AndroidHealthClinic

wabba controle wedstrijd!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

romeo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
232
Waardering
0
Laat jullie even weten dat er bericht binnen is gekomen over controle op de wabba wedstrijd!deze tekst:

Ik heb net uit vrij betrouwbare bron vernomen dat er volgende week in Goes ook gecontroleerd gaat worden, de Nederlandse instanties hebben hier goedkeuring voor gegeven.
Ik zei het gisteren al op de vergadering, die WADA gaat alles in gevaar brengen en denk nou niet dat we hier in Nederland nooit aan de beurt komen.

Komt vanuit hoofdredacteur flex.Zou ook allemaal gestart zijn door Mr Blommaert.
 
Zullen rustige wedstrijden worden ben ik bang.

Zouden ze ook eens op mr. olympia een controle mogen doen. Bepaalde wedstrijden weet je toch gewoon dat dit gebeurt.
 
Dat gaat Jeppe niet zo leuk vinden.
 
hoop dat jeppe me niet onaardig vind nu
 
Als je kortwerkende middelen gebruikt in de voorbereiding, wat is dan het probleem. Wie natuurlijk nandrolon gaat spuiten 6 weken voor de wedstrijd weet dat hij een risico neemt en waarschijnlijk gepakt wordt bij controles.
 
Als je kortwerkende middelen gebruikt in de voorbereiding, wat is dan het probleem. Wie natuurlijk nandrolon gaat spuiten 6 weken voor de wedstrijd weet dat hij een risico neemt en waarschijnlijk gepakt wordt bij controles.

Wat weet jij veel... laat maar. ;)

Hoe dan ook, goed plan!
 
Als je kortwerkende middelen gebruikt in de voorbereiding, wat is dan het probleem. Wie natuurlijk nandrolon gaat spuiten 6 weken voor de wedstrijd weet dat hij een risico neemt en waarschijnlijk gepakt wordt bij controles.

als je bv deca hebt gebruikt een jaar voor de controle plas je alsnog positief, ook veel kortwerkende middelen hebben een relatief lange detectietijd doordat sommige hormonen zich in het vetweefsel nestelen. (zoals tren, deca bv.) en heel veel atleten gebruiken tren ace...
 
als je bv deca hebt gebruikt een jaar voor de controle plas je alsnog positief, ook veel kortwerkende middelen hebben een relatief lange detectietijd doordat sommige hormonen zich in het vetweefsel nestelen. (zoals tren, deca bv.) en heel veel atleten gebruiken tren ace...
Weet ik. Maar bij kortere esters duurt dat echt niet langer dan enkele weken. Maar nogmaals, als je controles doet moet dat duidelijk op voorhand aangekondigd zijn door de bond zelf, en ook door hen uitgevoerd worden. De overheid heeft zich er niet mee te bemoeien, die betutteling hangt veel mensen de keel uit, ook op andere vlakken.
 
Weet ik. Maar bij kortere esters duurt dat echt niet langer dan enkele weken. Maar nogmaals, als je controles doet moet dat duidelijk op voorhand aangekondigd zijn door de bond zelf, en ook door hen uitgevoerd worden. De overheid heeft zich er niet mee te bemoeien, die betutteling hangt veel mensen de keel uit, ook op andere vlakken.

als je enkele weken op voorhand moet stoppen zie je er op de wedstrijddag wel meteen een stuk slechter uit...hardheid etc gaat verloren gaan want op wedstrijddag ben je dan ook effectief clean...
 
Orale middelen of op waterbasis kan je nemen tot 1 dag ervoor...
 
Orale middelen of op waterbasis kan je nemen tot 1 dag ervoor...

orale middelen zijn ook langer opspoorbaar dan 1 dag hoor ;) als je winny neemt tot een week out zelfs ben je ****ed ;)
test suspensie zou idd nog kunnen, maar dan moet je het water weer tegengaan met een AI en diuretica, weet niet of ze dat kunnen zien?
 
Orale middelen of op waterbasis kan je nemen tot 1 dag ervoor...

de meeste orale middelen blijven tot 3 weken zichtbaar,mischien een paar uitzonderingen,maar als je maanden tot meer dan een jaar geleden
lange esters gebruikt hebt hang je toch !
En dan nog: met ug labs weet je nooit,zit er echt in wat er opstaat ?
 
Weet ik. Maar bij kortere esters duurt dat echt niet langer dan enkele weken. Maar nogmaals, als je controles doet moet dat duidelijk op voorhand aangekondigd zijn door de bond zelf, en ook door hen uitgevoerd worden. De overheid heeft zich er niet mee te bemoeien, die betutteling hangt veel mensen de keel uit, ook op andere vlakken.

Dan hebben die hele controles toch geen nut?
 
We hebben (ik en men vrouw) iemand van organisatie gesproken en blijkbaar wisten ze dit aleen heel tijdje dat er bij hun controlepost zou komen staan!
Achja voo rmij nu niet zo heel erg,kheb nog 1kunnne draaien bij YBF dan kunnen we wat vroeger stoppen met heel de voorbereiding en terug wat bouwen voor een paar jaar en eten waar ik zin in heb :-)
 
Dan hebben die hele controles toch geen nut?
Hangt er vanaf wat je wilt bereiken. Ze zullen op de dag van de wedstrijd dan toch clean zijn. Volgens mij is dat wat telt. Men zal nooit kunnen nagaan of er tussen wedstrijden gebruikt werd, want op die momenten zijn er simpelweg geen controles.

Wat er nu gebeurd met onverwachtte controles bij aanvang van de wedstrijd is dat de boel afgelast wordt en als dit blijft gebeuren de sport dood bloedt.
 
Dan hebben die hele controles toch geen nut?

Opzich is een aankondiging vooraf wel het eerlijkste. Anders krijg je atleten die wel clean zijn en atleten die de gok wagen door niet clean te zijn en wellicht hoger eindigen, als ze niet gepakt worden.
 
Die Blommaert schijnt ook een verschikkelijke lul van een vent te zijn en doet al jarenlang moeilijk tegen iedere atleet. Heb het niet over doping dan maar dat als iemand even een gastoptreden geeft op een andere wedstrijd dat hij meteen geschort wordt ed.
 
Ja er is nog veel meer met die kerel aan de hand hoor :-).geef alleen de tip betaal hem nooit als je gepakt bent!alleen de gerechtsuitspraken tellen!
 
Back
Naar boven