| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Welk type vrouw prefereer jij als partner? | |||
| Het onderdanige type | | 60 | 31,91% |
| Het dominante type | | 44 | 23,40% |
| Geen van beiden / anders | | 74 | 39,36% |
| Geen mening / ik ben een hetero vrouw | | 10 | 5,32% |
| Stemmers: 188. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Citaat:
__________________ on the roids cutten begonnen op 01-02-2010, 118 kg op 20% of meer met keto dieet met minder dan 2000 kcal :hardcore: doel: minder als 12% in 12 weken. | |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
ben wel blij met me vrouwtje, lief & ondeugent op de juiste momenten. zegt ook waar het op staat etc etc + ze gaat gewoon op zondag morgen als ik lig te maffen om kwark voor me haha kp onderdanig gestemt btw |
| | |
| | #23 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: limburg Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
onderdanig, ik duld geen tegenspraak
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #24 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Citaat:
in de natuur bij andere dieren ook, er is een alpha mannetje en een alpha vrouwtje + een onderdanig harem, dat dan weer wel. doe mij trouwens maar een alpha, maar niet té
__________________ "The tiny ant dares to enter the lion's ear." | |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2009 Locatie: Waalwijk, crimecenter van Nederland jwt. Geslacht: M
Stats: 1m65 70kg - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
ik wil de leiding hebben, maar ze moet wel zeggen wat ze denkt
__________________ Ik houd van bamisoep. |
| | |
| | #26 |
| Monstrous Giant | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
beetje een gelijke, niet te onderdanig ook niet te dominant, gewoon mekaar aanvoelen
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #27 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: Groningen Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 14% Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
een SPUITHOER!
__________________ hoi |
| | |
| | #28 |
Liever 1 die naar de buitenwereld dominant is en in een relatie gelijkwaardig is. Vorige vriendin kon tenminste haar mannetje wel staan en hoefde ik echt niet bang te zijn dat haar wat overkwam. Nou ja op weer eens opgepakt worden na, want ze trapte ook rustig als ze op de fiets was een deuk in de auto toen ze werd uitgekafferd door een automobilist ![]() Om maar te zwijgen over het feit dat ze meerdere keren opgepakt was ivm wiet kweken en het bij hebben van middelen om zich te verdedigen.
__________________ I'm Not A Complete Idiot. Some Parts Are Missing Beïng a soldier is not to die for your country, but letting the other bastard die for his Never test depth of water with both feet. |
| | |
| | #29 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Citaat:
Het is toch niet de natuur om 2 dominerende bijeen te zetten. regel is gewoonlijk dominant en onderdanig dat werkt het beste. | |
| | |
| | #30 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Australie Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Eentje die goed voor zichzelf kan zorgen, zelfvertrouwen heeft, haar eigen mening heeft en dit ook durft uit te spreken in elke situatie. Aan de andere kant vind ik vrouwen met een grote bek echt vervelend en bemoeials kan ik al helemaal niet hebben. Vrouwen moeten initiatief kunnen tonen, maar dat ze dominant of acht de baas over je gaan spelen mag natuurlijk ook niet. Ik vind dat beide de man en de vrouw even veel te zeggen moeten hebben, want hoe kan je nou gelukkig zijn met een relatie waarin dit niet zo is? |
| | |
| | #31 |
Het stille, licht eigenzinnige type dat weet wanneer ze van zich af moet bijten wat voorkomt dat ik over haar heen wals. Moet een alpha vrouwtje zijn.
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #32 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: West Midlands Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: ![]() ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
+1
__________________ Stickies Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins, hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel. |
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Met dominant word toch het type bedoeld dat je vastbind aan het bed en je bewerkt met een dildo of niet ?
|
| | |
| | #34 |
| super modder eter Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 2m30 160kg 1% Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
het dominante type, ben zelf ook een dominant type dus dat geeft het meeste vuurwerk
__________________ "Dus ik keek rond 19.45u op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed." -sniperx "Ik ben de enige echte Angelus, is mijn irl nickname onder de vrienden, ongewild heb je me al problemen bezorgt door je gore praat en mensen die dachten dat ik jou was. Ze hadden het pas door toen je zei dat je wel eens door een bekende vent anaal wou genomen worden. Weet niet meer waar die post was." - Calyptus doet niet meer mee met karma! |
| | |
| | #35 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Hellevoetsluis Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Onderdanig type , helemaal op seksueel gebied.
__________________ () () ( '.' ) (")_(") Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand. - Woody Allen |
| | |
| | #36 |
| Monstrous Giant | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Beide. Onderdanig wandel ik overheen en wordt saai op de lange duur. Te dominant en het wordt continue ruzie. Seksueel gezien precies zo. Soms is het lekker als ze je gewoon op de bank duwt en je neemt, aan de andere kant is het ook heerlijk als je haar eens kan nemen zonder tegenspraak als jij er zin in hebt.
__________________ WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van NL 2009 9e Sterkste man van NL 2010 8e RPB promomovies: http://www.youtube.com/watch?v=wSuJVuvzSCI http://www.youtube.com/watch?v=Q9RIeEkcuiU Sterk worden is geen kunstje, er zijn geen geheimen, het komt niet uit een potje, het is vooral wilskracht. OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" -105 kg strongman, 140log, 420yoke, 320DL |
| | |
| | #37 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: antwerpen city Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m79 80kg - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Same here.. kwijl ---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ---------- Je was toch zopas maar ontmaagd?
__________________ Sommige kijken, sommige denken kutte |
| | |
| | #38 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 100kg 13% Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
hardcore dominante sm bitches
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 42 Geslacht: M
Stats: 1m83 83kg - Karma: ![]() | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Onderdanig maar toch seksueel ondernemend en kachel zwart.
__________________ Midlife and no crisis! |
| | |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Welk type vrouw prefereer jij?
Ik mis de optie; "Het type die hem er elke dag in wil" !
__________________ Stats: Squat 1x150kg Full Squat 1x135kg Deadlift 1x240kg Benchpress 1x120kg |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| jij?, prefereer, type, vrouw, welk |
| Topic opties | |
| |