XXL Nutrition

Nieuws Open Limburgse Kampioenschappen Bodybuilding en Fitness 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZENFED

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2007
Berichten
22
Waardering
1
Open Limburgse kampioenschappen Bodybuilding en Fitness 2013
Powered by BE FIT Venlo, Fit & Fight Store


Zaterdag 6 april 2013 wordt er in Congrescentrum Het Forum in Roermond de Open Limburgse kampioenschappen Bodybuilding en Fitness georganiseerd. De organisatie ligt in handen van Degener Media en 2-XL uit Roermond, onder auspiciën van de NBBF.

De vorige versie was een groot succes met 45 atleten en meer dan 400 bezoekers, ook de media (radio, tv, dag –en weekbladen schonken veel aandacht aan deze wedstrijd.

Deze wedstrijd is bestemd voor c-atleten in de reguliere klassen met zowel dames en heren:

Bodybuilding
Classicbodybuilding
Vrouwen fitness
Mannen fitness
Vrouwen bodyfitness
Bikinifitness

Kwalificatiewedstrijd voor de Open Rotterdamse (B klasse) 21 april 2013.

Er worden atleten verwacht uit Nederland, Belgie en Duitsland.

In de foyer zullen exposanten aanwezig zijn met stands met voedingsmiddelen, supplementen, kleding en accessoires, tijdens de wedstrijd worden er diverse verrassingsacts en een gastoptreden gepresenteerd.


Programma

Zaal open: 10:00
Weging: 11:00
Aanvang wedstrijd: 14:00

Wilt u meer informatie over deze wedstrijd of wilt u zich inschrijven als atleet dan kunt u contact opnemen met:

Degener Media: 06 309 663 82 info@fit247.eu
2-XL: 06 21 85 97 17 info@2-xl.nl

Kaartverkoop
De kaartverkoop en inschrijving vindt plaats via www.yourbody.pro en info@fit247.eu
De entree bedraagt €20,- tickets zijn vanaf 1 augustus 2012 beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Hoofdsponsor van de Open Limburgse 2013 is BE FIT Venlo, Fit & Fight Store
 
Ik wist niet eens dat die wedstrijd er was vorig jaar. Heb je daar een website van en/of foto's?
 
Zeker leuke wedstrijd om aan mee te doen...jezusss wat ik ben ik daar nog een broekie op die fotos haha ! Succes met de voorbereidingen.
 
Je bent nog steeds een broekie alleen heb je een oude kop gekregen in korte tijd hahaha.
 
Succes alvast! Ik kom sowieso even een kijkje nemen maar misschien doe ik zelfs mee:D

Goed zien we ons misschien dan wel haha ben al aant dieeten sinds januari ga waarschijnlijk eerst c klasse mr holland doen tot - 90 kg maar mocht dat niet gaan ivb school en zo dan word het die van april scheelt dan alweer ben ik klaar met school
 
Kan je als beginner ook meedoen,ben dan 22 jaar tegen april 2013...?
En is er ook een junior categorie..?
 
Kan je als beginner ook meedoen,ben dan 22 jaar tegen april 2013...?
En is er ook een junior categorie..?

Hoezo zou je als beginner niet mee mogen doen? Het is sowieso een C-wedstrijd dus dat is juist een beginners wedstrijd. Junioren zijn tot 23 jaar dus jij valt op de wedstrijd dag nog onder de junioren.
 
Kan je als beginner ook meedoen,ben dan 22 jaar tegen april 2013...?
En is er ook een junior categorie..?
Beste Atleten,

Op www.yourbody.pro/ is het vanaf nu mogelijk om je in te schrijven.




Klassen: zie voor beschrijving klassen: [Link niet meer beschikbaar]

Bodybuilding heren: junioren, masters en -70 kg, -80 kg, -90 kg, +90 kg

Classicbodybuilding

Vrouwenfitness

Mannenfitness

Vrouwen bodyfitness

Bikinifitness

Weging: 11:00
Aanvang wedstrijd: 14:00

Wees op tijd met de weging!

Inschrijfgeld:
Atleet: € 10,-
Coach: € 10,-



Succes met de voorbereiding en "be the the best you can be"!



Met gezonde groet,

Frenk Degener

Organisator

06-309 66 382
 
kloppen die classic klasse regels wel ??? lengte 1,75m, dus ik mag 104kg wegen op die wedstrijd? Dat is echt gruwelijk veel.
 
Volgens mij bedoelen ze -100 + 4.
Dus als je 175 cm bent 79 kg.
 
Komt net nog te vroeg voor mij.. Ik kom wel kijken, is toch in de buurt
 
Ik wil tegen die tijd misschien ook wel eens een wedstrijd doen. Zal m'n 1e worden.

Hoelang heb je ongeveer nodig om wedstrijdfit te worden?
 
Ik wil tegen die tijd misschien ook wel eens een wedstrijd doen. Zal m'n 1e worden.

Hoelang heb je ongeveer nodig om wedstrijdfit te worden?

Als je nog niet weet hoelang een voorbereiding gemiddeld duurt denk ik dat je beter nog even kunt wachten en anders een goede begeleider moet zoeken.
 
Back
Naar boven