizar veel honger en heb heel veel moeite me aan mijn schema te houden. Zit er dagelijks 100kcal boven denk ik, doordat ik af en toe wat suikervrije snoepjes naar binnen stouw.

Hopelijk lukt het me 1 deze dagen weer om het op te pakken.. :rolleyes:
 
Waarom probeer je niet eens een OTC fatburner? Shredmatrix van MP helpt wel goed tegen cravings en honger
 
nice pics chickie!
die moeten je toch weer terug motivatie geven, ondanks de glutepijntjes
 
Gaat goed hier hilliebillie! :eyebrow:
 
Blijft lekker doorgaan hier! gaat goed Hillie!
 
Afgelopen weekend helemaal te buiten gegaan aan alles wat binnen handbereik was, of in de supermarkt te koop was en ik niet mag hebben. :( Ik lijk het diehard cutten verleerd te zijn.. Zit er over te denken om de rest van m'n cut IIFYM te doen ofzo.

Ik heb er gewoon niet echt zin meer in :rolleyes: Tips? Jullie mogen me ook gewoon de huid volschelden dat ik een pussy ben enzo en gewoon door moet zetten.. dat helpt soms ook wel :D

Training

RDL
3x10x20

Rustig uitgevoerd, licht gewicht.. nog steeds redelijk last van zenuwpijn in m'n bil.. maarja, hamstrings moeten wel gepakt worden.

BOR
3x10x20

Zelfde verhaal, die houding aannemen is dan best ingewikkeld. (Althans, zonder pijn)

Cable station/B] voor je lats, handen gekruist, geen idee hoe het heet
2x8x20
1x8x10

Lateral raises
1x10x4
2x10x3

Cable pushdown ss DB curls
3x10x15 / 3x10x6

DB shrugs
1x22x10 (was te lui om naar andere kant te lopen voor gewichten, dacht dit kan ook wel :P
1x15x15 - toch maar naar de andere kant gelopen
1x12x17,5

HIIT Fiets
10 minuten ; 15 sec voluit op niveau 15 / 45 sec rustig aan op niveau 5

Cardio
Vanochtend cardio op nuchtere maag, 30 minuten wandelen (3,5km).
 
Goffer doe eens normaal mens met je gevreet, nu ging het net zo lekker :mad:
Snap niet dat Pun dit toelaat hoor :whip:

Zoiets?? :D
 
Stel je eens niet aan en doe verder gvd! Typisch NLs gedrag dit...
:trollface:

Lol nee, gwn verder doen meid. Bekijk de weg die je al hebt afgelegd. Wil je nu beginnen slabbakke?
 
Oh overigens. Afgelopen weekend had ik natuurlijk weer m'n meting. In die weken amper getraind en geen cardio gedaan. Eten wel semi goed gedaan.

Gewicht was precies hetzelfde. Hield ook wel redelijk wat vocht vast. Op mijn buik 2cm erbij, dat dere vocht.
Op m'n biceps anderhalve cm eraf, en op alle andere meetpunten 1cm er af. Dus ik ben nog wel wat kwijtgeraakt ondanks dat gewicht hetzelfde is. Was wel positief.

Het is overigens wel de bedoeling dat ik mijn volgende meting de 54kg op de weegschaal zie.
 
Hum..... ik zeg dieet aanpassen... een dieet moet vol te houden zijn! En denken idd de supermarkt kijkhe kijkhe NIET kopheeee!
 
hoe lang ben je nu precies achter elkaar streng aan het cutten?
anders even een weekje op onderhoud en daarna weer verder?
 
Waarom probeer je niet eens een OTC fatburner? Shredmatrix van MP helpt wel goed tegen cravings en honger

Ik heb nog geen enkele fatburner gehad waarvan ik niet helemaal blegh werd. Dus ik heb dat maar opgegeven.. :o

nice pics chickie!
die moeten je toch weer terug motivatie geven, ondanks de glutepijntjes

Gaat goed hier hilliebillie! :eyebrow:

Blijft lekker doorgaan hier! gaat goed Hillie!

Thanks nog allemaal!! :kiss:

Goffer doe eens normaal mens met je gevreet, nu ging het net zo lekker :mad:
Snap niet dat Pun dit toelaat hoor :whip:

Zoiets?? :D

Haha, thanks Rambo! Helpt zeker, ik zou vanmiddag een lekker broodje beenham eten van de hema. Maarrr, ik heb me bedacht en eet gewoon het omelet wat met liefde voor mij klaargemaakt is.. :o

Stel je eens niet aan en doe verder gvd! Typisch NLs gedrag dit...
:trollface:

Lol nee, gwn verder doen meid. Bekijk de weg die je al hebt afgelegd. Wil je nu beginnen slabbakke?

Thanks Arno!

Hum..... ik zeg dieet aanpassen... een dieet moet vol te houden zijn! En denken idd de supermarkt kijkhe kijkhe NIET kopheeee!

hoe lang ben je nu precies achter elkaar streng aan het cutten?
anders even een weekje op onderhoud en daarna weer verder?

Ja.. moeilijk. Begin juni word ik geopereerd, waarna ik minimaal 6 weken moet revalideren. En niet kan sporten/cardio'n.. Ik heb dus niet echt "tijd" om een beetje rustig aan te doen / te slacken. En dat maakt het nu wel extra zwaar. Nu die datum dichterbij komt is het steeds meer moeten en moeten..

Ik wil voor die operatie klaar zijn met cutten.. En ik kijk er tegenop omdat ik na de tijd ook niet kan sporten/cardio'n, wat inhoudt dat ik dan ook enorm op mijn voeding moet letten om niet gelijk de kilo's er weer aan te zien vliegen :rolleyes:


It is kinda freaking me out :p
 
een operatie :eek: oei, niets ernstigs hoop ik?
dat gevoel van haast is vervelend, en zorgt ervoor dat het nog zwaarder wordt. Niet dat de verklaring helpt, maar het soms rationaliseren wellicht even wel. Extra kop koffie hielp mij de dag wel door de laatste twee maanden op 1250 kcal....


zet 'm op meis, je bent dicht bij die 54 kilo en ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst zijn!!
 
Glad I could help ;)

Nu heb ik alleen zelf zin in beenham :(

Operatie??
 
toch een doel stellen voor je zelf dan, iets wat je motiveert om te cutten.

summer beach time is comming :cool:
 
Waar word je aan geopereerd dan?

Hier voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Ben altijd een stiekeme lezer overal, was benieuwd of jezelf weer hebt kunnen herpakken? Tis zo stil hier:)
 
een operatie :eek: oei, niets ernstigs hoop ik?
dat gevoel van haast is vervelend, en zorgt ervoor dat het nog zwaarder wordt. Niet dat de verklaring helpt, maar het soms rationaliseren wellicht even wel. Extra kop koffie hielp mij de dag wel door de laatste twee maanden op 1250 kcal....


zet 'm op meis, je bent dicht bij die 54 kilo en ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst zijn!!

Dankjewel Nicky!

Glad I could help ;)

Nu heb ik alleen zelf zin in beenham :(

Operatie??

Hihi, nog beenham gehad dan?

toch een doel stellen voor je zelf dan, iets wat je motiveert om te cutten.

summer beach time is comming :cool:

Thaks for motivating!

Waar word je aan geopereerd dan?

Hier voor jou.

Ohhh, niets bijzonders ;)

Ik ga dan voor Beast,,, fuck average ;)

Ben altijd een stiekeme lezer overal, was benieuwd of jezelf weer hebt kunnen herpakken? Tis zo stil hier:)

Ik heb het advies van Nicky even opgevolgd en even een weekje rust gepakt.. Heeft me wel goed gedaan.. maar vind het dan wel moeilijk me weer te herpakken. M'n voeding nu weer superstrict en vanochtend weer voor het eerst 4km gewandeld op nuchtere maag.

Erg druk met werk e.d. de komende tijd dus heel veel trainen zal er niet van komen.. Maar ik probeer te doen en te gaan wanneer ik kan. Verder is voeding toch het belangrijkste voor mij.. Dus dan maar even goed focus daarop!

Bedankt voor je interesse!
 
Back
Naar boven