| | |
| Competitive Bodybuilder Lid sinds: Nov 2011 Stats: V 27j 1m78 - - |
In! Altijd leuk om andere vrouwen te volgen. Ik vind zelf dat je beter kan kiezen voor een goede verhouding ei/kh/vt per maaltijd. Een appel is geen maaltijd. Daar ga je ook van snaaien. Waarom niet: ML1: brinta+whey Mlt.2: yoghurt, roodfruit, 25gr noten Mlt.3: zilvervliesrijst, groenten, kip/vis Mlt.4: salade, tomaat, komkommer (whatever nog meer) en ei+feta Mlt.5:Groenten+vis/vlees/kip Mlt.6: 500gr kwark+roodfruit. Mooie beentraining trouwens! |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Ga deze week een aantal dingetjes uitproberen met voeding. Gisteren was mijn voeding als volgt: 0930u(voor t trainen): 40gram havermout met 0,4L water en een schep lijnzaad 1300u(na trainen): 1 boterham met kalkoenfilet, 1 boterham met tonijn in water en een appel 1530u: 250gram magere kwark 1830u: 250gram witte vis (weet niet precies welke, was op t werk) en veel groenten 2200u: wat rauwe groenten en ong 50gram tonijn in water, twee mandarijntjes Oja, moest uit trainen gelijk door naar werk, op sportschool gedouchet en was shake vergeten. Vandaar geen whey na t trainen | |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder | Thanks! Ga nu de sportschool in, heb havermout ontbeten en net 250gram kwark en een sinaasappel op. Heb trouwens een pot Hard! besteld. Gebruikte Energize! maar ben daar mee gestopt omdat ik de crash erg vervelend vond. Behalve dat ik sowieso heerlijk train (logisch) op een pwo, kan ik er ook een stuk makkelijker en langer op cardioën, vandaar toch weer de aanschaf van een nieuwe pwo. |
|