Fitness Seller

Hoe belangrijk vind jij krachttoename? (1 bezoeker)

Hoe belangrijk vind jij krachttoename?


  • Totaal stemmers
    586

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik train voor massa maar kijk naar mijn kracht voor progressie
 
Gaat het (deels) gepaard?

Ik sluit me hierboven bij een korrel aan.
 
lijkt mij dat als ik 10 kg meer bankdruk dat er meer groei inzit.. even belangrijk.
 
Ik train voor massa maar kijk naar mijn kracht voor progressie
Voor alle duidelijkheid: deze vraag gaat er louter over of je die krachttoename (los van of het helpt bij de groei) ziet als iets dat verder belang heeft voor jou persoonlijk. Maw richt jij je alleen op groeien, of wil je daarnaast ook sterker worden omdat je dit op één of andere manier belangrijk vindt?

Het spreekt voor zich dat je sterker moet worden om te kunnen groeien, maar dat is niet waar de poll over gaat.
 
Allebei even belangrijk.
 
Beiden even belangrijk = powerbuilder. ;)
 
groei vind ik iets belangrijker, maar je kracht moet zeker niet onder doen aan je fysiek.
Ik bedoel het zou er niet uitzien als b.v. Jay Cutler maar 100kg 1/rm had.
 
Sterker worden en veel drukken en deadliften is fun en leuk voor je ego.
Maar train voornamelijk voor spiermassa.
 
Alhoewel ik slechts in de opbouwfase zit, vind ik krachttoename wel iets belangrijker dan groeien (60/40) - mede ook omdat ik als ecto in de afgelopen tien jaar al zo'n 20 kilo ben bijgekomen.

Spiergroei is nog wel enigszins belangrijk, maar alleen in termen van betere definitie of diepere lijnen. Ik hoef er niet als een superdude uit te zien; het is voor mij persoonlijk belangrijker dat je 'echte' kracht kunt tonen, als man.

Vandaar ook dat mijn belangrijkste subdoelen op het gebied van bv. bankdrukken, grip, pullups en dips liggen. :)
 
Wel belangrijk omdat ik dit meer opmerk dan massa toename. Maar overall gaat het mij natuurlijk om de massa.
 
Kracht heeft voor mij wel enig belang, maar veel minder dan het groeien

Maar kracht is toch een graadmeter voor progressie.
 
Voor mij is kracht belangrijker, maar er mag voorlopig nog een pak massa bij.
 
Ik vind het resultaat tot nu toe toch interessant/verrassend, meer krachtliefhebbers dan verwacht :)
 
Ik train wel voor massa, maar toch is kracht ook wel belangrijk. Zoiezo wat zou het zijn om superarmen te hebben om er dan niks mee te kunnen.. Ook houd het me gemotiveerd, als ik steeds 15 kg bankdruk, maar ik merk wel iets van vooruitgang in massa.. dan voelt het toch niet echt vet aan, omdat ik inprincipe ook wil zien dat ik dan zwaarder kan tillen.
Gelijk zou ik zeggen dus.
 
Even belangrijk. Wie er sterk uitziet, moet ook sterk zijn. Zelfs liever nog iets sterker.
 
train voor powerlifting
 
Ik vind het resultaat tot nu toe toch interessant/verrassend, meer krachtliefhebbers dan verwacht :)

Ja, is een goede evolutie. Iemand met een beestige fysiek, maar pussy krachtstats is maar gay imo.
 
Kracht zowiezo. Maar de daarbij behorende massa die je pakt vind ik niet erg.
 
Ene keer is het 65/35 procent kracht/groeien andere keer omgekeerd.
Zit nu meer in groeifase. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven