AndroidHealthClinic

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Gaat nederland winnen van portugal?

  • Ja nederland zal overwinnen

    Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

    Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

    Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

    Stemmen: 36 23,8%

  • Totaal stemmers
    151

Bezoekers in dit topic

Ano_86_5

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
7.499
Waardering
703
Lengte
1m93
Massa
124kg
Vetpercentage
15%
Wie gelooft er nog in dat nederland kan winnen van portugal kan winnen uberhaupt? En met 2 doelpunten VERSCHIL?

Discuss
 
Laatst bewerkt:
Ik denk 2-1 Nederland :D
 
We zien wel
 
potverdomme
 
als van marwijk z'n hoofd uit z'n reet trekt, RvP achter KJH, van Bommel eruit, kan echt niet meer
 
Kansloos, en dat heeft niks met van Marwijk te maken, maar met het algehele niveau van het elftal... Ze voetballen als kranten.... daar ga je tegen Portugal niet mee winnen.
 
Hebben geen kans het is net of ik naar een stel idioten sta te kijken.Ik vind ook niet dat ze het verdienen om ook nog maar iets te winnen wat ze nu hebben laten zien is reden genoeg om ze naar huis te sturen.
 
Zoals ze tot nu toe gespeeld hebben hoeft het van mij niet meer.
Beter dat ze naar huis gaan want dit is niet leuk om naar te kijken.
 
Kansloos, en dat heeft niks met van Marwijk te maken, maar met het algehele niveau van het elftal... Ze voetballen als kranten.... daar ga je tegen Portugal niet mee winnen.

Het lijkt me sterk dat 20 topniveau voetballers allemaal als kranten spelen en het direct hun schuld is, in plaats van van Marwijk.

Of de opstelling/compositie, of de synergie of de strategie loopt geheel scheef maar om nu te claimen dat alle top spelers als kranten spelen en het hun eigen schuld is, vind ik ver gezocht.

Ze spelen als kranten omdat ze niet in hun element zitten en er iets binnen dat team stroef verloopt, wat het is? You tell me, maar het is niet individueel aan de spelers te wijten.
 
Het lijkt me sterk dat 20 topniveau voetballers allemaal als kranten spelen en het direct hun schuld is, in plaats van van Marwijk.

Of de opstelling/compositie, of de synergie of de strategie loopt geheel scheef maar om nu te claimen dat alle top spelers als kranten spelen en het hun eigen schuld is, vind ik ver gezocht.

Ze spelen als kranten omdat ze niet in hun element zitten en er iets binnen dat team stroef verloopt, wat het is? You tell me, maar het is niet individueel aan de spelers te wijten.

Als ik zie hoe sommige spelers mensen gewoon laten lopen, of niet genoeg conditie/snelheid hebben om ze bij te houden .. .dan kun je daar moeilijk de coach de schuld van geven. De spelers moeten natuurlijk wel doen wat de coach zegt.. als dat niet gebeurt ben je als coach kansloos.
 
Het lijkt me sterk dat 20 topniveau voetballers allemaal als kranten spelen en het direct hun schuld is, in plaats van van Marwijk.

Of de opstelling/compositie, of de synergie of de strategie loopt geheel scheef maar om nu te claimen dat alle top spelers als kranten spelen en het hun eigen schuld is, vind ik ver gezocht.

Ze spelen als kranten omdat ze niet in hun element zitten en er iets binnen dat team stroef verloopt, wat het is? You tell me, maar het is niet individueel aan de spelers te wijten.

Heb je de wedstrijd wel gezien? Het was gewoon écht slecht. Verdediging leek helemaal nergens op. Het middenveld kreeg geen balletjes bij de spits(en) Veel onnodig balverlies. Passes die niet aankwamen. Er werd helemaal niet gejaagd. Ze speelden niet naar voren maar alleen naar de keeper. Zat totaal geen snelheid in het spel. Robben is veel te voorspelbaar. Schoten op doel waren erg gering. Daarbij is van Marwijk erg eigenwijs. Zo kun je wel even doorgaan... na die 0-2 achter hoopte ik stiekem dat ze er gewoon met 0-8 af zouden gaan. Zoals El hombre al zei, zo verdienen ze het gewoon niet om door te gaan. Hoe ze twee jaar geleden 2e op het WK hebben kunnen worden is me nog een raadsel, een flinke dosis geluk vermoed ik.
 
Ik geloof zeker nog in Nederland - Portugal.

Portugal gaat het prima doen. :trollface:
 
Kansloos, en dat heeft niks met van Marwijk te maken, maar met het algehele niveau van het elftal... Ze voetballen als kranten.... daar ga je tegen Portugal niet mee winnen.

Van Marwijk heeft teveel vertrouwen gehad in een bepaald systeem en spelers. Mag ook wel als je er goede resultaten mee hebt behaald maar daar wordt je nu gewoon op afgerekend. Kijk naar de oefenwedstrijden, die liepen al niet. Waarom geen goede tegenstanders uitzoeken dan was dit allang blootgelegd in de maanden voordat dit EK begon.

Komt bij dat er teveel spelers zijn die gewoon Europees middelmaat zijn en zelfs in Nederland geen absolute toppers zijn (Mathijssen en Heitinga, van der Wiel, Willems).

Beiden hebben schuld.

Ik verwacht dat NL zonder Bommel en met Huntelaar en van der Vaart stukken beter zal voetballen. Van Marwijk zegt dat hij veel 'heeft geleerd' afgelopen wedstrijd dus nu pas komt hij met de optimale opstelling. Winst dus, en Duitsland - Denemarken wordt helaas gelijk. Dan zijn de Denen en Duitsers door.
 
Laatst bewerkt:
Kansloos, en dat heeft niks met van Marwijk te maken, maar met het algehele niveau van het elftal... Ze voetballen als kranten.... daar ga je tegen Portugal niet mee winnen.

Mee eens. De zogenaamde 'kwaliteitsspelers' bakken er niks van. Ik acht de kans ook klein dat Nederland gaat winnen. Ze spelen immers bedroevend: de aanvallers, de altijd al matige verdediging en de keeper kan geen bal tegenhouden. Tja, dan heb je als team een groot probleem. Kwaliteitsspelers is dan ook in de verste verte te zoeken. Meer een amateuristisch zooitje.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens. De zogenaamde 'kwaliteitsspelers' bakken er niks van.


Komt door het systeem dat Marwijk hanteert.

Robben is een open boek voor elke verdediging omdat hij NIKS met rechts kan. Zet er twee man op en hij kan niet naar binnen draaien en schieten.

Van Persie speelt op een positie die hem niet past. Huntelaar is een afmaker van Persie een lopende spits.

Sneider speelt tot daaraantoe en daar is het gedaan met de kwaliteitspelers.

Huntelaar in de spits, Narsingh rechts en Robben op links. Persie achter Hunter.


De eerste goede bal van Robben kwam pas toen hij links ging spelen en de eerst goal pas toen Hunter voor van Persie ging spelen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven