| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
|
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
niet te lang wachten, gewoon tot actie over gaan. laat haar weten hoe jij je voelt of als je samen met haar in een goede situatie beland probeer haar dan te zoenen......
__________________ pressure creates diamonds |
| | |
| | #23 |
|
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
haha.. vind die leuk hoor. Als ze dat heeft gestuurd naar je, zit het wel redelijk goed hoor! ---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ---------- haha zoenen is ook niet altijd de oplossing hoor, behalve als zij een teken geeft van ik wil gezoend worden.
__________________ Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! |
| | |
| | #25 |
Hoe vaak heb je haar in het echt gezien?
__________________ 20jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #26 |
In iedergeval, laat eff weten hoe het afloopt allemaal met die meid haha
| | |
| | #27 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Citaat:
__________________ pressure creates diamonds | |
| | |
| | #28 | |
Citaat:
Dus gewoon zeggen, want vriendschap is toch niet mogelijk zolang je meer van haar wil. En met een beetje geluk is het wederzijds. | |
| | |
| | #29 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Citaat:
kans grijpen zou ik gedacht hebben
__________________ LOG! | |
| | |
| | #30 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Citaat:
Just do it, en vooral niet verliefd gaan worden eer je in de relatie zit.
__________________ tiger4evaH heeft gewoon smalle schouders op het moment en moet er niet aan denken het huis uit te moeten in een shirt zonder mouwen. Dan krijgt de wereld een update van het kurende beest die voor een ieders oog tot een paar maanden terug een groei leek door te maken waar geen einde aan zou komen - Marky | |
| | |
| | #31 |
Ja je zelf inhouden is aardig lastig in die situatie klopt.
| | |
| | #32 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
Bij mij zit/zat het zo, vanuit haar kant was het in het begin, niet meer dan een goed vriendschap, ok voor mij best niks aan de hand. Ben er van de zomer weer op vakantie geweest en toen was ze redelijk close/aanhankelijk wat je er ook van maken wilt. En twee weken geleden was het iets in de trend van, zin om op vakantie te gaan met kerst/nieuwjaar te gaan "inclusief ouders, maar die ken ik al". Mij best hoor, nog duidelijker kan haast niet meer, maarja het blijft vrouwen logica . Ken haar iets langer dan een jaar, aan wannabe players heeft ze geen behoefte .
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | |
| | |
| | #33 |
Ja precies, daarvoor probeer ik verschillende opties te geven LoL Koop gewoon een Vrouwen Enceclopedie Ofzo haha
| | |
| | #34 |
ok! thnx , ik laat het weten |
| | |
| | #35 |
Volgens mij kan je het nooit echt 100% echt zeker weten, maar als je bijna zeker bent dat ze iets voelt voor jou moet je het haar gewoon zeggen, dat jij iets voor haar voelt.. ---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ---------- Als je een :$ terugkrijgt kan het toch ook zijn dat ze te verlegen is om je af te wijzen?
__________________ Er is geen illusie zo schadelijk voor de menselijke psyche als de illusie dat zoiets als falen bestaat. Stats: Incline Bench Press: 5 x 95kg Flat Bench Press: 3 x 100kg (PR 110kg) Max Deadlift PR Ever: 3 x 190kg "Todt sind alle Götter: nun wollen wir, das der Ubermensch lebe.!!!!" |
| | |
| | #36 |
Probeer het gewoon te bespreken met haar, je kan dat direct to the point doen maar ook beetje om heen draaien. kietelen wil ook wel helpen, kun je namelijk lekker dichtbij komen en als het moment daar is, kom je heel dicht, bijna mond op mond. als je dan te lang wacht zal ze weg draaien maar als je het subtiel brengt geef je haar een kusje, om daarna te glimlachen en te zeggen: ik vind je heel leuk. jullie zijn beide een beetje verlegen? ik doe het nooit zo, ik probeer haar gewoon te zoenen, draait ze weg weet ik genoeg |
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
En hoe is het afgelopen met die meid? Als je nog bezig bent met 'versieren'probeer dan eens de volgende zaken uit; wees galant(draag haar boekentas, hou dueren open), raak haar aan(niet op een sexuele manier maar gewoon terwijl je praat raak je haar soms even aan dat kan je uit de vrienden heok halen), probeer haar nieuwschierig te houden. Dit zou kunnen bijdragen aan de manier waarop zij jou ziet. Laat ff weten en succes! Owja misschien kan je haar ok vertellen dat als je je aftrekt dat je alleen aan haar denkt en geen ankele andere meid, dat zal ook wel helpen..:-P |
| | |
| | #38 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: NL Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg 18% Karma: ![]() | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Gast, vraag of ze een filmpje met je wil kijken bij haar of bij jou thuis.. Close the deal |
| | |
| | #39 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() ![]() | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Als je vraagt of ze je leuk vind en ze antwoord met 'ja'.
__________________ Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Adon1s Ga nou eerst maar trainen knul. |
| | |
| | #40 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: vlakbij piet van pa Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Hoe weet ik het 100% zeker dat ze me leuk vindt?
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 100%, leuk, vind., weet, zeker |
| Topic opties | |
| |