| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: Karma: | reden om bloedwaardes te checken
Ik wil graag mijn bloedwaardes laten checken, eigenlijk gewoon omdat ik benieuwd ben of alles in orde is. mijn dokter doet vaak weinig en als ik zonder goede reden dit wil laten doen zal die het misschien niet eens doen, dus wat is nou een goede reden om je waardes te laten checken?
|
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
Je dokter heeft niks te beslissen voor jou! Naar een andere dokter gaan die niet zeikt over zulke onbenulligheden dus! Dokters genoeg...
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: reden om bloedwaardes te checken
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
heb hier ook iets gevonden, maar daar meten ze weer geen hoeveelheid test. http://www.testjegezondheid.nl/index...=ProductenView |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m88 75kg - Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
Zeg gewoon dat je wilt dat je waardes gecheckt worden omdat je je een beetje down voelt de laatste tijd, weinig energie, futloos etc. Maar eigenlijk zou hij het gewoon moeten doen als je zegt dat je wilt dat het gedaan wordt
__________________ Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...t-voor-197478/ |
| | |
| | #6 |
| * Willie the wimp * | Re: reden om bloedwaardes te checken
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #7 | |
| Super Moderator | Re: reden om bloedwaardes te checken
Citaat:
Zodat je dus gewoon om die dingen kan vragen wat je getest wil hebben? | |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
Jezelf een "beetje flauw" voelen is voor een dokter nog geen reden om je hormoonwaardes te testen hoor, hooguit je hematocriet en bloeddruk.
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! |
| | |
| | #9 |
|
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m88 75kg - Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
Citaat:
Mijn dokter is zeer open en begripvol en maakt er dus geen probleem van als ik zeg dat ik wil dat mijn bloedwaardes etc gecontroleerd moeten worden.
__________________ Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...t-voor-197478/ | |
| | |
| | #11 |
| Super Moderator | Re: reden om bloedwaardes te checken
Ik denk dat je zoiets ergens moet kunnen melden. Er zal toch wel een meldpunt zijn ergens waar je je ergenis kwijt kan? |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: reden om bloedwaardes te checken
Welke dokter weigert nou zoiets ? Zoek een nieuwe.
|
| | |
| | #13 | |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 45 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: reden om bloedwaardes te checken
Ik heb tijdje terug een soa test gedaan, deden ze helemaal niet moeilijk over.
|
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
als sportman is het toch een normale vraag aan een dokter om te weten hoe het met je hormonen zit.
__________________ dirk |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: De Glasbak Leeftijd: 23 Geslacht: M
Als je dokter moeilijk doet voor een volledige bloed check (test/lever) moet je het volgende zeggen. Slechte Libido geen ochtend erectie de afgelopen paar weken, geen zin in sex terwijl je dat wel kon met je vriendin, Pijn in je onder rug en je zag vorigen week tijdens het joggen alles met een geel achtige gloed, Als het een goeden docter is gaat die flippen en een paar testen doen en je vervolgens met een formulier naar een bloed controle lab sturen. En in het ergste geval (als het een slechte dokter is) gaat de dokter je Testikels controleren en je vervolgens vertellen dat alles in orde is. Of te wel je bent vrijwillig aangerand zonder resultaat! |
| | |
| | #17 | |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 45 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
en vooral zeggen dat je concentratiestoornissen hebt. dat je lui en lusteloos bent. de typische kenmerken van een tekort aan testosteron.
__________________ dirk |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
Dat is net bij mij gebeurd, fuckers
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: afrika Geslacht: M
Sorry foutje