AndroidHealthClinic

Centraal wielren/racefiets topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
na alle andere centrale topics :P


zijn er peeps hier die wielrennen als cardio of gewoon als hobby doen?

kben net terug van een 55km ritje :D
 
gister wel 40 km op de gewone fiets, als ik t leuk blijf vinden dan komt er wel een echt fietsje :D
 
gewone fiets is niet echt te vergelijken he :P racer fietst ZOOOOO veeeeeel lichter :P
 
Ik doe aan wielrennen, wil het eigenlijk intensiever gaan doen want ik merk dat ik steeds beter word..

Kga over 2weken kijken voor een andere fiets, 1tje met ultegra afgemonteerd oid.

Maar ja nu is het meer cardio en hobby.
 
hoevaak train je per week eigenlijk...ik merk dat ik de dag na een tourtje echt kapot ben in mn benen...maarja..misschien komt dit ook omdat ik niet goed eet voor herstel (cut)
 
hoevaak train je per week eigenlijk...ik merk dat ik de dag na een tourtje echt kapot ben in mn benen...maarja..misschien komt dit ook omdat ik niet goed eet voor herstel (cut)

Ik train nu 2x in de week

Dat is 1x intensief D2/D3 en de andere x meer hersteltraining gewoon rustig fietsen, soort van low cardio :P
 
hmm oke, eet jij onderweg nog iets? snoep ofzo?
 
hmm oke, eet jij onderweg nog iets? snoep ofzo?

Sportdrink, muesli repen, banaan en soms snoep ja...

heb me eigenlijk nog niet echt verdiept in wat je nou zou moeten eten onderweg etc... maar eens een x doen :P
 
Net nog mijn vaste rondje van 42 Km gereden. Mooi stuk door de duinen en een stuk langs de Nieuwe Waterweg. Krijg de grote plaat nog niet helemaal soepel rond maar het valt me nog mee aangezien ik sinds 2006 amper gekoerst heb. In 2006 ook maar een maandje eigenlijk.
 
Krijg je geen last van je 'dick' van al die kilometers?
 
vroeger wel s, maar laatste tijd heb ik dat nier meer (dat ie gaat slapen :P )
 
Draag je zo een apart broekie met een 'zeem'?
 
uitderaars
 
na alle andere centrale topics :P


zijn er peeps hier die wielrennen als cardio of gewoon als hobby doen?

kben net terug van een 55km ritje :D

Vandaar dat je witte bolletjes met vanille hagelslag eet.
 
Wat vind je er leuk aan?
 
met 70kmh door de bochten
 
Je woont zeker in de bergen...........
 
Back
Naar boven