| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Snap even de klasse's niet meer...
Bij de dames had je toch altijd (in oplopende gespierdheid):
Nu zie ik bodyfitness staan Wat is dat voor klasse en hoe past deze klasse binnen het geheel ? Thanx alvast !
__________________ "Licht trainen" is een contradictio in terminis. I have the heart of a little boy; I keep it in a jar on my desk. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Snap even de klasse's niet meer...
************ komt in het buitenland neer op wat fitness is in nederland als je de fitness dames in het buitenland ziet zijn ze echt veel gespierder dan de fitness klasse in nederland wat ze in duitsland figure noemen is hier gewoon echt zwaar bodybuilding heb die fout ook bijna 1 keer mee gemaakt,kon nog net teug geplaatst worden in de fitness-klasse... |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Snap even de klasse's niet meer...
OK, dank je wel. Even zien of ik het echt snap: Dus in het buitenland ziet het er zo uit (in oplopende gespierdheid) ?
__________________ "Licht trainen" is een contradictio in terminis. I have the heart of a little boy; I keep it in a jar on my desk. |
| | |
| | #4 |
er zijn niet altijd bodyfitness-klasses ik vind het ook een beetje verwarrend allemaal hoor voor mij was het gelukkig nog goed gekomen anders viel ik echt totaal weg tussen al die grote vrouwen misschien ligt het ook weer aan de bond? |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Snap even de klasse's niet meer...
Volgens mij is Body Fitness toch een andere naam voor Figure? Maar de ene bond noemt het Body Fitness en de andere Figure.
__________________ www.aimeemolleman.com |
| | |
| | #6 |
als ik mee doe in november kom ik in de fitness-klasse de wat minder gespierde komen in de fitness als het goed is sta ik dan naast lisandra,ook niet de kleinste.... snap jij`m nog?... |
| | |
| | #7 |
de wat minder gespierde komen dus in de ************...duhhh (ligt aan de weinige kh zal maar zeggen hahaha) |
| | |
| | #8 |
sjonge...bodyfitness dus |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Snap even de klasse's niet meer...
Ok dan! Ik dacht dat het andersom was, dus dat body fitness nog iets gespierder was dan fitness. Gelukkig is er bij Bodybuilding niet zoveel verwarring over de klasses!!
__________________ www.aimeemolleman.com |
| | |
| | #10 |
| Novice | Re: Snap even de klasse's niet meer...
Bodyfitness = figure Fitness = met aerobic routine |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Snap even de klasse's niet meer...
Ga je lekker, figurebabe ?
| | |
| | #12 |
dat krijg je als je kh bijna allemaal geschrapt zijn uit je dieet ga je afwasmiddel in de koelkast zetten enzo,hahaha |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
zie ik mij ook nog niet doen trouwens | |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | Re: Snap even de klasse's niet meer...
Handige post, leuk om die verschillen te weten.
__________________ There's something to be said about brute force ... it's usually followed by brute stupidity |
| | |