| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: wat jij? | |||
| Jahwol | | 65 | 40,63% |
| Nein | | 73 | 45,63% |
| Ich hab keine ex! | | 22 | 13,75% |
| Stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Monstrous Giant |
Doet het wat met je, als je je ex met een ander ziet
__________________ FUUUU |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 89kg 16% Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
Nee, hahaha mijn ex haar nieuwe vriend is een sukkel.
__________________ Een beetje Liefde van Kwarko voor jullie allemaal. Er is genoeg Kwarko voor iedereen, zeg JEEE! :heart: |
| | |
| | #3 |
| I feel like a monster | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
eerste keren dat ik hen zag wel, maar ik zie hen nu regelmatig en boeit me niet echt meer
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
krijg ik medelijden met die gozer.....
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
trouwens voel je vrij om fotos van je ex te posten
| | |
| | #6 |
Jaloers niet maar in het begin is het wel raar je ex met een ander te zien.
|
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
__________________ Een beetje Liefde van Kwarko voor jullie allemaal. Er is genoeg Kwarko voor iedereen, zeg JEEE! :heart: |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
That's life en als je enigzins volwassen bent kun je toch nog normaal met elkaar omgaan
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. |
| | |
| | #9 |
| super modder eter Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: V
Stats: 2m30 160kg 1% Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
als ikzelf degene ben die de relatie heeft beëindigd doet het me niets, omgekeerd zou het me wss wel iets doen.
__________________ "Dus ik keek rond 19.45u op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed." -sniperx "Ik ben de enige echte Angelus, is mijn irl nickname onder de vrienden, ongewild heb je me al problemen bezorgt door je gore praat en mensen die dachten dat ik jou was. Ze hadden het pas door toen je zei dat je wel eens door een bekende vent anaal wou genomen worden. Weet niet meer waar die post was." - Calyptus doet niet meer mee met karma! |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 66 Geslacht: M
Stats: 1m86 66kg 19% Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
In het begin wel, omdat ik er nog niet overheen was. Nu interesseert het me geen fuck.
__________________ True natural bodybuilding. De hoop in bange dagen. |
| | |
| | #11 |
verstreken tijd?
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
nee want ik heb nu een vriendin die 1000x beter is, dus waarom zou ik jaloers zijn.
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #13 |
Is het uit met je vriendin Junior?
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 66 Geslacht: M
Stats: 1m86 66kg 19% Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
Het duurde bij mij toch wel zo'n 5 a 6 maanden voordat ik er he-le-maal overheen was. Was overigens een relatie van vier jaar.
__________________ True natural bodybuilding. De hoop in bange dagen. |
| | |
| | #15 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
+1
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #16 |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
Eerste vriendin voelde wel ff kut int begin daarna niet meer. Laatste vriendin, vind et leuk voor der dat ze iig weer een vriendje heeft. |
| | |
| | #18 |
Het is ook kut als het uit is, zij een ander heeft en jij savonds nog aan je piemel moet trekken. tot het moment dat je een ander treft, dan kan ik me er wel wat bij voorstellen.
| | |
| | #19 |
Nope, maar dump ze zo goed als altijd zelf. Hoef dus niet jaloers te zijn |
| | |
| | #20 |
| Massive Warrior | Re: Jaloers als je je ex met een ander ziet?
Ik zou het wel weird vinden, maar hij liever dan ik, ik ben blij van die ellende verlost te zijn.
__________________ Knock off the hippy shit, strap up a helmet and start shooting.. this is battle! - Ari Gold |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| ander, jaloers, ziet? |
| Topic opties | |
| |