AndroidHealthClinic

Olympische Spelen: Basketball (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Centraal topic misschien wel handig voor alle liefhebbers? Ik neem aan dat iedereen sowieso de games van het USA team gaat kijken/streamen/downloaden en misschien ook wel van de andere teams.

Wat een schema, wat een teams, wat een basketball. Het wordt echt ongelofelijk. Ik zou dus serieus elke wedstrijd willen bekijken. Wat een top landen.

Wie denken jullie dat gaat winnen? USA is allang niet meer de gedoodverfde favoriet. Die is er gewoon niet. Ik ga voor Spanje, USA of Argentinie.

Schema:

1. Indeling van de Poules:

Poule A: Argentina, Australia, Croatia, Iran, Lithuania and Russia
Poule B: Angola, China, Germany, Greece, Spain and USA

2. Voorrondes:

10th August 2008:

Game 7 (9:00 hours): Russia vs. Iran
Game 8 (11:15 hours): Germany vs. Angola
Game 9 (14:30 hours): Spain vs. Greece
Game 10 (16:45 hours): Lithuania vs. Argentina
Game 11 (20:00 hours): Australia vs. Croatia
Game 12 (22:15 hours): USA vs. China

12th August 2008:

Game 19 (9:00 hours): Iran vs. Lithuania
Game 20 (11:15 hours): Croatia vs. Russia
Game 21 (14:30 hours): Greece vs. Germany
Game 22 (16:45 hours): China vs. Spain
Game 23 (20:00 hours): Angola vs. USA
Game 24 (22:15 hours): Argentina vs. Australia

14th August 2008:

Game 31 (9:00 hours): Germany vs. Spain
Game 32 (11:15 hours): Australia vs. Iran
Game 33 (14:30 hours): Angola vs. China
Game 34 (16:45 hours): Lithuania vs. Russia
Game 35 (20:00 hours): USA vs. Greece
Game 36 (22:15 hours): Argentina vs. Croatia

16th August 2008:

Game 43 (9:00 hours): Greece vs. Angola
Game 44 (11:15 hours): Russia vs. Australia
Game 45 (14:30 hours): Croatia vs. Lithuania
Game 46 (16:45 hours): Iran vs. Argentina
Game 47 (20:00 hours): China vs. Germany
Game 48 (22:15 hours): Spain vs. USA

18th August 2008:

Game 55 (9:00 hours): Iran vs. Croatia
Game 56 (11:15 hours): Australia vs. Lithuania
Game 57 (14:30 hours): Greece vs. China
Game 58 (16:45 hours): Angola vs. Spain
Game 59 (20:00 hours): USA vs. Germany
Game 60 (22:15 hours): Argentina vs. Russia

3. Kwart Finales:

The information below shows only who will be playing whom in accordance with the final standings after the Preliminary Round.

20th August 2008:

Game 65: B2 vs. A3
Game 66: A1 vs. B4
Game 67: A2 vs. B3
Game 68: B1 vs. A4

The exact game number and time for the four Quarter-Finals will be known at the latest on the evening of 18th August. The games of the Quarter-Finals will be played at 14:30, 16:45, 20:00 and 22:15 hours.

4. Halve Finals:

22nd August 2008:

Game 71: Winner 65 vs. Winner 66
Game 72: Winner 67 vs. Winner 68

The exact game number and time for the two Semi-Finals will be known at the latest on the evening of 20th August. The games of the Semi-Finals will be played at 20:00 hours and 22:15 hours.

5. Finales:

24th August 2008:

Game 75 (12:00 hours): Loser 71 vs. Loser 72 (3 - 4)
Game 76 (14:30 hours): Winner 71 vs. Winner 72 (1 - 2)
 
Cool ik heb jarenlang gebasketbald! Komt het allemaal op de Nederlandse TV?
 
davka.com, sportbit.org, sport-scene.net

Daar zullen de olympische spelen ook wel opkomen.:p

NOrmaal gezien is Usa veruit het sterkste team. Maarja Spanje en Griekenland landen de laatste jaren toch ook wel ferme dingen zien.
 
Meen iets gelezen te hebben dat de VS op volle oorlogssterkte komt. Dus incl: Lebron James, Kobe Bryant, etc etc. Klopt dit?
 
Ja, dat klopt.
 
Ja, dat klopt.

Ben geen expert, maar moet er dan uberhaupt nog gespeeld worden? Die gasten moeten toch de vloer aanvegen met zo'n beetje ieder land op die Olympische Spelen? Heb je een linkje naar de volledige selectie van the US. Vind ik altijd wel ruig, al die grote namen. Doet Shaq nog mee? Of is die inmiddels te oud?
 
het us team wint zoiezo, alleen de selectie kan wel veel sterker.
 
Ik hoop dat de US er weer voor de Finals uit gaan in hun 'Road to Redemption':roflol:
 
Verkijk je niet op Team USA hoor. Al die supersterren, en maar één bal om mee te scoren.

Hoe gaat Dwight Howard offensief van belang zijn met Kobe op de 2-guard en Lebron op de 3? Niet. Die krijgt de bal niet. Zelfde voor Wade-Melo-LeBron of welke combinatie dan ook. Teveel sterren, te weinig balcontacten. Er zal zich altijd iemand volledig weg moeten cijferen.
 
Verkijk je niet op Team USA hoor. Al die supersterren, en maar één bal om mee te scoren.

Hoe gaat Dwight Howard offensief van belang zijn met Kobe op de 2-guard en Lebron op de 3? Niet. Die krijgt de bal niet. Zelfde voor Wade-Melo-LeBron of welke combinatie dan ook. Teveel sterren, te weinig balcontacten. Er zal zich altijd iemand volledig weg moeten cijferen.

Laat Lebron maar de leider zijn die de ballen verdeelt en bepaalt wie kan scoren. Ben echt benieuwd naar de eerste wedstrijd!
 
USA heeft in de kwalificatie laten zien dat ze hun ego's opzij kunnen zetten. Zaten echt een paar geweldige aanvallen bij. Maarja, kunnen ze dat ook als het wat minder gaat? Of gaan ze het allemaal alleen op proberen te lossen? Dat is denk ik de grootste vraag. Want ze spelen nu niet meer tegen Venezuela en andere paprika landen. Nee, nu spelen ze tegen echte basketbal naties.
 
Centraal topic misschien wel handig voor alle liefhebbers? Ik neem aan dat iedereen sowieso de games van het USA team gaat kijken/streamen/downloaden en misschien ook wel van de andere teams.

Wat een schema, wat een teams, wat een basketball. Het wordt echt ongelofelijk. Ik zou dus serieus elke wedstrijd willen bekijken. Wat een top landen.

Wie denken jullie dat gaat winnen? USA is allang niet meer de gedoodverfde favoriet. Die is er gewoon niet. Ik ga voor Spanje, USA of Argentinie.

Schema:

1. Indeling van de Poules:

Poule A: Argentina, Australia, Croatia, Iran, Lithuania and Russia
Poule B: Angola, China, Germany, Greece, Spain and USA

2. Voorrondes:

10th August 2008:

Game 7 (9:00 hours): Russia vs. Iran
Game 8 (11:15 hours): Germany vs. Angola
Game 9 (14:30 hours): Spain vs. Greece
Game 10 (16:45 hours): Lithuania vs. Argentina
Game 11 (20:00 hours): Australia vs. Croatia
Game 12 (22:15 hours): USA vs. China

12th August 2008:

Game 19 (9:00 hours): Iran vs. Lithuania
Game 20 (11:15 hours): Croatia vs. Russia
Game 21 (14:30 hours): Greece vs. Germany
Game 22 (16:45 hours): China vs. Spain
Game 23 (20:00 hours): Angola vs. USA
Game 24 (22:15 hours): Argentina vs. Australia

14th August 2008:

Game 31 (9:00 hours): Germany vs. Spain
Game 32 (11:15 hours): Australia vs. Iran
Game 33 (14:30 hours): Angola vs. China
Game 34 (16:45 hours): Lithuania vs. Russia
Game 35 (20:00 hours): USA vs. Greece
Game 36 (22:15 hours): Argentina vs. Croatia

16th August 2008:

Game 43 (9:00 hours): Greece vs. Angola
Game 44 (11:15 hours): Russia vs. Australia
Game 45 (14:30 hours): Croatia vs. Lithuania
Game 46 (16:45 hours): Iran vs. Argentina
Game 47 (20:00 hours): China vs. Germany
Game 48 (22:15 hours): Spain vs. USA

18th August 2008:

Game 55 (9:00 hours): Iran vs. Croatia
Game 56 (11:15 hours): Australia vs. Lithuania
Game 57 (14:30 hours): Greece vs. China
Game 58 (16:45 hours): Angola vs. Spain
Game 59 (20:00 hours): USA vs. Germany
Game 60 (22:15 hours): Argentina vs. Russia

3. Kwart Finales:

The information below shows only who will be playing whom in accordance with the final standings after the Preliminary Round.

20th August 2008:

Game 65: B2 vs. A3
Game 66: A1 vs. B4
Game 67: A2 vs. B3
Game 68: B1 vs. A4

The exact game number and time for the four Quarter-Finals will be known at the latest on the evening of 18th August. The games of the Quarter-Finals will be played at 14:30, 16:45, 20:00 and 22:15 hours.

4. Halve Finals:

22nd August 2008:

Game 71: Winner 65 vs. Winner 66
Game 72: Winner 67 vs. Winner 68

The exact game number and time for the two Semi-Finals will be known at the latest on the evening of 20th August. The games of the Semi-Finals will be played at 20:00 hours and 22:15 hours.

5. Finales:

24th August 2008:

Game 75 (12:00 hours): Loser 71 vs. Loser 72 (3 - 4)
Game 76 (14:30 hours): Winner 71 vs. Winner 72 (1 - 2)

Ik heb vroeger alleen de NBA gevolgt, heb dus geen idee welke landenteams tegenwoordig goed zijn. Ik blijf neutraal :D
 
het us team wint zoiezo, alleen de selectie kan wel veel sterker.

Wie kun je nog als mogelijke verbetering op deze selectie toevoegen dan?

Kidd, Paul, Williams - Beste PG's uit de NBA
Wade, Bryant, Redd - Behoren tot de beste SG's uit de NBA
Anthony, Lebron - Behoren tot de beste SF's uit de NBA(ben wat minder gecharmeerd van Prince, maar ook die is erg goed)
Boozer, Bosh - Behoren tot de beste PF's uit de NBA (Ik vind dat Stoudemire hier nog bij moet)

Verder hebben ze geen 7footer. Alleen Howard (6'11") en dat is natuurlijk een beest, maar offensief niet geweldig. Maarja, dat hoeft ook niet als je ziet wat erom heen loopt, hehe. Ook is er niet echt een goede Amerikaanse 7footer. Of ik moet er overheen kijken. Ja, Shaq misschien, maar die kan een halve wedstrijd spelen.
 
Op PG zit het wel snor, verder vind ik het echt een te grote verzameling sterren. Tayshaun Prince vind ik juist een goede keuze. Die zal defense brengen, wat de meesten anderen niet zullen doen.
 
Misschien hadden ze nog een extra schutter kunnen meenemen. Mike Miller, bijvoorbeeld.
 
Wie kun je nog als mogelijke verbetering op deze selectie toevoegen dan?

Kidd, Paul, Williams - Beste PG's uit de NBA
Wade, Bryant, Redd - Behoren tot de beste SG's uit de NBA
Anthony, Lebron - Behoren tot de beste SF's uit de NBA(ben wat minder gecharmeerd van Prince, maar ook die is erg goed)
Boozer, Bosh - Behoren tot de beste PF's uit de NBA (Ik vind dat Stoudemire hier nog bij moet)

Verder hebben ze geen 7footer. Alleen Howard (6'11") en dat is natuurlijk een beest, maar offensief niet geweldig. Maarja, dat hoeft ook niet als je ziet wat erom heen loopt, hehe. Ook is er niet echt een goede Amerikaanse 7footer. Of ik moet er overheen kijken. Ja, Shaq misschien, maar die kan een halve wedstrijd spelen.

Dwight Howar offensief niet geweldig, hmm een beest onder de ring. Vanavond is het trouwens Usa-Canada oefenwedstrijd.

Ga ik wel downloaden;
 
Op PG zit het wel snor, verder vind ik het echt een te grote verzameling sterren. Tayshaun Prince vind ik juist een goede keuze. Die zal defense brengen, wat de meesten anderen niet zullen doen.

Is dat zo? Ik heb Kobe in de kwalificatiereeks héle sterke D zien meebrengen. (Neen, geen statistische D, maar gewoon heerlijke pressure m2m D), terwijl dat juist het zwakke punt van hem was. USA speelt zoals gewoonlijk pressure D (stick defense) en gaat het veel ploegen moeilijk maken. Ik denk dat dit team het goed gaat doen. Mits ik afga op de kwalificatiereeks (die ik allemaal heb gezien). Het enige zwakke punt zijn de pure schutters. Daarvoor hebben ze alleen Redd.

Weet iemand waarom Mike Miller er niet meer bijzit??
 
Oke oke, Ray Allen en Kevin Garnett mogen en moeten er eigenlijk ook nog wel bij vind ik :o
 
Welke landen zijn naast USA gevaarlijk outsiders/titelkandidaten?
 
Back
Naar boven