XXL Nutrition

Deelnemers info NK 20 april

Bezoekers in dit topic

Hedwig

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
95
Waardering
0
NBBF "Nederlandse Kampioenshappen" 20 april 2008 Schiedam
&
"Open Nederlandse Kampioenschappen"
met o.a. deelname Chineese en Arubaanse Federaties




Deuren Open : 09.00 uur (voor standhouders en deelnemers)
Weging : 10.00 - 12:00 uur
Instructie Atleten & Coaches : 12:00 - 12:15 uur
Aanvang wedstrijd : 14:00

Let Op ! : Finale is inclusive pre-judging, niet afzonderlijk !
Inschrijvingen dienen uiterst Zondag 13 april binnen te zijn bij de NBBF. Inschrijvingen na
deze datum worden NIET MEER in behandeling genomen.
Weging vindt plaats achter de colissen (achter het podium) van 10:00 - 12:00 uur.Deze is
tijdens de weging en instructie alleen toegankelijk voor atleten, coaches en officials van de
NBBF. Let op ! : De weging wordt exact om 12:00 uur gesloten, de atleten die zonder
vooraf aangegeven reden na 12:00 uur komen wegen worden NIET MEER toegelaten.

Ieder atleet krijgt bij de weging een "programsheet" waar alle tijden en volgorde van opkomst
op vermeld staan. De atleet dient zich minimaal 30 min. voor opkomst achter de colissen
te melden. Let op ! : Er zal niet op zoek worden gegaan naar atleten die zich NIET
achter de colissen bevinden op het moment dat zijn of haar klasse op het podium
moet verschijnen.
Eventuele veranderingen zullen ruimschoots worden doorgegeven door de "stagemanager"
en geplaatst worden op het informatiebord achter de colissen.
Alle informatie qua gedragscode, kledingsvoorschriften, regelementen enz.. zijn te
vinden op de site van de NBBF ,NBBF - IFBB informatie. Bij twijffel contact opnemen met :
De wedstrijdcommisaris van de NBBF: Marcel Honingh 0297-531967





Even alles nog eens doornemen !

- Heb je , je al ingeschreven ? zo niet doe het voor 13 april !!
- Heb je al kaartjes besteld of gereserveerd ? zo niet doe het dan ook metteen !!
- De weging is vanaf 10.00 uur tot 12.00 uur ! hier wordt er geen uitzondering in gemaakt.
- Heb je al bevestiging ontvangen van je inschrijving en of kaartreservering ? zo niet nee dan contact op met marcel
- Als deelnemer mag je ,je eten meenemen naar binnen.
- Neem altijd een back-up CD mee van je muziek.
- Er zal niemand zonder de juiste kleur polsband toegelaten worden backstage, dus zorg dat je alles bij je hebt als je naar achter gaat.
- Backstage zal je te maken krijgen met de "Stagemanager en Programdirector" voor je opkomst en evt. intervieuws voor de webcast.
- De programma`s zullen vantevoren aan de deelnemers en hun coaches gegeven worden. Zorg dat je deze altijd raadpleegt zodat je niet te laat bent voor je opkomst.
- Kinderen worden om veiligheids redenen niet toegelaten backstage.
- Is er iets niet duidelijk en heb je vragen? wacht er niet mee en neem direct contact op met de wedstrijdcommissaris Marcel en of de Programdirector Hedwig.
 
Laatst bewerkt:
Is het uiteindelijke aantal deelnemers al bekend?
 
3 junioren
4 masters
5 heren tot 80
6 heren tot 90
9 heren boven 90
3 heren classic bb
1 heren fitness
5 dames bodybuilding
5 dames body fitness
5 dames fitness
6 heren Open NK tot 80 (hier komt winnaar NK -80 bij)
5 heren Open NK boven 80 (hier komen winnaar NK -90 en + 90 bij)
 
Vind het nog een vrij klein veld.
 
zorg er dan es voor dat het groter word en ga er ook bij staan:D.
 
Hoort misschien niet in dit topic thuis maar vraag het toch maar.

Wat is nou precies de aanvang voor bezoekers zondag? 14.00? En tot hoelaat duurt die dag ongeveer? I.v.m. plannen terugreis met trein.

En is er mogelijkheid om zelf eten mee te nemen of wordt dat zoals vaker bij de deur geweigerd? Vind altijd jammer dat er nooit echt fatsoenlijk eten te halen is op zo'n dag terwijl er toch veel publiek komt wat graag op zijn voeding let.

Als iemand het weet hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Om 12:00 gaat het open voor publiek
Ik had aan Hedwig al geinformeerd en je
mag zelf geen eten mee-nemen.
Op de Hercules kon men wel rijst en volgens mij spaghetti kopen
of dat nu weer is weet ik niet.
Hedwig?

Gr.
 
Wat is dat nou weer voor een k*t regeling, geen eten mee mogen nemen op een bb wedstrijd.
 
Jongens er zal genoeg eten te zijn. Ze hebben meestal wel een buffet waar je lekkere pasta met kip kunt krijgen of belegde broodjes.
 
gauw cutten, je hebt nog 2 dagen:D
 
Ik had Juliette Bergmann ook een mailtje gestuurd met die vragen. Hieronder haar reply;

Zaal is open vanaf 13.00 uur en de show begint om 14.00 uur tot 22.00 uur

Het is alleen deelnemers toegestaan eigen eten mee te nemen maar we hebben gezorgd voor stands met "goed"en slecht "eten".

Duidelijk dus :)

gauw cutten, je hebt nog 2 dagen:D

:roflol:
 
Nice zendur
gelukkig wel fatsoenlijk eten beschikbaar
ben wel laat thuis zeg als ik dat zo bekijk

Gr.
 
Wat is dat nou weer voor een k*t regeling, geen eten mee mogen nemen op een bb wedstrijd.

Dat zijn meestal afspraken gemaakt met de gastlocatie, die kunnen dan verdienen aan de catering. Dit zal het beleid zijn van het theater, geen eigen consumpties mee.
 
Dat zijn meestal afspraken gemaakt met de gastlocatie, die kunnen dan verdienen aan de catering. Dit zal het beleid zijn van het theater, geen eigen consumpties mee.

Precies;)...maar denk ook dat sommigen er te panisch doen over dat eten, je kunt ook niet eten of ff naar buiten lopen naar de dichtsbijzijnde cafetaria:meal:.

En bij XXL kan iedereen altijd een reep halen toch:D....tot Zondag Rene:thumbs:.

Niet vergeten DBB-ers op BR is een live webcast van de NK:coffeepc:.
 
Precies;)...maar denk ook dat sommigen er te panisch doen over dat eten, je kunt ook niet eten of ff naar buiten lopen naar de dichtsbijzijnde cafetaria:meal:.

En bij XXL kan iedereen altijd een reep halen toch:D....tot Zondag Rene:thumbs:.

Niet vergeten DBB-ers op BR is een live webcast van de NK:coffeepc:.

Ja we zijn ook een sponsor van het NK.. we gaan alleen wat reepjes en liquid proteins verkopen daar, geen supplementen. Wel gaan we shake's uitdelen gratis om te proeven zeg maar en folders uitdelen. Meer promotie dus en geen verkoop.

rene
 
goed bezig, gratis shake ben ik morgen wel voor in
:D
tot morgen

Gr.
 
Hoe kom ik aan kaartjes? Het is voor mij om de hoek, krijg alleen geen respons... van theater en nbbf
 
Kaartjes zijn allang niet meer te reserveren
of te bestellen had ik ook al geprobeerd :D

Gr.
 
Zijn nog een stuk of 50 kaartjes aan de deur te koop, dus moet je wel snel bij zijn dan..
 
Back
Naar boven