XXL Nutrition

Wedstrijd kalender 2015

Bezoekers in dit topic

Iron zondag!!! Dames Physique
 
Als je MAP of MP wilt doen bij JBC moet je dan al eerder aan een wedstrijd hebben gedaan .
Of mag je je als beginner ook aanmelden ervoor ?
 
Als je MAP of MP wilt doen bij JBC moet je dan al eerder aan een wedstrijd hebben gedaan .
Of mag je je als beginner ook aanmelden ervoor ?

zo te zien is het een C wedstrijd dus zou je als beginner gewoon kunnen inschrijven ;)
 
Ik vind maart/april te vroeg. maar wie weet. ben nu nog aan het bouwen, maar blijf wel het hele jaar door in shape.


Je kan blijven bouwen he :D

Welke bond? IFBB of een andere?
 
Als je MAP of MP wilt doen bij JBC moet je dan al eerder aan een wedstrijd hebben gedaan . Of mag je je als beginner ook aanmelden ervoor ?
zoals gezegd is een C wedstrijd dus mag gewoon dit wordt ook mijn eerste wedstrijd

vraag me alleen af tot hoever van te voren kun je je inschrijven? wil namelijk zolang mogelijk wachten ivm school
 
zoals gezegd is een C wedstrijd dus mag gewoon dit wordt ook mijn eerste wedstrijd

vraag me alleen af tot hoever van te voren kun je je inschrijven? wil namelijk zolang mogelijk wachten ivm school

voor de flex was het een week van te voren dacht ik waar je je kon plaatsen voor de ironman/maiden wat een week later was. dus denk dat het ook zo in de buurt van een week voor aanvang is
 
Jbc 22 maart classic bb
 
zoals gezegd is een C wedstrijd dus mag gewoon dit wordt ook mijn eerste wedstrijd vraag me alleen af tot hoever van te voren kun je je inschrijven? wil namelijk zolang mogelijk wachten ivm school

Meestal kun je tot 2 weken van tevoren inschrijven voor de wedstrijden. Voor de Atlas cup houden we dat in ieder geval aan!
 
:)

poster YBF 2015.jpg
 
De Masters 50+ Atlascup en daarna de Flexcup :D
 
Enercup en misschien nogmaals de flexcup :D
 
Als ik bij de Atlascup het podium haal ga ik 1 Nov bij de YBF masters 50 plus doen, en niet de Flexcup.
 
Laatst bewerkt:
Masters en indien mogelijk -100
 
Back
Naar boven