| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: okt 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Jeroen Huffels overleden
Zojuist bereikt mij het bericht dat voormalig wedstrijd bodybuilder Jeroen Huffels is overleden.... Steun en medeleven aan familie, vrienden en betrokkenen.. R.I.P. |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
nooit van gehoord als ik zijn naam in google ingeef en op pic klick krijg ik deze gast ![]() evengoed RIP
__________________ . |
| | |
| | #3 | |
| Monstrous Giant | Re: Jeroen Huffels overleden
Citaat:
__________________ FUUUU | |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Jeroen Huffels overleden
rip. Is er bekent hoe hij is gestorven, een ongeluk of natuurlijke dood ofzo?
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m82 91kg 14% Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
lekker geformuleerd! d
__________________ Stats 22 mei 2009: 1.82 / 91 kg / 14,8,0 % / Arm 43,5 cm |
| | |
| | #7 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
R.I.P Hoe oud is ie geworden? ongeveer?
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m82 91kg 14% Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
Ongeveer 45 en de berichtgeving laat weten dat het een niet-natuurlijke doodsoorzaak zou zijn. Voor de nabestaanden, gecondoleerd. d
__________________ Stats 22 mei 2009: 1.82 / 91 kg / 14,8,0 % / Arm 43,5 cm |
| | |
| | #9 |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: V
Jeroen is 46 geworden en heeft er inderdaad zelf voor gekozen onze wereld te verlaten. We missen je |
| | |
| | #10 |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: V
|
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2005 Locatie: Becoming Ripped... Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
the one and only? Kloontje van sisevano?
|
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: NL Geslacht: M
Het is vorige week al gebeurd. Erg treurig inderdaad maar niet geheel onverwachts voor wie Jeroen kent. Het wrange is dat hij een paar jaar terug nipt aan de dood ontsnapte (link) en nu zelf voor de dood kiest. R.I.P. |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
R.I.P ik hoop dat waar hij nu is het beter met hem gaat
__________________ outsiders call it an obsession I CALL IT DEDICATION |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: vlakbij piet van pa Geslacht: M
r.i.p. zijn er nou eigenlijk al foto's van hem? heb eerlijk gezegd geen idee wie het is. |
| | |
| | #15 |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Jeroen Huffels
Ik kende Jeroen goed. Sprak regelmatig met hem omdat zijn vader vlak bij mij woont. Jeroen voelde zich de laatste tijd erg depressief. Dit is gekomen door de vele gebeurtenissen de afgelopen jaren. Het schietincedent waarbij hij zijn maatje verloor, bij een discotheek in Nijmegen. Hier raakte hij zelf ook levensgevaarlijk gewond. Zijn scheiding. En vorig jaar overleed zijn moeder. Dit alles bij elkaar heeft er voor gezorgd dat hij het leven niet meer zag zitten. Afgelopen donderdag heeft hij er voor gekozen om een einde aan zijn leven te maken. Vandaag ben ik bij de begravenis geweest. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoelt. Zijn kinderen droegen samen met zijn vader, zijn ex en broers zijn kist. Hartverscheurend om te zien. Tranen in mijn ogen had ik. Heb afscheid moeten nemen van iemand die zijn hart op de goede plaats had. Jeroen, ik zal je nooit vergeten. Je bent en blijft mijn maatje. R.I.P. |
| | |
| | #16 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Gecondoleerd nog, Yokada.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m86 85kg 14% Karma: | Re: Jeroen Huffels overleden
Rip
__________________ Whatever life throws our way, we have the choice to respond like champions. |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
RIP.... meestal kan je je bij zelfmoord niks voorstellen. maar als je het verhaal erachter hoort wordt het meestal een stuk duidelijker. |
| | |
| | #19 | |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
R.I.P, En mij steunbetuiging aan de nabestaanden Sterkte!
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| huffels, jeroen, overleden |
| Topic opties | |
| |