| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | boksen en fitness
wie doet er nog meer boksen en fitness samen, en ben je recreant of wedstrijdbokser?
__________________ ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.'' |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: België Leeftijd: 53 Geslacht: M
Stats: Karma: |
ik doe 1x per week aan kickfun (boksen op een bokszuil) maar het is een echte bokstraining goede trainer man beult ons letterlijk af 1x per week aan bodycombat en 3x per week aan splittraining en cardio dus je ziet je kunt combineren |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: boksen en fitness
oke zelf doe ik 3/4 keer in de week boksen en 4 keer in de week fitness
__________________ ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.'' |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
das veel, hoe ziet je week eruit?
__________________ Mijn Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rainen-161378/ |
| | |
| | #5 |
maandag: fitness dinsdag: boksen woensdag: fitness donderdag boksen vrijdag: fitness, soms nog boksen erna als ik rustig aan heb gedaan zaterdag: boksen zondag: fitness af en toe sla ik wel is over, als ik gewoon te moe ben, of nog veel spierpijn heb, maar verder gaat het wel goed
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: België Leeftijd: 53 Geslacht: M
|
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Heb het idee dat je beter een dagje kunt skippen idd, je hebt vrij weinig rust namelijk zo te zien |
| | |
| | #8 |
vaak ga ik donderdag niet en vrijdag is echt uitzondering hoor, eerst niet maar nu trek ik het niet meer
| | |
| | #9 | |
| King of the hill Aangemeld: okt 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Texas Method Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde. - Winston Churchill | |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak | Re: boksen en fitness
Ik boks enkel de woensdagen en zaterdagen en gewoon recreatief. Zolang ik niet teveel van al dat conditie onzin doe, merk ik geen negatieve impact op m'n bodybuilding ambities.
|
| | |
| | #11 |
nee ik lul niet uit mijn nek maar laatste tijd komt het vaker voor dat ik donderdag te moe ben, maar heb dit zeker 5 maanden zo gedaan. alleen je moet luistere naar je lichaam dus de ene keer wel andere keer niet
| | |
| | #12 |
| Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
fatsoenlijk rust nemen komt je boks prestaties zeker ten goede ik thaiboks naast fitness, maar ik moet goed opletten dat ik geen essentiele spiergroepen binnen 2 dagen van mijn thaiboks trainingen doe (vooral benen en schouders). doe ik dit wel, krijg ik gegarandeerd meer tikken bij t sparren etc omdat ik langzamer ben, minder kan hebben en sneller verzuur. |
| | |
| | #14 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
denk eens aan hoeveel sterker je zou worden als je twee dagen rustte
__________________ SQ 245 lbs / 111 kg BP 210 lbs / 95 kg DL 295 lbs / 134 kg Totaal 750 lbs / 340 kg | |
| | |
| | #15 |
welke dagen bedoel je rusten dan donderdag en vrijdag gewoon neit boksen??
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Limburg(Be) Leeftijd: 17 Geslacht: M
ik doe boks, thaiboks en af en toe krachttraining.
__________________ |
| | |
| | #17 |
en hoe zietje week er dan uit? maandag: dinsdag etc
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Limburg(Be) Leeftijd: 17 Geslacht: M
Ma: niets Di: Boks Woe: niets Do: Thaiboks Vr: Boks Zat: Thaiboks Zon: niets Eigenlijk tegenwoordig niets meer van krachttraining
__________________ |
| | |
| | #19 |
| King of the hill Aangemeld: okt 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
Waarom niet? Omdat je merkt dat het elkaar tegenwerkt, of gewoon geen zin meer? Het lijkt mij namelijk wel een goede aanvulling op vechtsport.
__________________ Texas Method Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde. - Winston Churchill |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: V
Blog Berichten: 11 Stats: Karma: | Re: boksen en fitness
Ik moet nog een beetje passen & meten met alles. Want naast boksen & KT doe ik ook graag aan polefitness/streetdance/zwemmen/steps, het liefst zoveel mogelijk.. Dus ik doe niet alles elke week (behalve KT & polefitness & binnenkort weer boksen).. Ik moet ook meer rustdagen nemen, ook mijn 'probleem'. Maar vaak heb ik de zondag wel als rustdag, omdat de sportschool dan dicht is (behalve in de zomer dan beachvolley & skate ik op zondag) Maarja, nu ik dus helemaal serieus voor KT wil gaan zal ik me toch moeten aanpassen ben ik bang.. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| boksen, fitness |
| Topic opties | |
| |