AndroidHealthClinic

Chocola, female competitive bodybuilder log

Bezoekers in dit topic

Ano_144843

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2015
Berichten
273
Waardering
186
Lengte
1m72
Massa
57kg
Vetpercentage
6%
O
 
Laatst bewerkt:
Succes.

Weet je al hoe je gaat depleten/laden?
 
J
 
Laatst bewerkt:
Cool en WAUW in 11 weken zo erg droog, zeer zeer netjes.
Ik zag al wat foto's en zoooo diepe cuts al. Mooi.

Ik volg.

Ik wens je heel veel succes alvast en vooral heel veel plezier met de BFC.
De laatste week kom je wel goed door.
 
Absoluut in! :)
 
O
 
Laatst bewerkt:
In en veel succes!
Ik zie je update wel als ik terug ben. :)
 
In! Klinkt interessant, blijf zeker volgen :)
 
Op dit moment bestaan m'n dagen vooral uit winkelen (snoep, snoep, nog meer snoep) - al dat gekochte snoep op alfabet in m'n kasten uitstallen - veel cardio, klein beetje trainen. Op dit moment alleen nog oppomp trainingen. Je denkt altijd dat je dat dramatisch gaat vinden, om niet of weinig te trainen, maar ik merk dat mijn lijf wel toe is aan een beetje rust.
Eten gaat nog super, zit nog steeds hoog in m'n carbs.

Zondag ben ik overigens (als bezoeker) op de Walters Cup; kom je me gedag zeggen als je me ziet? Dat is wel m'n eerste no-carb dag, dus ik geef geen garanties op het behoud van je kop :P (grapje)

ik kom je wel opzoeken zondag wil je gave tattoo wel zien lijkt op mijn nieuwe whaaaaaaaaa

gr opa
 
In! Leuk dat je log bijhoudt.
 
E
 
Laatst bewerkt:
Haha met dat niet meer met winnen bezig zijn komt me heel bekend voor, de laatste weken kijk je er alleen maar naar uit heelhuids de eindstreep te halen :D
 
Er staat een nieuwe foto in mijn fotolog en een heleboel nieuwe op m'n Instagram! We gaan de laatste week in! Vanaf vandaag begint het vochtafdrijven, ga nu dan ook uiteindelijk low carb en zouten zijn eruit. Spannende tijd. Elk uur zie je nu nieuwe dingen. M'n coach wil wellicht kijken naar wedstrijden van een andere bond, in het buitenland, vanaf hier, omdat je daar als vrouw vaak veel harder en scherper mag staan. Ik ben nu zo hard dat ik m'n klasse uit ben geshred. Voor de fysiek vind ik mezelf nog te klein dus ik ga in geen van beide klasses winnen. Maar het punt is.. Ik ben met dat hele winnen niet bezig. Dat er een beker is? Sta ik niet eens bij stil. Ik heb al gewonnen, zodra ik dat podium op ga. Dit was een van de meest intense en bijzondere processen in m'n leven en ik ben zo blij dat ik dit heb meegemaakt. Geen beker kan deze ervaring evenaren. Oh, en de echte prijs is natuurlijk de Burger King op de terugweg en de bak Ben en Jerry's thuis haha. Veel last van krampen maar voel me mega goed. Aders overal, vooral over m'n buik zijn de aders plotseling echt ziekelijk aanwezig en ik ben nog niet eens echt met het vocht afdrijven bezig. Ik werd op de gym een machine genoemd haha!

Gelijk heb je! Geen beker kan deze ervaring evenaren! Ik heb afgelopen wedstrijd ook zo ervaren, ik ben ook nog niet groot genoeg voor de fysiek, maar heb meer dan genoten van de momenten op het podium. Je wint van jezelf als je alles hebt gegeven, vooruitgang hebt geboekt en genoten hebt, de rest is not important.

Volgens mij heb ik je wel voorbij zien komen op instagram...ff checken :)
 
M
 
Laatst bewerkt:
Er staat een nieuwe foto in mijn fotolog en een heleboel nieuwe op m'n Instagram!

We gaan de laatste week in! Vanaf vandaag begint het vochtafdrijven, ga nu dan ook uiteindelijk low carb en zouten zijn eruit. Spannende tijd. Elk uur zie je nu nieuwe dingen.

M'n coach wil wellicht kijken naar wedstrijden van een andere bond, in het buitenland, vanaf hier, omdat je daar als vrouw vaak veel harder en scherper mag staan. Ik ben nu zo hard dat ik m'n klasse uit ben geshred. Voor de fysiek vind ik mezelf nog te klein dus ik ga in geen van beide klasses winnen. Maar het punt is.. Ik ben met dat hele winnen niet bezig. Dat er een beker is? Sta ik niet eens bij stil. Ik heb al gewonnen, zodra ik dat podium op ga. Dit was een van de meest intense en bijzondere processen in m'n leven en ik ben zo blij dat ik dit heb meegemaakt. Geen beker kan deze ervaring evenaren.


Oh, en de echte prijs is natuurlijk de Burger King op de terugweg en de bak Ben en Jerry's thuis haha.

Veel last van krampen maar voel me mega goed. Aders overal, vooral over m'n buik zijn de aders plotseling echt ziekelijk aanwezig en ik ben nog niet eens echt met het vocht afdrijven bezig. Ik werd op de gym een machine genoemd haha!

chocola
vind jou instelling goed vergeet niet wedstrijden zijn leuk spreek uit ervaring maar het hele moment duurt nog geen 20 minuten on stage en daar dieet je 3 mnd voor dus op het moment dat je er staat moet je ervan genieten en dat proberen uit te stralen

dat je waarschijnlijk te hard komt ben ik ook bang voor gezien jou huidige shape heb dat gisteren weer gezien op walters open te hard en droog verkeerde klasse gekozen ben je zo 2e of 3e dus jou keuze en die van jou coach klinkt logisch en erg veel respect hoor moeder van 4 kids en dan zo.n fysiek

wens je veel succes

opa
 
[q
 
Laatst bewerkt:
Wel respect hoor dat je nog gaat switchen, maar ook begrijpelijk!
 
Kost me wel twintig jaar van m'n leven dit :lol:
 
Back
Naar boven