Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Flex cup 2012 wat doe jij ?

  • Ik doe mee

    Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

    Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

    Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

    Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

    Stemmen: 160 54,2%

  • Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

jesse2010

Huge Freak
Lid sinds
16 jan 2012
Berichten
7.709
Waardering
395
Aangezien de Flex Cup vorig jaar een succes was en vele bezoekers maar ook deelnemers trok vroeg ik me af welke leden van het forum dit jaar meedoen en in welke klasse ze verwachten mee te doen.

Ikzelf doe ook mee ik hoop in de D-Klasse.

Maar welke leden doen mee ik zie veel logjes hierover miss leuk om het verzameld te hebben tot 1 en als toevoeging kunne er altijd nog updates gedaan worden natuurlijk.
Het idee hierachter is om een beetje extra spanning toe te voegen en alle deelnemers ook kunne zien hoe de concurentie vooruit gaat :Dof juist niet:o En uiteindelijk de beste zal winnen.
 
ik doe mee :)
 
D Heren boven 80 kg
maar ik hoop stiekem op c :P
 
Ik normaal gesproken ook. Afhankelijk van mijn shape.
 
Als je naar een wedstrijd toewerkt, ben je toch altijd in shape
 
Als je naar een wedstrijd toewerkt, ben je toch altijd in shape
Ja dat idee had ik ook maar mocht dat niet zijn kun je altijd langs xxl rijden woon er 5mintjes vandaan dus supps zijn er zo indien nodig:D
 
Ja dat idee had ik ook maar mocht dat niet zijn kun je altijd langs xxl rijden woon er 5mintjes vandaan dus supps zijn er zo indien nodig:D


Sorry hoor, dees vat ik niet helemaal. Dus al je niet inshape bent, denk je dat je met een paar supps dat wel voorelkaar krijgt? ofzo:rolleyes:
 
Ok dan ben benieuwt welke leden van het forum er in dezelfde klasse naast elkaar komen te staan;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 09:45 ----------

Sorry hoor, dees vat ik niet helemaal. Dus al je niet inshape bent, denk je dat je met een paar supps dat wel voorelkaar krijgt? ofzo:rolleyes:
Was meer een grapje omdat ik zoveel mensen hoor zeggen een fatburnertje en klaar ik weet ook wel dat dat niet gaat werken of het moet clenbuterol zijn
 
Clenbutrol doet ook niet zoveel hoor. Maar daar moet je helemaal niet aan beginnen. En al helemaal niet voor een beginnerwedstrijd.
 
Clenbutrol doet ook niet zoveel hoor. Maar daar moet je helemaal niet aan beginnen. En al helemaal niet voor een beginnerwedstrijd.
Deze wedstrijd wil als naturel doen.Ben nu alleen nog aan het zoeken voor een goede begeleider.
 
Oke maar shape is wat aan te doen ik ga nu ook terug naar de 10%

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 09:37 ----------


He dat is jammer :(


Shape is inderdaad wat aan te doen. Maar aangezien er nog veel aan te doen is, is het maar afwachten of ik dan helemaal klaar ben;)
Maar waar een wil is is een weg.
 
Back
Naar boven